« Novembro 2018 »

Teléfono e Fax: 986 46 81 89

ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es

El Valor de un Árbol

En la mañana de este jueves 15 de noviembre ha llegado al cole un “paquete” muy especial.

Un precioso cubo decorado con mimo y detalle, regalo de nuestros amigos de Móstoles del CEIP Pablo Sarasate. Y el interior de esta cuidada envoltura escondía… tres carballos!!

En los próximos días, organizaremos para plantarlos en los terrenos que ardieron frente a nuestro cole, donde esperamos que estos jóvenes árboles  tengan un gran futuro.

VISITA AO MERCADO DO PROGRESO

O pasado luns 12 de novembro, o alumnado de 3º e 4º de Primaria visitou o Mercado do Progreso para aprender un pouco máis sobre alimentación saudable. Da man de Vegalsa-Erosky e co respaldo do Concello de Vigo participamos no proxecto "Come rico. Vive san".

Unha fantástica experiencia!!!!

Clica aquí para ver máis fotos

Magosto

Este xoves 8 de novembro celebramos o Magosto

na escola.

Castañas e "choripan" nunha xornada de convivencia.

Novembro 2018 - mes da Ciencia na Biblioteca

Un ano máis, as consellerías de Cultura e Educación, xunto coa  Secretaría Xeral de Política Lingüística, convidan á celebración do mes de novembro como MES DA CIENCIA NAS BIBLIOTECAS.

- Durante o mes de novembro podedes achegarvos ao Rincón Fedello para enredar un anaco cos libros de Ciencia que seleccionamos nos caixóns.

- O alumnado poderá achegarse á mesa de experimentos durante os recreos  para participar nos retos científicos!!!

Os “leotecarios” entregarán unha cartilla para ir selando e completando durante todo o mes. Ao rematar novembro, se consegues completar 5 experimentos obterás a túa “certificación científica” e un premio!!!.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR.- CUADRIENIO 2018/22

Ponse en coñecemento da Comunidade Educativa (mestres, pais/nais e persoal de administración e servizos) deste Centro que o pasado30 de outubro de 2018, ás 9:00 horas, na Sala de Usos Múltiples, iniciouse o proceso de eleccións para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar, coa elección por sorteo público dos compoñentes da XUNTA ELECTORAL (Directora: Concepción Martínez Martí, 1 mestre/a: Mercedes Costela Sobrino, 1 pai/nai: Sergio González Martínez e 1 representante do persoal de administración e servizos: Santiago Fernández Piay) máis os correspondentes suplentes, que organizará e supervisará todo o proceso.

Halloween

HALLOWEEN IS HERE AGAIN !  Sorriso

LIKE EVERY YEAR ON HALLOWEEN, WE HAD A SPOOKY PUMPKIN EXHIBITION AT OUR SCHOOL. THANK YOU FOR YOUR COLLABORATION. THE PUMPKINS TURNED OUT GREAT!

A NOSA ESCOLA ENCHOUSE DE ORIXINAIS CABAZAS DECORADAS GRAZAS Á VOSA COLABORACIÓN!

IN THE ENGLISH CLASSROOMS, PRE-SCHOOL AND THE FIRST AND SECOND GRADERS HAD A HALLOWEEN PARTY AND WENT TRICK-OR-TREATING.

NAS CLASES DE INGLÉS OS PEQUENOS TIVERON UNA FESTA DE HALLOWEEN E FIXERON TRICK-OR-TREAT.

THE OLDER STUDENTS PLAYED TYPICAL HALLOWEEN GAMES LIKE SNAP APPLE, WRAP THE MUMMY, ETC.

OS MAIORES XOGARON A XOGOS TÍPICOS DESTA FESTA COMA O XOGO DE MORDER A MAZÁ PENDURADA OU O DE ENVOLVER A MOMIA.

TO CELEBRATE THE HOLIDAY, THE STUDENTS PREPARED TYPICAL HALLOWEEN CRAFTS DURING THE ARTS SESSIONS TO DECORATE THE SCHOOL.

COMO PARTE DESTA CELEBRACIÓN, O ALUMNADO PREPAROU TRABALLOS DE ARTE E MANUALIDADES NAS CLASES DE PLÁSTICA PARA DECORAR A EXHIBICIÓN.

WELCOME TO SCHOOL !!

WELCOME BACK TO SCHOOL !!

AND WELCOME ANDREW TOO !!!

ANDREW IS OUR NEW AMERICAN ENGLISH ASSISTANT FOR THIS YEAR. HE´S FROM LOS ÁNGELES, CALIFORNIA. HE IS GOING TO BE WITH US AND HELP OUR STUDENTS FROM OCTOBER TO MAY.

WE HOPE HE ENJOYS OUR SCHOOL AND OUR CULTURE !!

ESTE ANO TEMOS UN NOVO AUXILIAR DE CONVERSA , ANDREW. EL É DE LOS ÁNGELES, CALIFORNIA E VAINOS AXUDAR NA APRENDIZAXE DO INGLÉS. DÁMOSLLE A BENVIDA.