Proxecto Monte Verde

con el CEIP Pablo Sarasate - Móstoles

CEIP Pablo Sarasate

El valor de un árbol

La semilla de la amistad ha prendido entre nuestro colegio y el CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

A raíz de la terrible jornada de incendios del pasado 15 de octubre de 2017, todos estamos ilusionados por "regar" esta relación con trabajos, atenciones y encuentros para que crezca fuerte como los robles (carballos) que en los dos colegios estamos cuidando con esmero.

Postales a Móstoles por el Día de Rosalía de Castro

Cada 24 de febrero se celebra el Día de Rosalía de Castro, fecha de su nacimiento (hoy cumpliría 183 años).

Este curso, cada clase preparamos postales con poemas e imágenes de nuestra escritora más universal, para enviar a los compis del CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

Por culpa de las circunstancias extraordinarias que estamos viviendo, nuestras postales quedaron pendientes de enviarse. Esperamos pronto poder enviaros este sobre acompañado de nuestros mejores deseos de que vuestras familias y vosotros estéis bien.

Un fuerte abrazo (en la distancia Guiño)

Educando no monte...un ano máis

O pasado martes 15 de outubro fixemos unha plantación simbólica no bosque do colexio organizada pola Mancomunidade de Montes na que contamos coa axuda do alcalde de Vigo, Abel Caballero.

Xuntos lembramos os incendios que causaron tantos estragos hai dous anos e coincidimos en que, xuntos, podemos recuperar a nosa contorna.

"Manolo" e "Maruxa", castiñeiro e nogueira respectivamente, foron os nomes propostos por Eduardo de 6º para bautizar a estas dúas árbores que xa forman parte do noso patio e que coidaremos con mimo de agora en adiante.

Na Sobreria seguimos...PENSANDO EN VERDE!!!!

El Valor de un Árbol

En la mañana de este jueves 15 de noviembre ha llegado al cole un “paquete” muy especial.

(La directora, Conchi, abre el cubo ante todo el alumnado en el porche de la entrada)

Un precioso cubo decorado con mimo y detalle, regalo de nuestros amigos de Móstoles del CEIP Pablo Sarasate. Y el interior de esta cuidada envoltura escondía… tres carballos!!

En los próximos días, organizaremos para plantarlos en los terrenos que ardieron frente a nuestro cole, donde esperamos que estos jóvenes árboles  tengan un gran futuro.

Abrazo ao monte

A xornada do venres 19 deixounos preciosas imaxes que os compañeiros do CEIP Rodríguez Castelao de Navia recolleron neste video

descargar video(89Mb)

Sementando Futuro

20181022_175102.jpgCorta_Lumes_xornal_anuncio_Xunta.jpg

Este venres 19 de outubro ... SOMOS CORTALUMES!!!!

(as nosas fotos)

Nace una AMISTAD!!!

La semilla de la amistad ha prendido entre nuestro colegio y el CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

Muchas gracias por vuestras muestras de afecto y por los preciosos trabajos que nos habéis enviado!!!

Concentración de agradecemento ás familias

Martes 17 ás 9,45h

Mañá martes ás 9, 45h imos facer un acto conxunto co IES no monte enfronte do cole

É un acto de consolo, concienciacion e agradecemento a todos os veciños que se portaron extraordinariamente, moi preocupados porque non ardera o colexio montando garda.

Día Mundial do Medio Ambiente plantando sobreiras

Resultado de imagen de dia medioambiente

Hoxe conmemoramos esta data "Día Mundial do Medio Ambiente" plantando dúas sobreiras (alcornoque).

Estas árbores ficarán no cole para encher o sitio da árbore que perdimos na última tormenta.

Quen sabe que bonitos debuxos e traballos colgarán algún día en taboleiros feitos coa súa cortiza!!!