« Maio 2018 »

The Sobreira Times

Press / Radio

Poñemos en marcha este espazo na web, para compartir con toda a Comunidade Escolar novas relacionadas con eventos da nosa vida na escola que son importantes para o noso alumnado.

Premiados no IV Concurso de Traballos por Proxectos

O proxecto de investigación do cole do curso pasado: "Con Vigo na Maleta"

premiado pola Consellería no contexto do plan LIA (Lectura, Información e Aprendizaxe) de bibliotecas esco

lares.

As nosas actividades e

traballos de investigación dentro do Proxecto Documental Integrado "Con Vigo na Maleta" durante o pasado curso foron recoñecidas pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria a través do concurso da Dirección Xeral de Centros

- texto da resolución http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/resolucion_iv_concurso_tpp.pdf

- memoria presentada ao concurso   http://www.edu.xunta.es/biblioteca/blog/files/descargas/nodos/TPP/1617/36015810_TPP1617_Memoria1_1c3d59.pdf

Visita do Alcalde á nosa Semana Cultural

O alcalde, Abel Caballero, visitou a nosa "semana cultural"

Neste curso 16/17 o tema común do cole foi

“Con Vigo na Maleta” para investigar sobre a emigración.

Así foi que investigamos sobre persoeiros relevantes da nosa cidade e a súa pegada ao retornar con proxectos para toda a comunidade.

Toda esta información transformámola en traballos de distintos formatos que están expostos no cole.

Espazo escolar - programa de maio

CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares

(CEIP Sobreira no minuto+-0,10)

Os nenos de 1º e 2º do Sobreira viaxaron na máquina do tempo a entrevistar a Policarpo Sanz. Os de 4º entrevistan a algúns avós que tamén foron emigrantes. E cun pé aquí e outro alá, escoitamos ao profe de conversa de inglés do IES Sobreira. Ademáis, os mais cativiños de todo trouxeron os seus pais e as súas nais para que lles leran un conto durante a Feira do Libro.

Cada mes, un novo capítulo deste "Espazo Escolar" achegará as novas dos coles de Valadares aos veciños a través das ondas!!

capítulo nº3 "Espazo Escolar" - marzo

CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares

(CEIP Sobreira no minuto+-26,00)

capítulo 3 do "Espazo Escolar"  Neste programa escoitamos as creacións literarias en forma de poesía dos obradoiros avanzados de lingua, coñecemos mais persoaxes vigueses na emigración (Sanjurjo Badía) e tamén como é vivir en Vigo para un auxiliar de conversa en inglés. Saberemos como foi o Entroido e recibiremos a visita do "Lobo feroz".

capítulo 2 "Espazo Escolar" - Febreiro

CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares

(CEIP Sobreira no minuto+-16,00)

Neste capítulo 2 do "Espazo Escolar" Nesta fiestra ao mundo dos mais cativos, entramos no obradoiro de cociña do Colexio Ándersen e coñecemos o proxecto sobre a emigración "Con Vigo na maleta" do CEIP Sobreira.

Ademáis, os nenos da ludoteca do Centro Veciñal xogaron a ser xornalistas coa escritora xuvenil Ledicia Costas. Todo isto acompañado polos Fíos do Querer da Cooperativa Miudiño.

Cada mes, un novo capítulo deste "Espazo Escolar" achegará as novas dos coles de Valadares aos veciños a través das ondas!!

capítulo 1 "Espazo Escolar" especial Nadal

CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares

(CEIP Sobreira no minuto+-24,50)