blog Bibliosoños

Benvidos á Leoteca Bibliosoños

(♫  - Contar Un Conto - cd Tic Tac - Pablo Díaz)

Recomendacións verán 2019

Resultado de imaxes para monica carretero dibujoRecomendacións de contos, poesía, banda deseñada e música para este verán 2019.

Pensa en Verde!!!

Seleccionados polas nosas actividades de Voluntariado Lector!!!

Este luns 3 de xuño o alumnado voluntario de 6º de educación primaria recibiu o seu premio: un obradoiro de radio!!!!

Moitísimas grazas!!!

Os voluntarios "Leotecarios" de 5º e 6º de educación primaria

da Sobreira, premiados cun obradoiro no cole!!

Resultamos seleccionados, polas nosas actividades durante este curso!. Participaron un total de 82 centros, dos que se seleccionaron 10 pola calidade e variedade nas actividades neste ámbito.

Moitas grazas.

Visita de María Canosa

Este martes, 21 de maio, tivemos a visita da escritora María Canosa. Galardoada polo seu libro "Muriel" e autora dos libros que estamos a ler este curso na sesión de lectura nas aulas de Primaria (O Día que Choveu do Revés, Rubicundo, Cazadora de Estrelas e Muriel).

Todo o alumnado gozou dunha amena charla na que María respostou ás súas preguntas.

Fixémoslle entrega dun dos paneis que preparamos entre todo o alumnado para preparar a súa visita e ela agasallounos con gratitude e a sinceridade e frescura das súas vivencias.

Moitas grazas, por transmitirnos o teu amor polas historias.

Día do Libro e Dereitos de Autor 2019

O martes 23 reunímonos todo o cole no salón de actos. As mestras do equipo da biblio, e “voluntarios leotecarios” explicaron a conmemoración do 23/04. O alumnado de 6ºEI leron pasaxes simplificados do Quixote en formato de noticia, coma que foxen xornalistas.

Falamos da importancia dos dereitos de autor presentando o libro "Los Cuentos de Memi" do proxecto “Inclusión” da asociación Igual-Arte, no que participou o cole.

Para despedirnos agasallamos un punto de lectura polo “Día do Libro 2019”

Semana da Prensa - II Concurso de Breves

Durante estes días estamos a traballar con xornais.

Padriños/madriñas e afillados compartiron lecturas de xornais e revistas.

E inspirados polo libro "Contos por Palabras" de Agustín Fernández Paz organizamos o II Concurso de Relatos Breves a partir dun anuncio breve recortado dun xornal.

Agasallamos aos gañadores cun "kit de xornalista": libretiña con boli e marcadores adhesivos de etiquetas variadas, para que non se lles escape nada!!!GuiñoGuiño

Voluntariado Lector 5ºEP 2018-19

"Contacontos por un Día”

polo alumnado voluntario de 5º de Primaria.

As alumnas e alumnos de educación infantil agardan impacientes polos voluntarios lectores mentres van completando o seu “Pasaporte de Lecturas” cos selos que gañan en cada contacontos ao que asisten.

Día Poesía 2019 - Concurso "Se Te Lengua la Traba"

Celebramos o Día da Poesía con lecturas apadriñadas nos patios

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

e co concurso Se Te Lengua la Traba