Contidos do espazoAbalar da XUNTA

Contidos de eduXunta orientados ao alumnado e ás familias

O repositorio de contidos do espazoAbalar acolle recursos, dispoñibles en varios idiomas, para os niveis educativos de: educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e ciclos formativos.

Poden visualizarse na internet ou descargar no ordenador.

Podedes enviar as vosas tarefas, de todas as materias, ao mail: ceipsobreira.sexto@gmail.com Por favor, no ASUNTO do mail escribide: Nome alumna/-o , materia e tarefa.

TRÁNSITO AO IES VALADARES

DIRIXIDO A TODO O ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA QUE PROMOCIONA AO IES VALADARES

Aquí vos deixamos a presentación que vos proxectamos a semana pasada elaborada polo Departamento de Orientación do IES Valadares por si queredes volver a visualizala.

Xa está publicada na web do IES o plazo de matrícula e as instruccións da mesma. Clicade nos seguintes enlaces para acceder:

- Calendario de matrícula

Os alumnos/as do CEIP Sobreira-Valadares teñen que formalizar a matrícula o día 1 de xullo de 2020 de 9:00 a 14:00 horas

Documentación para a matrícula: 2 fotos, fotocopia DNI, fotocopia libro de familia, tarxeta sanitaria, certificación académica e impreso de matrícula.

- Impreso de matrícula 1º E.S.O.

6 afiches descargables para inspirar a tus estudiantes en el ...

Moitísima sorte nesta nova etapa!!

CAMBIO DE METODOLOXÍA

CONTINUAMOS O REPASO CON SNAPPET

A PARTIR DO 1 DE XUÑO CONTINUAMOS CO REPASO A TRAVÉS DA PLATAFORMA SNAPPET

(Se tes algún problema coa túa conexión a internet ponte en contacto co teu titor ou directamente co colexio)

GUÍA PARA AS FAMILIAS

Cada lección activada ten 3 bloques de exercicios: explicaciónpráctica e reforzo (so debes entrar neste último se manda o profe). Ao rematar os exercicios de práctica da lección, aparecerá un premio (estrelas, festa confeti…) e un bloque extra voluntario de ampliación "+" (cada vez que clicas  "+" cárganse 10 novos exercicios).

♪♩♫ 6º A RITMO CUN VASO ♫ ♩

Aquí tedes un reto♪♩♫ FACER RITMOS CUN VASO!

da man do grupo "West Side Bones", cuarteto de Monterroso que fan versións de country/folk americano.

(clica vídeo)

ACTIVIDADES RELIGIÓN 6ºEP JUNIO

Hola chic@s,

Espero poder ver vuestros trabajos y creaciones. Si tienen alguna pregunta pueden contactarme por correo electrónico: anne12r@hotmail.com

UN FUERTE ABRAZO. PROFE ANA

ACTIVIDADES JUNIO  6º PRIMARIA (clic aquí)

HOLA CHIC@S ,

Ya estamos en la recta final, estas semanas os traigo las siguientes propuestas: LA BIBLIA FUENTE DE VALORES-.

CIENCIAS DA NATUREZA (terceiro trimestre)

MÉRCORES 27/05/20

REMATAMOS!: ÚLTIMA PROPOSTA DO CURSO!

MATEMÁTICAS 6º NA CASA

Bos días:

Aquí aparécenvos xuntas todas as actividades propostas para matemáticas.

Moito ánimo chavales !!!!!!!Risa-

SEMANA 25/05/2020

SOLUCIÓNS 18/05/2020

SEMANA 18/05/2020

XOGAR, DESCANSAR E... REPASAR LINGUAS EN SNAPPET

19/06/2020 => BO VERÁN! E FELICES VACACIÓNS!  É tempo de xogar e descansar; e para os momentos de fastío... quedan varias leccións activadas en Snappet para repasar. Ánimo rapaces!

Podedes comezar a repasar en SNAPPET. Cada lección activada ten 3 bloques de exercicios: explicaciónpráctica reforzo (so debes entrar neste último se manda  profe). Ao rematar os exercicios de práctica, aparecerá un premio (estrela,festa confeti...) E un bloque extra voluntario de ampliación "+" (cada vez que clicas "+" cárganse 10 novos exercicios).

Propostas de Lengua, Lingua e Literatura

Podedes comezar a repasar en SNAPPET. Cada lección activada ten 3 bloques de exercicios: explicación, práctica e reforzo (so debes entrar neste último se manda  profe). Ao rematar os exercicios de práctica, aparecerá un premio (estrela,festa confeti...) E un bloque extra voluntario de ampliación "+" (cada vez que clicas "+" cárganse 10 novos exercicios).

19/06/2020 => BO VERÁN! FELICES VACACIÓNS!  É tempo de xogar e descansar; e para os momentos de aburrimento... quedan varias leccións activadas para repasar nestas vacacións. Ánimo rapaces!

15/06/2020 => Tedes activadas 1 nova lección de LC (recursos literarios) e 1 nova de LG (elementos do predicado).

08/06/2020 => Tedes activadas 1 nova lección de LC (clases de sustantivos) e 1 nova de LG (palabras homónimas).

01/06/2020 => Tedes activadas  2 leccións de LC (conectores textuales e verbos) e dúas de LG (os determinantes e colocación do pronome átono).

Se queredes adicar determinado tempo a traballar actividades de Lengua, Lingua e Literatura aquí tedes unhas propostas VOLUNTARIAS para este tempo de cole na casa.

01/06/2.020->LC,LG - 7ª quincena - DERRADEIRAS PROPOSTAS

Religión #ENCASA

Estimadas familias y alumnos, espero que os cuidéis y estéis tranquilos en casa. Durante el tiempo que tengamos que estar en esta situación excepcional, quiero proponer algunas actividades, voluntarias, sencillitas, para que podáis trabajar

Un afectuoso saludo.