.

Propoñémonos traballar para conseguilo. Aprender para vivir.

VERY IMPORTANT !:

LOS TRABAJOS DE INGLÉS LOS PODÉIS MANDAR A LA MISMA CUENTA QUE MANDÁIS LOS DE LA PROFE LETICIA:

mestra.leticiarp@gmail.com

Es muy importante que escribáis a quién va dirigido : Profe Leticia / Teacher Itzíar.

GRACIAS  Sorriso

ENGLISH 3rd GRADERS

MONDAY 25th of MAY

HELLO! GOOD MORNING!!

25-05-2020

Bos Días. A partir de agora, vou poñer eu os pdf das distintas materias.

Esta semana vai algo máis especial que de cotiá, está todo no mesmo pdf.

Espero vos guste.

ACTIVIDADES RELIGIÓN 3º EP 18-05-20

Hola chic@s,

¿Cómo están? Espero que bien y vuestras familias.

Aquí os dejo nuevas propuestas de actividades.

Espero poder ver vuestros trabajos y creaciones. Si tienen alguna pregunta pueden contactarme por correo electrónico: anne12r@hotmail.com

UN ABRAZO.

ACTIVIDADES 18-05 3º Y 4º PRIMARIA (clic aquí)

(Vamos a repasar la maravillosa historia de MOISÉS, que describe en la Biblia cómo Dios protege y tiene buenos propósitos para su pueblo. Nos enseña valores como la ESPERANZA, LA IGUALDAD Y LA FÉ).

Semana do 18-5-2020

Bo día a todos e todas!!

18/05/2020

Bo comezo de semana a todos e todas.

Deixo nas ligazóns os exercicios como sempre.

Semana das Letras galegas

Bo día!

Esta semana vamos a celebrar o día das Letras Galegas que este ano se lle adica a Ricardo Carvalho Calero, así que as actividades xirarán en torno a el!

Xa estamos a metade de maio

Aquí van as tarefas desta semana

Como sempre, mañán as 12 nos conectamos

Actividades 3º EP Relixión MAIO #NaCasa

Hola chic@s,

¿Cómo están? Espero que bien y vuestras familias.

Esta semana vamos a trabajar todos los cursos el maravilloso mes de MAYO,  el mes de las flores, de la primavera, dedicado a la Virgen María y a nuestras madres.

(clica "ler mais")

Mes de maio!

Moi bo día a todos e a todas!

Como estades? Agardo que sigades todos moi ben e que esteades disfrutando moito do tempo en familia!

Ata o 40 de maio non te quites o saio, e se volve chover, volveo a poñer

Bos días, xa estamos en maio.

O penúltimo mes do curso de 3º, esta semana será un pouco diferente as demáis.

deixo os enlaces aquí debaixo.

E tamén as solucións.

Lingua e Ciencias

Moi boas, nenas, nenos e familias!

Como foi ese primeiro paseo? Seguro que vos viu superben! Xa queda menos para ir recobrando a normalidade así que, moito ánimo a todos! Non queda nada!

IMOS DE PASEO, PERO CON MOITO OLLO!

Bos días. Xa podemos dar algún paseo, pero moito ollo. Tende coidado e precaución. Estades facendo un traballo xenial. Se seguimos así, pronto volverá todo a normalidade. Ánimo.

Aquí mando as tarefas da semana.

Boa semana.

Moi bo día!!

Envíovos as correccións desta semana!!

Boa fin de semana!

Semana do 20!

Bo día nenos e nenas!

Cada novo día é un día menos para poder saír a disfrutar na rúa e para vernos e abrazarnos de novo!

OUTRA SEMANA MENOS¡

Bos días meus alumnos e alumnas¡

Espero que estedes con moita forza para esta semana, sodes uns campións e campioas, xa non queda nada¡

A seguir así¡

Correccións

Bo día a todos e a todas!

Aquí tendes as correccións das fichas desta semana. Seguro que o fixestes superben!

3º Trimestre!

Boas a tod@s!!

Como foron estas vacacións? Seguro que un pouquiño raras, pero tamén sei que tivestes a oportunidade de facer cousas moi diferentes ás habituais, e iso tamén está moi ben!

!EMPEZAMOS EL 3º TRIMESTRE¡

Buenos días alumnos y alumnas¡¡

Espero que sigáis todos muy bien, os sigo echando mucho de menos, espero veros pronto a todos con una gran sonrisa.

Bo día a todos e todas!!

Bos días!

Hoxe mándovos unha proposta de actividades de Lingua galega, Ciencias da natureza e Ciencias sociais, coma de costume. Agardo que vos saíran estupendamente eses experimentos e eses poemas, teño moitas ganas de velos!

UNHA SEMANA MENOS¡

Esta semana é a última do 2º trimestre, e xa que non estamos xuntos para disfrutala, imos traballar con ledicia para que se nos pase antes.

Un día máis é un día menos!!

Moi boas rapaces, rapazas e familias!!

Hoxe solo vos escribo para subirvos as correccións das tarefas de Lingua galega, Ciencias da natureza e Ciencias sociais destas dúas semanas.

Seguimos!!

Bo día!

Agardo que esteades pasando estes días facendo moitas manualidades, bailando e cantando, xogando… e que tamén aproveitedes para ler algún libro e repasar un pouquiño.

XA QUEDA MENOS PARA A VOLTA!

Bos días, espero que estedes todos xenial e que fagades moitas cousas para non vos aburrir.

Deixo na ligazón o traballo de esta semana, ademáis de unhas paxinas de internet con moitísimas cousas.

Deixo algo de traballo, pero, sería xenial que fagades todas as manualidades que poidades, e ler libros.

Vémonos moi prontiño

Unha aperta