« Novembro 2019 »

Your image is loading...

Teléfono e Fax: 986 46 81 89

ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es

Este curso 2.019-2.020 o Proxecto Documental Integrado (PDI) vai ...

II Concurso Epitafios

Organizo un concurso!!!!!

Co gallo do día 31 de outubro, “Samaín”, propóñovos que lle deades un pouco ao “coco” e pensedes un epitafio!!!.

Unha frase orixinal, divertida, enxeñosa… para escribir nunha lápida!!

Don Preguntón 2019

Derradeira pista para adiviñar o tema do cole deste curso !!

Educando no monte...un ano máis

O pasado martes fixemos unha plantación simbólica no bosque do colexio organizada pola Mancomunidade de Montes na que contamos coa axuda do alcalde de Vigo, Abel Caballero. Xuntos lembramos os incendios que causaron tantos estragos hai dous anos e coincidimos en que, xuntos, podemos recuperar a nosa contorna.

"Manolo" e "Maruxa", castiñeiro e nogueira respectivamente, foron os nomes propostos por Eduardo de 5º para bautizar a estas dúas árbores que xa forman parte do noso patio e que coidaremos con mimo de agora en adiante.

Na Sobreria seguimos...PENSANDO EN VERDE!!!!

Clica AQUÍ para ver máis fotos

Recreos de frío e chuvia na Leoteca Bibliosoños

Qué ben o  pasamos na biblioteca!!!!!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo   Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Welcome to the 2019-2020 School Year!!

Welcome to the 2019-2020 School Year!

The Xunta de Galicia welcomes Gracie, our new auxiliar, and the other 616 auxiliars to Galicia.  https://www.xunta.gal/notas-de-prensa/-/nova/43415/galicia-recibe-los-617-auxiliares-conversacion-lenguas-extranjeras-que-prestaran?langId=es_ES

Gracie has just arrived from Iowa in the United States of America. She will be teaching and learning with us from October until May.

Comezo curso 2019-20

Rapaces, familias, mestres e toda a comunidade educativa comezamos o novo curso 2019-20 xuntos!

Árbores da Sobreira

Os detectives de 2º EP convídanvos a dar un paseo polas árbores do cole escaneando os códigos QR

Sing For The Climate - PDI 2018/19 Pensa en Verde

Presentámosvos: “Sing For The Climate”!!!

Este video é produto das áreas de plurilingüísmo no proxecto do cole deste curso, “Pensa en Verde”. Decidimos preparar unha canción sobre a importancia de tomar acción para o cambio no mundo e salvar ao noso Planeta.

As nenas e nenos somos o futuro, un cambio de mentalidade é imprescindible para solucionar este grave problema.

- esperar polo video, ou

- descargar aquí ( 78 Mb)

Recomendacións verán 2019

Resultado de imaxes para monica carretero dibujoRecomendacións de contos, poesía, banda deseñada e música para este verán 2019.

Pensa en Verde!!!

2019 English Festival

Please do not forget to join us at our end-of-the-year English festival on Thursday, June 13th. We will be showcasing all of our talented students as well as saying goodbye to our sixth graders and wishing them luck in high school! Sixth grade graduation will follow the festival. See you there!

End of the Year at Sobreira

We are on the cusp of finishing the school year, which means we will be bringing our English activities to a close, as well. We have had a great year full of learning and fantastic artwork!!

Sending Off Our Language Assistant

We would like to say a big thank you to our language assistant, Andrew, for the work he has done this year and for his willingness to share his culture with us. We were very lucky to have him with us this year and will miss him dearly!

Calor de primavera

Desta volta coas mans na auga!!!SorrisoRisa

Seleccionados polas nosas actividades de Voluntariado Lector!!!

Este luns 3 de xuño o alumnado voluntario de 6º de educación primaria recibiu o seu premio: un obradoiro de radio!!!!

Moitísimas grazas!!!

Os voluntarios "Leotecarios" de 5º e 6º de educación primaria

da Sobreira, premiados cun obradoiro no cole!!

Resultamos seleccionados, polas nosas actividades durante este curso!. Participaron un total de 82 centros, dos que se seleccionaron 10 pola calidade e variedade nas actividades neste ámbito.

Moitas grazas.