« Septembro 2017 »

Taboleiro ANPA

COMEDOR

COMEDOR:

Nos primeiros días a ANPA convocará unha reunión para explicar a nova lexislación e xestión de comedores. Ata ese día, a propia ANPA asume os costes do comedor que se reenvolsarán posteriormente.

Grazas.

SERVIZO DE COMEDOR

O servizo de comedor está xestionado pola ANPA en colaboración con FOANPAS e coa tutela do Centro, na modalidade de “catering” pola empresa SERUNIÓN. Para ser usuario de comedor debe cumplir os seguintes requisitos:

1-Ser socio da ANPA

2-Ter pagado o Seguro de Accidentes

3-Non ter débedas coa Asociación

·      Modalidade: Fixos (baremo mensual)

-5 días semanais.…55 €/mes

-4 días semanais …45 €/mes

-3 días semanais… 35 €/mes

-2 días semanais… 25 €/mes

-1 día semanal ……15 €/mes

Modalidade: Esporádicos. O prezo neste caso é de 5€/comida

A  persoa da ANPA responsable do servizo de comedor é Dna. Luján Balín Nogueira

- O comedor comenzará o día 10 de setembro e o seu horario será de 14:15h. a 16:15h.

-  A recollida do alumnado de comedor debe facerse con puntualidade, antes das 16:15h, xa que as coidadoras rematan o seu horario de traballo.

- Os usuarios do comedor que vaian sós para casa teñen que traer unha autorización asinada polos seus pais ou titores.

- O número de teléfono do comedor para avisar dalgún problema ou posible retraso é o do Centro:986 468189

- Todos/as os/as usuarios/as que non asistan ao comedor teñen a obriga de comunicar ao colexio, antes das 9:30 h, a ausencia ese día. De non facelo, poden perder a axuda do Concello e da Xunta. Os/as nenos/as bolseiros/as tamén teñen que avisar da súa non asistencia pois o Concello esixe ás ANPAS un parte de faltas.

- Para pedir un cambio no menú por motivos circunstanciais de saúde hai que chamar ao colexio antes das 9:30 h. En caso de alerxias con réxime especial deberán aportar un informe médico e unha autorización en conforme pode asistir ao comedor escolar.

- O pago dos recibos do comedor farase por adiantado nos 10 primeiros días do mes. No caso de non facelo o/a neno/a non poderá seguir asistindo ao comedor.

IMPORTANTE   :

EXISTE UN REGULAMENTO DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR QUE SERÁ ENTREGADO AOS USUARIOS DO COMEDOR OU OS/AS PAIS/NAIS QUE ESTÁN INTERESADOS EN FACER USO DESTE SERVICIO COMPLEMENTARIO NO FUTURO.