« Marzo 2017 »

Teléfono e Fax: 986 46 81 89

ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es

Celebración Entroido 2017

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo (Xa tendes as primeiras fotos da celebración do Entroido na web)

Estimadas familias, queremos convidarvos

Resultado de imagen de imagen gif animado

este venres 24 ás 12,00h a celebrar o ENTROIDO no noso colexio.

A ANPA convidará aos nenos a chocolate con churros.

Desexámovos un bo Entroido e volvemos o vindeiro xoves 2 de marzo.

Un saúdo. Grazas.

#RosalíaTe

-descargar video 350Mb (actualizado 24/02/2017) coas fotos #RosalíaTe

Para conmemorar o Día de Rosalía de Castro (24 de febreiro, data do seu nacemento) imos participar da actividade que este curso propón a Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG): #RosalíaTe.

#RosalíaTe consiste en converterse na Rosalía da que cada alumno/-a se sinta máis próximo/-a despois de repasar a súa variada obra literaria.

Para isto elaboramos unha máscara e un pequeño cartel cun verso que queremos compartir con vós para que fagades algunha foto xuntos.

capítulo 2 "Espazo Escolar" - Febreiro

CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares

(CEIP Sobreira no minuto+-6,00)

Neste capítulo 2 do "Espazo Escolar" Nesta fiestra ao mundo dos mais cativos, entramos no obradoiro de cociña do Colexio Ándersen e coñecemos o proxecto sobre a emigración "Con Vigo na maleta" do CEIP Sobreira.

Ademáis, os nenos da ludoteca do Centro Veciñal xogaron a ser xornalistas coa escritora xuvenil Ledicia Costas. Todo isto acompañado polos Fíos do Querer da Cooperativa Miudiño.

Cada mes, un novo capítulo deste "Espazo Escolar" achegará as novas dos coles de Valadares aos veciños a través das ondas!!

Que sabemos sobre a Paz o alumnado de 3º

Durante a última semana do mes de xaneiro, o alumnado de 3º estivemos traballando a Paz a través dos murais de Banksy.

Aquí vos deixamos un video con algunhas reflexións acerca do tema.

Denip 2017

Este 30 de xaneiro compartiremos unha xornada de convivencia no IES Valadares para conmemorar o DENIP

(Día Escolar da Non Violencia e Paz)

Your image is loading...

3:33 minutes (4.91 MB)

Fina Casalderrey

Preparando o segundo trimestre imos traballar nas aulas con lecturas de Fina Casalderrey da editorial Xerais.

E ti que farías

por min?

O meu avó é unha

gata