« Marzo 2020 »

CEIP Pablo Sarasate

Comunicación ás familias

Estimadas familias:

Ante a avalancha de información tanto nas redes coma na tv, queremos enviar unha mensaxe de tranquilidade a toda a comunidade educativa. En primeiro lugar agradecer a todas as persoas que permiten co seu traballo que o resto dos cidadáns poidamos respectar o confinamento. Moitas grazas a sanitarios, traballadores da alimentación, transportistas e todas e cada unha das persoas que seguen a traballar para manter a normalidade nos nosos fogares.

Nestes momentos no que o prioritario é preservar a saúde e axudar a curar queremos desde o claustro de profesores do colexio Sobreira enviar unha aperta (virtual, claro) a todas as familias dos nosos alumnos e un saúdo moi especial a todos os rapaces aos que botamos de menos e esperamos non tardar moito en volver a ver en persoa.

A día de hoxe estas son as novas confirmadas que temos no centro:

1º. Mantense a 2ª Avaliación que se deu por rematada o 13 de marzo e non se avaliarán novos contidos nin as tarefas realizadas durante estes últimos días de confinamento. No centro cremos necesario animar aos nen@s e valorar o esforzo que fixeron.  En días sucesivos informaremos da data na que serán subidos os resultados da avaliación e que poderedes  ver no Abalar móvil.

2º. De momento non sabemos como se vai artellar a 3ª Avaliación, tan só contamos co compromiso público da ministra Isabel Celáa de reducir contidos e competencias. Compromiso compartido pola Conselleria de Educación da Xunta  de Galicia.

3º.   Mantense o calendario escolar o que significa que as vacacións de Semana Santa comenzan o venres día 3 de abril. Nestas datas non se enviarán tarefas escolares para casa agás unha soa proposta por curso para todas as vacacións.

Esperamos ter dado resposta ás dúbidas máis urxentes e quedamos a vosa disposición no correo do centro ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es (en horario continuado) e no teléfono do centro 986468189 en horario  de 10 a 13h. Calquera dúbida que querades resolver co Departamento de Orientación ou con algún mestre en concreto, podedes facelo a través do correo do centro e o equipo directivo  trasladaralle a consulta a quen corresponda.

Un saúdo e moito ánimo.

Benvidos/-as á nosa WEB

Your image is loading...

Teléfono e Fax: 986 46 81 89

ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es

Información para as familias

Estimadas familias:

Durante o tempo que dure esta situación de confinamento nos nosos fogares o profesorado do centro imos subir a este espazo web algunhas orientacións sobre o traballo na casa cos vosos fillos. Non se trata de tarefas obrigatorias nin deberes, senón de ligazóns de interese e actividades de repaso para facer con eles.En liñas xerais o alumnado de Primaria debería ler cada día un pouco ( a ser posible algún contido dos libros de texto), escribir un pequeno resumo, texto, conto ou nova e realizar algunhas operacións matemáticas sinxelas adaptadas a cada nivel. Os alumnos de 3º/4º/5º e 6º poden usar os libros como guía na realización das tarefas. É conveniente que fagan os traballos escritos nun caderno ou en folios gardados nunha carpeta para mellor organizarse. O obxectivo é que non perdan o ritmo de traballo e que se axusten a un horario regular na medida do posible.

Moito ánimo e moita paciencia xa que somos conscientes da dificultade de manter illados a rapaces tan pequenos. Seguiremos en contacto a través desta web e do Abalar móbil.

Un saúdo

Sobreira NA CASA

21-03 Día da Poesía

Hoxe, Día da Poesía, non podemos encher os patios e corredores do cole de lecturas apadriñadas coma en cursos pasados, pero ANÍMATE Risa recita poemas coa familia, colga a túa poesía favorita na ventá ou inventa rimas disparatadas!!!

O Conto do Coronavirus

María Coco Hernández ven de publicar en aberto, na internet, este contiño para nenos e nenas. Saúdos e moito ánimo!!

VIII Certame de Relato Curto FANPA

Anímate a participar no VIII Certame de Relatos Curtos organizado por FANPA!!

Os oficios non teñen masculino, non teñen feminino

Para conmemorar o 8M estamos a traballar co proxecto "Depende de los 2" premiado polo Ministerio de educación en 2.018

Clicade nas imaxes para visitar o video e outros recursos!!

III Certame de Relatos con Sentimento

Os voluntarios leotecarios hoxe levaron ás caixas do correo das aulas de Primaria esta carta para participar no concurso polo Día da Poesía:

DENIP - Creando ONG's

Desta volta, xa que este curso vai "De Artes e Oficios" conmemoramos o DENIP creando ONG's para traballar de xeito voluntario polos demais e para os demais.

Peace Day 2020

On January 30th, we celebrated Peace Day in our school.

In English class, we brainstormed words and ideas that were related to peace. In arts, the students created peaces doves, and beautiful words that we hung up in the hallway. Some students drew doves and colored them with colors they thought represented peace.  Other students cut out doves and used a technique with toothbrushes to splatter paint around the doves.

Lettering pola PAZ

20200130_140258.jpg

Entregamos os premios do II Concurso de Lettering pola PAZ.

As rapazas e rapaces amosaron a súa arte para escribir mensaxes de PAZ cunha elevadísima participaciónRisaRisa