« Septembro 2018 »

Lingua Galega-Sobreira Faladeira

A Sobreira Faladeira

Ola, son a sobreira do CEIP Plurilingüe Sobreira. Curioso, non si?
En todo caso, eu nacín antes porque as árbores existimos desde moito antes de que houbera colexios. Imaxinades un mundo sen escolas? sen profes, sen tarefas, sen exames, sen vacacións... Vale, non se pode ter todo! Se non traballamos non hai vacacións.

Pensade un pouco na miña vida. Soportando frío e calor, mirando caer as miñas follas, escoitando ao merlo (e outros) chía que te chía da mañán á noite... Ben, en dúas palabras, ESTOU ABORRECIDA! Moito, pero moito, moito. Tanto que tiven unha idea para distraerme un chisco: xogar ás adeviñas, mola ou non mola?

(♩ Os Xogos  -Migallas - cd Canta Connosco!)

(♩ Vento Toleirón  LLópez e Manuel Rico - cd Vente Vindo Ven Cantando) -U

xía L=================================

web da Secretaría Xeral de Política Lingüística, un espazo con ferramentas, información e contidos útiles e prácticos relacionados coa lingua galega.

Romaría das Letras Galegas

Preparando a conmemoración do Día das Letras Galegas, o luns 21 celebraremos a II Romaría da Sobreira compartindo unha merenda e concerto didáctico de música tradicional a ritmo de rumba!!!

Rumba das árbores

Rumba peixeira

María Victoria Moreno Márquez

Para conmemorar o Día das Letras Galegas organizamos distintas actividades en varias xornadas nos próximos días. Para o luns 14 andamos a ensaiar este rap do CEIP Antonio Fernández López de Sarria (Lugo).

Moitas grazas!!

CEIP Antonio Fernández López de Sarria (Lugo).

Moitas grazas!!

Flores a Rosalía

Para conmemorar o Día de Rosalía de Castro (24 de febreiro, data do seu nacemento) cada titoría ofreceu un ramo de flores e recitamos poemas da autora e visionamos un video da súa biografía feito polo alumnado do IES.

Participamos da actividade que este curso propón a Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG): #AbrideAfiestra

Penduramos das fiestras da biblioteca carteis con versos e algún elemento iconográfico do seu universo para lles dar luz e compartir as súas verbas con vós.

Fina Casalderrey visita a Sobreira

Compartimos un tempo coa escritora Fina Casalderrey!!SorrisoRisaRisa.

Este curso 2016/17 todo o alumnado de Educación Primaria e de 6º de Educación Infantil estivo a ler libros dela nas sesións de lectura de cada mañá.

E ti que farías

por min?

O meu avó é unha

gata

Quen me

quere adoptar?

Chamizo

Dúas bágoas

por máquina

A lagoa das

nenas mudas

Resultado de imagen de e ti que farias por min? Resultado de imagen de o meu avó é unha gata Resultado de imagen de quen me quere adoptar? Resultado de imagen de chamizo fina Resultado de imagen de dúas bágoas por Máquina Resultado de imagen de a lagoa das nenas mudas
5 anos 5º e 6º

Día das Letras - ♪ ♩ música de romería ♫ ♩

Moitas grazas a Enrique, Luís e Leni Pérez,

que nos achegaron o seu bo facer con cantos e instrumentos tradicionais na particular "romaría" que organizamos no cole.

EDLG (Equipo mestras Dinamización da Lingua Galega)

Día das Letras - lecturas apadriñadas

Para celebrar o Día das Letras Galegas,

enchimos o cole de recunchos de lectura coas "madriñas" e "padriños" lectores.

#RosalíaTe - Día de Rosalía de Castro 2017

Para conmemorar o Día de Rosalía de Castro (24 de febreiro, data do seu nacemento) imos participar da actividade que este curso propón a Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG): #RosalíaTe.

#RosalíaTe consiste en converterse na Rosalía da que cada alumno/-a se sinta máis próximo/-a despois de repasar a súa variada obra literaria.

Para isto elaboramos unha máscara e un pequeño cartel cun verso que queremos compartir con vós para que fagades algunha foto xuntos.

-descargar video 350Mb (actualizado 24/02/2017) coas fotos #RosalíaTe