Proxecto Monte Verde

con el CEIP Pablo Sarasate - Móstoles

Somos de monte

El Valor de un Árbol

En la mañana de este jueves 15 de noviembre ha llegado al cole un “paquete” muy especial.

(La directora, Conchi, abre el cubo ante todo el alumnado en el porche de la entrada)

Un precioso cubo decorado con mimo y detalle, regalo de nuestros amigos de Móstoles del CEIP Pablo Sarasate. Y el interior de esta cuidada envoltura escondía… tres carballos!!

En los próximos días, organizaremos para plantarlos en los terrenos que ardieron frente a nuestro cole, donde esperamos que estos jóvenes árboles  tengan un gran futuro.

Abrazo ao monte

A xornada do venres 19 deixounos preciosas imaxes que os compañeiros do CEIP Rodríguez Castelao de Navia recolleron neste video

descargar video(89Mb)

Sementando Futuro

20181022_175102.jpgCorta_Lumes_xornal_anuncio_Xunta.jpg

Este venres 19 de outubro ... SOMOS CORTALUMES!!!!

(as nosas fotos)

Nace una AMISTAD!!!

La semilla de la amistad ha prendido entre nuestro colegio y el CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

A raíz de la terrible jornada de incendios del pasado 15 de octubre de 2017, todos estamos ilusionados por "regar" esta relación con trabajos, atenciones y encuentros para que crezca fuerte como los robles (carballos) que en los dos colegios estamos cuidando con esmero.

Muchas gracias por vuestras muestras de afecto y por los preciosos trabajos que nos habéis enviado!!!

Concentración de agradecemento ás familias

Martes 17 ás 9,45h

Mañá martes ás 9, 45h imos facer un acto conxunto co IES no monte enfronte do cole

É un acto de consolo, concienciacion e agradecemento a todos os veciños que se portaron extraordinariamente, moi preocupados porque non ardera o colexio montando garda.

Día Mundial do Medio Ambiente plantando sobreiras

Resultado de imagen de dia medioambiente

Hoxe conmemoramos esta data "Día Mundial do Medio Ambiente" plantando dúas sobreiras (alcornoque).

Estas árbores ficarán no cole para encher o sitio da árbore que perdimos na última tormenta.

Quen sabe que bonitos debuxos e traballos colgarán algún día en taboleiros feitos coa súa cortiza!!!