« Decembro 2018 »

blogue deBiblioteca

PDI (Proxecto Documental Integrado)

Benvidos á Leoteca Bibliosoños

(♫  - Contar Un Conto - cd Tic Tac - Pablo Díaz)

AMar o Mar

PDI (Proxecto Documental Integrado)

III Concurso de Contos de Nadal

remata Novembro mes da Ciencia na Leoteca

Remata "Novembro Mes da Ciencia" cun éxito de participación.

Todas as nenas e nenos que conseguiron facer, a lo menos, 5 experimentos -dos 9 que tivemos ao longo destas semanas- poderán recoller o seu carné de "Certificación Científica".

Novembro 2018 - mes da Ciencia na Biblioteca

Un ano máis, as consellerías de Cultura e Educación, xunto coa  Secretaría Xeral de Política Lingüística, convidan á celebración do mes de novembro como MES DA CIENCIA NAS BIBLIOTECAS.

- Durante o mes de novembro podedes achegarvos ao Rincón Fedello para enredar un anaco cos libros de Ciencia que seleccionamos nos caixóns.

- O alumnado poderá achegarse á mesa de experimentos durante os recreos  para participar nos retos científicos!!!

Os “leotecarios” entregarán unha cartilla para ir selando e completando durante todo o mes. Ao rematar novembro, se consegues completar 5 experimentos obterás a túa “certificación científica” e un premio!!!.

PDI 2018-19 - Pensa en Verde

Este 24 de outubro, Día das Bibliotecas Escolares, desvelamos o Proxecto Documental Integrado para este curso 2018-19

Nas últimas 5 semanas, foron aparecendo as pistas xunto ao personaxe da biblioteca “Don Preguntón”, para que o alumnado tentase adiviñar o PDI: “Pensa en Verde”

Your image is loading...

No Día da Biblioteca, todos reunidos, presentamos no escenario unha gran árbore para que dous representantes de cada titoría subisen ao escenario recoller unha folla de carballo que escondía unha letra no envés.

Ao xuntar todas as letras formouse o título do PDI.

Por último, Leo León, entregou a mochila viaxeira de cada titoría e un marcapáxinas como agasallo deste Día da Biblioteca.

I Concurso Samaín

<<Concurso de epitafios>>

1. Un epitafio é : “Inscrición nunha tumba en memoria do defunto.

2.participación será individual.

3. Premio en cada categoría: azul (1º e 2º), vermella (3º e 4º) e verde (5º e 6º).

4.epitafio debe ser orixinal (tes que inventalo ti, non vale copiar).Valorarase que sexa enxeñoso, pero non pode ser ofensivo nin incluír groserías.

5.prazo de entrega comeza o xoves 25 de outubro e remata o mércores 31 de outubro.