Abril 2016 - Emociónate, dálle cor á túa vida!!

« Xullo 2016 »

menú novembro 2014

Entre todos podemos
(anuncios particulares)

Benvidos/-as á nosa WEB

Teléfono e Fax: 986 46 81 89

ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es

MATERIAL ESCOLAR VINDEIRO CURSO 2016-17

As listas de material escolar para o vindeiro curso 2016 - 2017.

O/a  alumno/a que teña calquera material do citado anteriormente en bo estado, non precisará mercalo.

Todo o material deberá vir etiquetado co nome e apelidos do alumno/a.

NOTA: Cada alumno/a debe coidar e responsabilizarse do seu material. Cando un/a alumnno/a perda ou gaste o seu material deberá repoñelo.

Teatro Animar-T

Grazas aos trámites da ANPA puidemos desfrutar desta actuación do grupo Animar-T

para relaxarnos e compartir un tempo de diversión no final de curso

Moitas grazas pola vosa colaboración.Risa

Premiados!!! por ler con emoción!!!!

O traballo de Educación Infantil PREMIADO cun lote de libros e contos que recibiremos no cole!!!RisaRisaRisa

Todo o alumnado de educación infantil, na sesión semanal de taller de Filosofía, estiveron traballando cun conto xenial: O Monstro de Cores.

E a partir deste conto cada clase inventou outro... e así foi que:

a aula de 3 anos inventou "Un Día con Alegría!!!",

a clase de 4 anos inventou: "Un Día con Amor!!!" e

a aula de 5 anos inventou: "Un Día con Calma!!!"

3ª Acampada

Acampada o venres 10 de Xuño

a partir das 17:30h

Resultado de imagen de acampada niños

Tarde de xogos e Acampada de Convivencia proxectada para o Venres 10 de Xuño no recinto escolar!!!.

4º de Educ. Infantil no Laboratorio!!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoTivemos unha moi especial clase no Laboratorio

Moitas grazas a Monserrat pola súa colaboración.

Lecturas na webcam co CEIP Seis do Nadal

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoIntercambiamos lecturas de Manuel María, o autor homenaxeado no Día das Letras Galegas 2016 con alumnado do CEIP Seis do Nadal a través da webcam!!.

Contactamos con eles na confluenza dos nosos Plans Lectores e polo traballo conxunto de mestres dos dous claustros Risa

Grazas a unha proposta do profesorado de infantil, chegouse a realizar unha videoconferencia co primeiro curso do CEIP 6 DE NADAL para rercitar poemas do noso homenaxeado Manuel María. Os rapaces e rapazas de 4º e 5º de primaria do CEIP SOBREIRA recitaron aos nenos de primeiro do outro cole e os de primeirro aos nenos e nenas de infantil.

Aquí temos unha pequena mostra do acontecido.

Thank you, Catherine - Moitas grazas

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoOur school said good-bye to our English assistant.

We are very thankful for all your work

and implication with us.

Thank you very much Catherine!  Risa Risa

Despedimos á nosa auxiliar de conversa. Moitas grazas, Catherine, polo teu traballo e a túa dedicación na Sobreira.

Voluntariado Lector - Graciela Ramilo

Graciela Ramilo, nai dos alumnos Iker e Adrián,  prepararou unha lectura

moi especial para o alumnado de 3ºe 4º de EP.

Moitísimas grazas pola colaboración!!

Letras Galegas - versos perdidos e MÚSICA

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoPara coñecer a obra de Manuel María Fernández, o alumnado tivo que atopar os versos que se "perderan" polos patios do cole

Despois, grazas a Ana, Enrique e Luís, puidemos coñecer os traxes de gala, os instrumentos tradicionais e bailar unhas pezas.

EDLG (Equipo mestras Dinamización da Lingua Galega)