AMar o Mar

PDI 2017-18: AMar o Mar

PDI (Proxecto Documental Integrado)

"Poemando" con Antonio García Teijeiro

Este luns, 7 de maio, tivemos a visita do poeta Antonio García Teijeiro. Poeta galardoado polo seu libro "Poemar o Mar" e autor dos poemarios que estamos a ler este curso na sesión de lectura nas aulas de Primaria.

Todo o alumnado gozou dunha amena charla, recitados conxuntos e unha boa dose de bo humor.

Moitas grazas, Antonio, por deixar esta fermosa pegada en todos nós.

@S DE INFANTIL...DE MARISQUEO!!!

Os nenos e nenas de Educación Infantil, traballaron a reo na praia de Bouzas onde foron mariscar xunto coas súas mestras da man dun grupo de expertos mariscadores.

Aprendendo a Amar o Mar...

Pincha aquí para ver máis fotos

Semana da Poesía

Durante a semana da Poesía estiveron a compoñer

poemas. Houbo un concurso diario no que participou, masivamente, a aula de 5º EP. Cada día na corcheira da Leoteca aparecía unha palabra obrigatoria de incluír na creación. Esta palabra sempre foi un dos verbos do marcapáxinas “Amar o mar” que fora o agasallo do día das bibliotecas en outubro.

O venres, na “hora de ler” compartimos lecturas apadriñadas con poemas.

E xa que o 7 de maio teremos a visita do poeta Antonio García Teijeiro, cada titoría preparou un cartel para compoñer, entre todos, unha exposición afondando na súa biografía, obras e premios.

Quedan expostos no corredor da entrada. Convidamos ás familias a visitar esta mostra no horario de tarde da biblioteca (luns, mércores, xoves e venres de 16h a 18h)

(descarga aquí o tríptico da exposición)

♫ ♪♩♫ 5º e 6º concerto do pergamiño Vindel ata a música popular

Grandioso concerto da man dos profes da escola municipal de música folk e tradicional.

Coñecimos a importancia da música e os textos do pergamiño Vindel e participamos da animada interpretación colectiva

♫ ♪♩♫ le-ro le-ro le-ro

O ALUMNADO DE 3º E 4º VISITAN O PERGAMIÑO VINDEL

Os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria visitaron o Monte do Castro para coñecer o monumento adicado ao trovador Martín Códax e tamén o Museo do Mar, onde puideron contemplar de cerca o Pergamiño Vindel antes de que viaxara de novo á Morgan Library de Nueva York.

Unha xornada emocionante e cargada de historia!!!

Pincha aquí para ver máis fotos

FALAMOS COA ANTÁRTIDA

O venres 2 de marzo foi un día moi especial. Os nenos e nenas de 6º mantiveron unha charla de 40 minutos con responsables e científicos da base Juan Carlos I que España ten na Antártida, que moi amablemente nos contaron unha chea de cousas interesantísimas, curiosidades, anécdotas..., sobre como é a vida na Illa Livingston ao longo dos meses que hai campañas de investigación. Os rapaces tiveron a oportunidade de facerlles preguntas sobre a capacidade que ten a base, como son as construcións nas que viven e traballan, como se realizan as comunicacións, como se tratan os residuos, cales son as rutinas diarias de toda a xente que habita alí, científicos, técnicos,... Ademais tivemos a sorte de coñecer a Ana Pintado, científica viguesa da Complutense de Madrid que estuda os líquenes que se atopan na Antártida. Toda unha experiencia e un privilexio que queremos agradecer a todos os que fixeron posible que charláramos en directo coa Antártida... en galego!!!!

Grazas Camilo, Antonio, Joan e Ana. Guiño

Clica aquí para ver máis fotos