blog Bibliosoños

Benvidos á Leoteca Bibliosoños

(♫  - Contar Un Conto - cd Tic Tac - Pablo Díaz)

Día Poesía 2019

Celebramos o Día da Poesía con lecturas apadriñadas nos patios e co concurso

“Se Te Lengua la Traba”

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Voluntariado Lector 2019

"Contacontos por un Día” polo alumnado voluntario de 5º e 6º de Primaria.

Este curso, todos os xoves o alumnado de 6ºEP vai ler a 1ºEP. Tamén van ler a 2ºEP todos os xoves últimos de mes.

As alumnas e alumnos agardan impacientes polos voluntarios lectores mentres van completando o seu “Pasaporte de Lecturas” cos selos que gañan en cada contacontos ao que asisten.

VII Concurso relato curto FANPA

Resultado de imaxes para VII c oncurso relato curto fanpa

Unha nova edición  do certame literario de relato curto da FANPA (Federación Provincial de Anpa de Centros Públicos de Pontevedra), está en marcha!!!

Clicade nas imaxes para ler as bases.

Animádevos a participar!!!RisaRisa

Calendario do Libro e da Lectura 2019

A rede de Bibliotecas Públicas de Galicia preséntanos o novo calendario 2019 coas datas máis salientables arredor do libro e a lectura. Podedes descargar o calendario na versión pdf.

(A Rede de Bibliotecas Públicas de Galicia é un conxunto organizado de bibliotecas e servizos bibliotecarios públicos de Galicia para o desenvolvemento e a planificación da oferta bibliotecaria pública, segundo o establecido na lei 5/2012 do 15 de xuño, de bibliotecas de Galicia).

30 Xaneiro - Día da Ilustración - Concurso "Lettering pola PAZ"

Entrega de premios!!!! "Lettering pola PAZ"Resultado de imaxes para premio gif

Recomendacións da Leoteca Bibliosoños para o Nadal

Resultado de imaxes para aceboRecomendacións de contos, poesía, banda deseñada e música para este Nadal.

Premios do III Concurso de Contos de Nadal

Na hora de lectura, entregamos os premios do Concurso de Contos de Nadal. Da gusto ver a biblioteca chea de alumnado que  participa das propostas e actividades !!!