« Maio 2019 »

Blogues

El valor de un árbol

La semilla de la amistad ha prendido entre nuestro colegio y el CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

A raíz de la terrible jornada de incendios del pasado 15 de octubre de 2017, todos estamos ilusionados por "regar" esta relación con trabajos, atenciones y encuentros para que crezca fuerte como los robles (carballos) que en los dos colegios estamos cuidando con esmero.

PDI (Proxecto Documental Integrado)

Benvidos á Leoteca Bibliosoños

(♫  - Contar Un Conto - cd Tic Tac - Pablo Díaz)

AMar o Mar

PDI (Proxecto Documental Integrado)

Easter at Sobreira

Spring has arrived! Let’s see what our students have been up to…

The little ones got to work creating colorful Easter eggs. Three and four year olds used blue, yellow, pink, purple and green crayons for their eggs while 5 year olds, first and second graders made their eggs using magic! (They used white crayons and watercolor, shh...)

Seleccionados polas nosas actividades de Voluntariado Lector!!!

Os voluntarios "Leotecarios" de 5º e 6º de educación primaria

da Sobreira, premiados cun obradoiro no cole!!

Resultamos seleccionados, polas nosas actividades durante este curso!. Participaron un total de 82 centros, dos que se seleccionaron 10 pola calidade e variedade nas actividades neste ámbito.

Moitas grazas.

Moitísimas grazas!!

Día Poesía 2019

Celebramos o Día da Poesía con lecturas apadriñadas nos patios e co concurso

“Se Te Lengua la Traba”

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Voluntariado Lector 2019

voluntariado lector 5ºEP"Contacontos por un Día” polo alumnado voluntario de 5º e 6º de Primaria.

Este curso, todos os xoves o alumnado de 6ºEP vai ler a 1ºEP. Tamén os xoves últimos de mes, únense as rapazas e rapaces de 2º.

As alumnas e alumnos agardan impacientes polos voluntarios lectores mentres van completando o seu “Pasaporte de Lecturas” cos selos que gañan en cada contacontos ao que asisten.