DÍAS DE SAMAÍN

No CEIP Vicente Otero Valcárcel celebramos o Samaín con merendas terroríficas, concursos de debuxos e contos arrepiantes en galego, lecturas sobre esta celebración e visionado de vídeos, música de "Uxía Lambona e a Banda Molona" e decoracións. Aquí vos deixamos algunhas imaxes.

Merendas terroríficas en EI from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

O noso cole en Samaín from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

CELEBRACIÓN DAS LETRAS GALEGAS

Este ano conmemoramos o 17 de maio cantando a cantiga de Paco Nogueiras "Meu o mundo é" pertencente ao libro-disco Brinca Vai de Kalandraka. Entre todos e todas realizamos un mosaico coa bandeira de Galicia e limos os poemas do noso libro Panesía. Ademais, o alumnado de 4º de EP na súa asignatura de Libre Configuración "Xogos e Danzas Populares" bailaron ao son da muiñeira. Aquí vos deixamos unhas imaxes destas actividades de centro.

Letras galegas from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

OS MAIOS ÁS PORTAS

As portas do cole están así de engalanadas para darlle a benvida a maio, o mes das flores e do esplendor da primavera.

OS MAIOS ÁS PORTAS from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

DÍAS DE ENTROIDO

Semana de Entroido chea de actividades: mandadiños do Meco e disfraces do venres relacionados co PDI do centro que este ano leva o título de "Descubrindo Carral: temos moito que contar".

3 Anos: Auga e sol, elementos esenciais para que naza o trigo.

4 Anos: Panadeiros e panadeiras.

5 Anos: Pan, empanada e bocadillos cardiosaudables: os fornos de Carral.

1º de EP: Fauna e flora de Carral.

2º de EP: A auga e os ríos de Carral.

3º de EP: Os castrexos/as. A pegada da prehistoria en Carral.

4º de EP: As parroquias e organización xeográfica de Carral. O escudo da vila.

5º de EP: A organización política. concellerías e concelleiros/as.

6º A: Os muíños de Carral.

6º B: Localizacións de Carral a través do Google Maps.

DÍA DE ROSALÍA

No día de Rosalía traballamos sobre as inxustizas sociais que estaban presentes na súa época e versos e seguen a repetirse nos nosos tempos. Seguimos a proposta da Asociación de Escritores e Escritoras en Lingua Galega (AELG) a través dunha actividade na que participou todo o centro e que propuxo o Equipo de Dinamización da Lingua Galega. "Do S.XIX ao S. XXI: Libre o meu pensamento!", este é o lema central do manifesto de Ana Romaní. Dende a biblio foméntase tamén a lectura da súa obra cunha actividade complementaria: "Leva un poema e deixa outro".

Día de Rosalía from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo

DÍA DA PAZ

Coa cantiga "Cantarela dos nenos" de A. Fernández, facendo o símbolo da paz entre todos e todas e a través dun acto simbólico de entrega de bandeiras, así conmemoramos este ano o Día da Paz no colexio. A multicularidade, a música e a diversidade foron protagonistas. Aquí vos deixamos os mellores momentos deste día.

Día da Paz from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

FESTIVAL DE INVERNO

Aquí vos deixamos uns anaquiños do que aconteceu no Festival de Inverno deste ano. BOAS E MERECIDAS VACACIÓNS PARA TODOS E TODAS!

Festival de Inverno from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

SAMAÍN E MAGOSTO 2018

O día 31 de outubro celebramos no colexio o Samaín e o Magosto.

Certo éque traballamos moito, en colaboración con Cristina (coordinadora do EAEC), con María (mestra de Ed. Física), cos alumnos/as de 4º A ( monitores/as dos xogos populares) e cunha morea de cativos/as de 6º que moitos globos inflaron e moito material carretaron.

GRACIÑAS A TODOS/AS!!!!!

E, Como todo esforzo paga a pena, pasámolo xenial e acabamos mallados/as!!!

Esta comemoración (Samaín e Magosto) supuxo, por parte do EDLG:

• Convocar e preparar a exposición de cabazas.

samain     samain 2

3

• Colaborar na elaboración do mural do vestíbulo, xunto con Cristina (coordinadora do EAEC)

4

• Preparar  o material para a decoración da cristaleira; e, unha vez elaborada esa decoración polo alumnado, colocala.

5      6

7       8

• Elaborar, xunto co alumnado do centro, dous murais sobre Samaín e Magosto.

9      10

•  Preparar os xogos populares de E.I. e de E.P.

- Os xogos para Infantil foron: Sorpresas no saco, Encestar na Castaña, Carreira de Culler con Noz, Pisar o globo, Bolos e Carreira de globosentre Cabezas.

- E, os xogos para Primaria foron: Sorpresas no Saco, Encestar na Cabaza, Carreira de culler con Castaña, Pisar o Globo, Bolos, Carreira de Sacos e o Xogo das Cadeiras.

11     12

13    14

15    16

• Colaborar coa Xefa de Estudos na preparación do Magosto; veu o castañeiro e, o que puido, desfrutou das castañas asadas, que de seguro estaban moi boas. As persoas que citei nos agradecementos do comezo, incluíndome a min mesma, non puidemos; xa que, nese intre estivemos preparando os xogos populares, que comezaron xusto despois da degustación das castañas asadas.

Por ese motivo, non puiden incluír ningunha imaxe do Magosto. De todos xeitos, para facervos unha idea de como foi o Magosto podedes ver o video "Magosto e Samaín 2.018" na páxina principal da web do noso Centro.

Un saúdo da coord. do EDLG.

Día da Lingua Materna

O 21 de febreiro conmemoramos o Día da Lingua Materna, que é esa lingua que nos ensina con apego a nosa nai, e a partires da cal se aprenden as demáis. A esta lingua, igual que á comida de mamá, ímola saborear e degustar, a través de todos estes pratos: menús de linguas, tortilla acompañada de empenada e pan (de Carral, por suposto), polbo á feira, os ricos cocidos que nos recordan ás avoiñas, pratos internacionais e para rematar, a sobremesa: filloas, orellas, rosquillas... que marabillas!!!