« Maio 2018 »

Teléfono e Fax: 986 46 81 89

ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es

Romaría das Letras Galegas

Preparando a conmemoración do Día das Letras Galegas, o luns 21 celebraremos a II Romaría da Sobreira compartindo unha merenda e concerto didáctico de música tradicional a ritmo de rumba!!!

Rumba das árbores

Rumba peixeira

Kayak 5º e 6º

Unha gran xornada en Bouzas!!

Amar o mar!!!

María Victoria Moreno Márquez

Para conmemorar o Día das Letras Galegas organizamos distintas actividades en varias xornadas nos próximos días. Para o luns 14 andamos a ensaiar este rap do CEIP Antonio Fernández López de Sarria (Lugo).

Moitas grazas!!

CEIP Antonio Fernández López de Sarria (Lugo).

Moitas grazas!!

"Poemando" con Antonio García Teijeiro

Este luns, 7 de maio, tivemos a visita do poeta Antonio García Teijeiro. Poeta galardoado polo seu libro "Poemar o Mar" e autor dos poemarios que estamos a ler este curso na sesión de lectura nas aulas de Primaria.

Todo o alumnado gozou dunha amena charla, recitados conxuntos e unha boa dose de bo humor.

Moitas grazas, Antonio, por deixar esta fermosa pegada en todos nós.

Abril - mes de letras

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoluns 23 de abril conmemoramos o día do Libro na Leoteca Bibliosoños agasallando libros e camelias

O alumnado de educación primaria, durante o tempo do recreo, puido escoller entre unha escolma de libros.

@S DE INFANTIL...DE MARISQUEO!!!

Os nenos e nenas de Educación Infantil, traballaron a reo na praia de Bouzas onde foron mariscar xunto coas súas mestras da man dun grupo de expertos mariscadores.

Aprendendo a Amar o Mar...

Pincha aquí para ver máis fotos