Abril 2016 - Emociónate, dálle cor á túa vida!!

« Septembro 2016 »

menú novembro 2014

Entre todos podemos
(anuncios particulares)

Benvidos/-as á nosa WEB

Teléfono e Fax: 986 46 81 89

ceip.sobreira.valadares@edu.xunta.es

Comezamos!!! Benvida curso 2016-17

Rapaces, familias, mestres e toda a comunidade educativa comezamos o novo curso 2016-17 xuntos no patio cuberto de primaria compartindo un breve saúdo.

A entrada na escola é un momento importante na vida dos nenos e nenas. O luns, primeiro día, facede as cousas con tempo, que non haxa que saír ás presas.

Se o neno ou nena, está excitado, chora e non quere entrar, primeiro debes tranquilizarte ti e esperar a que se calme. Ao deixalo na escola non o enganes, non lle digas que te quedas alí. A mestra é unha persoa con experiencia en nenos da súa idade e a clase está preparada.

Ao voltar a casa amosa interés polo que fixo, pero sen insistir se el ou ela, non quere falar dese tema.

Luns 12 de setembro, 9'15 h.

PLAn de Mellora da Biblioteca Escolar (PLAMBE)

O proxecto da Biblioteca do noso Colexio,

e tamén do IES Valadares, resultaron selecionados para incorporarse ao PLAMBE (PLAn de Mellora das Bibliotecas Escolares)

Resolución provisional do Plan de mellora de bibliotecas escolares 2016/2017
 Xov, 28/07/2016 - 09:00
Xúntase relación de centros que se incorporan, en virtude da resolución provisional, ao Plan de mellora de bibliotecas escolares para o curso 2016/2017, segundo o contemplado na Orde de 23 de maio de 2016 (DOG de 08/06/2016).

MATERIAL ESCOLAR VINDEIRO CURSO 2016-17

As listas de material escolar para o vindeiro curso 2016 - 2017.

O/a  alumno/a que teña calquera material do citado anteriormente en bo estado, non precisará mercalo.

Todo o material deberá vir etiquetado co nome e apelidos do alumno/a.

NOTA: Cada alumno/a debe coidar e responsabilizarse do seu material. Cando un/a alumnno/a perda ou gaste o seu material deberá repoñelo.

Teatro Animar-T

Grazas aos trámites da ANPA puidemos desfrutar desta actuación do grupo Animar-T

para relaxarnos e compartir un tempo de diversión no final de curso

Moitas grazas pola vosa colaboración.Risa

Premiados!!! por ler con emoción!!!!

O traballo de Educación Infantil PREMIADO cun lote de libros e contos que recibiremos no cole!!!RisaRisaRisa

Todo o alumnado de educación infantil, na sesión semanal de taller de Filosofía, estiveron traballando cun conto xenial: O Monstro de Cores.

E a partir deste conto cada clase inventou outro... e así foi que:

a aula de 3 anos inventou "Un Día con Alegría!!!",

a clase de 4 anos inventou: "Un Día con Amor!!!" e

a aula de 5 anos inventou: "Un Día con Calma!!!"

3ª Acampada

Acampada o venres 10 de Xuño

a partir das 17:30h

Resultado de imagen de acampada niños

Tarde de xogos e Acampada de Convivencia proxectada para o Venres 10 de Xuño no recinto escolar!!!.

4º de Educ. Infantil no Laboratorio!!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoTivemos unha moi especial clase no Laboratorio

Moitas grazas a Monserrat pola súa colaboración.

Lecturas na webcam co CEIP Seis do Nadal

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoIntercambiamos lecturas de Manuel María, o autor homenaxeado no Día das Letras Galegas 2016 con alumnado do CEIP Seis do Nadal a través da webcam!!.

Contactamos con eles na confluenza dos nosos Plans Lectores e polo traballo conxunto de mestres dos dous claustros Risa

Grazas a unha proposta do profesorado de infantil, chegouse a realizar unha videoconferencia co primeiro curso do CEIP 6 DE NADAL para rercitar poemas do noso homenaxeado Manuel María. Os rapaces e rapazas de 4º e 5º de primaria do CEIP SOBREIRA recitaron aos nenos de primeiro do outro cole e os de primeirro aos nenos e nenas de infantil.

Aquí temos unha pequena mostra do acontecido.

Thank you, Catherine - Moitas grazas

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoOur school said good-bye to our English assistant.

We are very thankful for all your work

and implication with us.

Thank you very much Catherine!  Risa Risa

Despedimos á nosa auxiliar de conversa. Moitas grazas, Catherine, polo teu traballo e a túa dedicación na Sobreira.