« Maio 2019 »

blogue deadmin

El valor de un árbol

La semilla de la amistad ha prendido entre nuestro colegio y el CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

A raíz de la terrible jornada de incendios del pasado 15 de octubre de 2017, todos estamos ilusionados por "regar" esta relación con trabajos, atenciones y encuentros para que crezca fuerte como los robles (carballos) que en los dos colegios estamos cuidando con esmero.

Seleccionados polas nosas actividades de Voluntariado Lector!!!

Os voluntarios "Leotecarios" de 5º e 6º de educación primaria

da Sobreira, premiados cun obradoiro no cole!!

Resultamos seleccionados, polas nosas actividades durante este curso!. Participaron un total de 82 centros, dos que se seleccionaron 10 pola calidade e variedade nas actividades neste ámbito.

Moitas grazas.

Moitísimas grazas!!

El Valor de un Árbol

En la mañana de este jueves 15 de noviembre ha llegado al cole un “paquete” muy especial.

(La directora, Conchi, abre el cubo ante todo el alumnado en el porche de la entrada)

Un precioso cubo decorado con mimo y detalle, regalo de nuestros amigos de Móstoles del CEIP Pablo Sarasate. Y el interior de esta cuidada envoltura escondía… tres carballos!!

En los próximos días, organizaremos para plantarlos en los terrenos que ardieron frente a nuestro cole, donde esperamos que estos jóvenes árboles  tengan un gran futuro.

Abrazo ao monte

A xornada do venres 19 deixounos preciosas imaxes que os compañeiros do CEIP Rodríguez Castelao de Navia recolleron neste video

descargar video(89Mb)

Sementando Futuro

20181022_175102.jpgCorta_Lumes_xornal_anuncio_Xunta.jpg

Este venres 19 de outubro ... SOMOS CORTALUMES!!!!

(as nosas fotos)

Día do Libro en convivencia co IES Valadares

Para conmemorar o Día do Libro organizamos actividades conxuntas co alumnado do IES Valadares.

O alumnado de Educación Infantil recibiu aos alumnos e alumnas do IES Valadares que fixeron de "padriños" e "madriñas" lectores e intercambiaron agasallos: mini-libros para os cativos da Sobreira e rosas para os chicos e chicas do IES.

O alumnado de Educación Primaria foi ao Instituto para desfrutar das representacións do "Monstro de cores", un capítulo do "Quixote" e compartir unha merenda!!