« Xaneiro 2017 »

Teléfono e Fax: 986 46 81 89

ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es

Fina Casalderrey

Preparando o segundo trimestre imos traballar nas aulas con lecturas de Fina Casalderrey da editorial Xerais.

E ti que farías

por min?

O meu avó é unha

gata

Quen me

quere adoptar?

Chamizo

Dúas bágoas

por máquina

A lagoa das

nenas mudas

Resultado de imagen de e ti que farias por min? Resultado de imagen de o meu avó é unha gata Resultado de imagen de quen me quere adoptar? Resultado de imagen de chamizo fina Resultado de imagen de dúas bágoas por Máquina Resultado de imagen de a lagoa das nenas mudas
5 anos 5º e 6º

capítulo 1 "Espazo Escolar" especial Nadal

CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares

(CEIP Sobreira no minuto+-24,50)

Este é o primeiro programa do "Espazo Escolar". Neste capítulo 1, especial de Nadal, os colexios da parroquia contamos das nosas actividades e todos formulamos un desexo para este Nadal.

(A emisión do "Espazo escolar" na radio 106.1 FM será os Xoves ás 16:00h e os Domingos ás 18:00h. Este "Especial Nadal" comezará este xoves día 22 e finalizará o xoves 5 de xaneiro.)

Cada mes, un novo capítulo deste "Espazo Escolar" achegará as novas dos coles de Valadares aos veciños a través das ondas!!!

Contos do Concurso de Nadal

Xa podedes ler os contos presentados ao concurso na Leoteca!!

Aquí podedes escoitar unha pequena escolma deles para ir facendo boca  Risa

4:57 minutes (4.53 MB)

Coroa de Nadal

Estimadas familias, como xa é habitual, pedimos a vosa colaboración, se queredes, para facer unha manualidade xuntos.

Para isto as vosas fillas e fillos levan un prato de cartón para facer unha coroa. Podedes empregar calquer material e moita imaxinación.

Non esquezades cortar o centro e poñer un cordel para colgalas do teito.

Podedes traela en canto a teñades feita.

Moitas grazas!!

Onde gardas a compra? (Cociña con Ciencia)

Para seguir repasando o aprendido no taller de "Cociña con Ciencia" podedes ver o seguinte video na súa páxina de facebook

An Alfaya visita a Sobreira

Compartimos un tempo coa escritora An Alfaya!!SorrisoRisaRisa.

O pasado curso 2015/16 todo o alumnado de Educación Primaria estivo a ler libros dela nas sesións de lectura de cada mañá.

Cociña con Ciencia na radio do CVC Valadares

O informativo nº13 (+-minuto3:40) da radio do CVC (Centro Veciñal e Cultural) de Valadares, fai referencia ao taller de Cociña con Ciencia que se desenvolveu no cole con Pepe Solla, Graciela Ramilo e outros investigadores do CSIC.