« Agosto 2020 »

Sobreira Solidaria

CEIP Pablo Sarasate

Blogues

PDI (Proxecto Documental Integrado)

El valor de un árbol

La semilla de la amistad ha prendido entre nuestro colegio y el CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

A raíz de la terrible jornada de incendios del pasado 15 de octubre de 2017, todos estamos ilusionados por "regar" esta relación con trabajos, atenciones y encuentros para que crezca fuerte como los robles (carballos) que en los dos colegios estamos cuidando con esmero.

PDI (Proxecto Documental Integrado)

Benvidos á Leoteca Bibliosoños

(♫  - Contar Un Conto - cd Tic Tac - Pablo Díaz)

AMar o Mar

PDI (Proxecto Documental Integrado)

GRAZAS voluntarios "Leotecarios"

Aprendendo DITOS e REFRÁNS dos OFICIOS

Nas aulas de educación infantil, estamos a recoller DITOS e REFRÁNS dos oficios.

Aprendendo o oficio dos XOGUETEIROS

Na aula de 6ºA de educación infantil, están cos oficios tradicionais.

Investigaron as artes e ferramentas dos XOGUETEIROS

Aprendendo o oficio dos TECELÁNS

Na aula de 6ºA de educación infantil, están cos oficios tradicionais.

Investigaron as artes e ferramentas dos TECELÁNS

Aprendendo o oficio dos OLEIROS

Na aula de 6ºA de educación infantil, están cos oficios tradicionais.

Investigaron as artes e ferramentas dos OLEIROS

Aprendendos as FERRAMENTAS de cada OFICIO

Na aula de 6ºB de educación infantil, estamos a relacionar cada oficio coas súas ferramentas identificativas.

Recomendacións verán 2020

Ledicia Costas saúda ao cole Sobreira

Este curso o “Itinerario lector” do colexio quería centrarse nas figuras da escritora Ledicia Costas e o ilustrador, dos seus libros, Víctor Rivas. Por iso,

no segundo trimestre, estabamos a ler os seus libros. No mes de abril teríamos recibido a súa visita, para charlar un tempo e firmarnos os libros. Pero nestas circunstancias tan especiais quere mandarnos este saúdo.

RETO Fin de Curso -> Xuntos Conseguímolo!!

Chega xuño e deberían chegar as "Recomendacións de Verán" de Leo León... pero nesta situación tan especial, queremos engadir ao tríptico de recomendacións un RETO PARA VÓS!

CREA UN CONTIÑO DE TÍTULOS

Hora de #lerNaCasa

Como estamos nestas circunstancias extraordinarias, son as mestras de Infantil as que contan contos e engaden unha proposta de actividade relacionada con esa lectura, os martes e venres:

De que cor é un bico?: 41 (Álbumes ilustrados): Amazon.es: Bonilla ...

O ZAPATEIRO E OS TRASNOS

KIOSKO Leoteca Bibliosoños - xuño

Recibín mensaxe dos editores do xornal "O Papagaio" e da revista "Reportero DOC" que normalmente están nos andeis do “Rincón Fedello” cando estamos no cole.

Nesta situación extraordinaria, podemos ler o  xornal e revista nesta ligazón.

Voluntariado Lector #dendeCasa

Como estamos nestas circunstancias extraordinarias, os compis contan contos dende a casa e recomendan lecturas:

CONTACONTOS

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA:

Día do Libro 2020 #naCasa

Recomendacións de lecturas do alumnado!!

Moitísimas grazas!!!

Día do Libro 2020 #naCasa

Este curso conmemoramos o Día do Libro #NaCasa

Nestes días, abrir un libro e voar polas súas páxinas será un gran paseo. Moito ánimo familias! Unha páxina menos para chegar ao último capítulo desta situación extraordinaria.

Nenas e nenos da Sobreira, parabéns! sodes súper!

O Papagaio - Reportero DOC - ABRIL

XUÑO

MAIO

Debúxame un Conto!!!

INVENTA UN CONTO A PARTIR DUN DEBUXO DE LEANDRO LAMAS

Durante estes días aparecen na internet numerosos agasallos. Quero aproveitar a xenerosidade do ilustrador Leandro Lamas que está a colgar no seu facebook “debuxos paso a paso”. para pedirvos que inventedes un relato a partir dun dos tres debuxos de Leandro Lamas

- DEBUXO 1 (clica aquí para ir ao facebook de Leandro Lamas)

- DEBUXO 2 (clica aquí para ir ao facebook de Leandro Lamas)

- DEBUXO 3 (clica aquí para ir ao facebook de Leandro Lamas cos pasos)

Á volta podemos facer unha gran exposición cos vosos debuxos e publicar un bonito libro cos contos que lles inventedes!!.

Espero que sigades con ánimo e forzas. Eu confío en que sodes quen de superar isto!! As nenas e nenos da Sobreira sodes SÚPER!!

Bibliotecas Escolares galegas ABERTAS NA CASA

Nestes días nos que quedamos na casa, as bibliotecas escolares galegas permanecen abertas virtualmente e continúan ofertando ao alumnado recursos e  actividades  arredor da lectura, os proxectos de traballo, AMI, ALFIN, música, Arte, creación, retos ...

21-03 Día da Poesía

Hoxe, Día da Poesía, non podemos encher os patios e corredores do cole de lecturas apadriñadas coma en cursos pasados, pero ANÍMATE Risa recita poemas coa familia, colga a túa poesía favorita na ventá ou inventa rimas disparatadas!!!