ACTIVIDADES DE REPASO PARA O VERÁN

 

Bos días!

Esta última entrada na web é para deixar unhas actividades para repasar as habilidades metalíngüísticas, tan importantes para adquirir a lectoescritura, así coma, actividades de comprensión lectora, discriminación auditiva

Esperamos que vos sexan de gran axuda!
Que teñades un bo verán!

Moitos bicos.

 

Orientacións para a estimulación da linguaxe oral

 

Aquí deixamos unhas pautas para a Estimulación da Linguaxe Oral na etapa de Educación Infantil.

Esperamos que vos sexa de axuda!

Unha aperta e feliz verán!

TRÁNSITO AO IES VALADARES

DIRIXIDO A TODO O ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA QUE PROMOCIONA AO IES VALADARES

Aquí vos deixamos a presentación que vos proxectamos a semana pasada elaborada polo Departamento de Orientación do IES Valadares por si queredes volver a visualizala.

 Xa está publicada na web do IES o plazo de matrícula e as instruccións da mesma. Clicade nos seguintes enlaces para acceder:

- Calendario de matrícula

 Os alumnos/as do CEIP Sobreira-Valadares teñen que formalizar a matrícula o día 1 de xullo de 2020 de 9:00 a 14:00 horas

Documentación para a matrícula: 2 fotos, fotocopia DNI, fotocopia libro de familia, tarxeta sanitaria, certificación académica e impreso de matrícula.

- Impreso de matrícula 1º E.S.O.

 

6 afiches descargables para inspirar a tus estudiantes en el ...

Moitísima sorte nesta nova etapa!!

 

MATERIAL AUDICIÓN E LINGUAXE

Nesta entrada deixamos unha proposta de actividades para estimular a linguaxe e a lectoescritura dende a casa.

A desfrutar!

 Preme na imaxe.

PAUTAS PARA FAMILIAS DE ALUMNADO CON TDAH E/OU TRASTORNO CONDUCTA

Guía de acompañamento a través de pautas para familias de alumnado con TDAH e/ou trastorno de conduta neste periodo de confinamento.

Guía elaborada pola Junta de Andalucía con recomendacións e recursos para as familias. Pincha na imaxe:

Guía para elaborar una estrategia de contenidos paso a paso | 4webs.es

 

CADERNOS DE DESARROLLO EMOCIONAL EN FAMILIA

Nesta entrada deixamos actividades variadas secuenciadas por niveis para fomentar o desarrollo emocional en familia. Hay propostas de contos compartidos, actividades para desarrollar a atención, pratos de merendas creativas, cortos de valor educativo, manualidades e experimentos con recursos da casa, xogos de mesa...

Merece a pena que lles votedes un vistazo porque están moi ben.

Educación Infantil

1º-2º Educación Primaria

3º-4º Educación Primaria

5º-6º Educación Primaria

COMUNICACIÓN EN ACCIÓN: LAS EMOCIONES SÍ IMPORTAN EN EDUCACIÓN

7 CONSELLOS PARA FAMILIAS ANTE SITUACIÓNS LÍMITE

Como consecuencia da situación que estamos vivindo, nalgunhas familias poden darse fortes discusións que poden chegar a derivar en momentos desagradables. Os motivos son moi diversos: estamos máis susceptibles psicolóxicamente, aínda que no nos demos conta, polo cambio das nosas rutinas e da nosa vida, non todas as persoas levan o confinamento do mesmo xeito, os nosos fillos/as poñen máis trabas para facer os traballos escolares...

Pinchade na imaxe para visualizar un vídeo moi cortiño con 7 consellos para axudarnos a xestionar ese tipo de situacións. Esperamos que vos sirva de axuda.

Consejos para el Campus de Verano - Escuela de Fútbol Lecop en ...

AUTOCONTROL EMOCIONAL

Ola a todos e todas! Hoxe deixámovos materiais e recursos para traballar o control das nosas emocións e sentimentos, algo que se pode facer en familia e que con seguridade aportará boas vibracións ao ambiente familiar.

O autocontrol emocional permítenos reflexionar e dominar os nosos sentimientos e emocións.

Os obxectivos que se pretenden alcanzar ao traballar o control emocional son os seguintes:

  • Facilitar estratexias para mellorar a autorregulación emocional.
  • Ensinar técnicas de relaxión, respiración e autocontrol.
  • Mellorar a tolerancia á frustración.
  • Ensinar estratexias para desenvolver o pensamento positivo.

BANCO DE ACTIVIDADES:

1. Meditación

Cómo axudar aos nenos/as a acougarse e relaxarse? Cómo lograr que se concentren no que fan? A meditación é unha ferramenta sinxela e eficaz, que se adapta perfectamente ás necesidades dos pequenos/as e pódelles achegar beneficios inmediatos.

TRANQUILOS Y ATENTOS COMO UNA RANA | ELINE SNEL | Comprar libro ...

Pica en cada ligazón para obter distintas meditacións:

1. Tranquilo y atento como una rana (10 min).

2. La ranita (4 min).

3. Atención a la respiración (10 min).

4. El ejercicio del espagueti (6 min).

5. El botón de pausa (4 min).

6. Primeros auxilios para sentimientos desagradables (4 min).

7. Un lugar seguro (6 min).

8. La fábrica de las preocupaciones (6 min).

9. Levantando la moral (4 min).

10. El secreto del corazón (5 min).

11. Buenas noches (6 min).

CÓMO EXPLICAR AOS NENOS/AS QUE PODEN SAÍR DA CASA

Boas tardes e boas noticias para os nosos nenos e nenas!!

Como xa  sabedes, a partir do próximo domingo 26 de abril os nenos/as de ata 14 anos poderán saír da casa acompañados dun adulto a unha distancia máxima dun kilómetro durante unha hora ao día. 

Esta boa noticia leva consigo un acto grande de responsabilidade por parte dos pais/nais para que a medida se desenvolva exitosamente.

Deixámovos unhas guías que poden facilitarvos as explicacións e mensaxes que podedes dar aos vosos fillos/as. Pinchade nos seguintes enlaces:

- Guía de boas prácticas

- Instrucións

 - Cómo saír da casa

- Conto: Xa podemos saír a rúa!

- Conto con pictos: Superheroe con mascarilla

- Medo a saír da casa

DISFRUTADE A TOPE!!

PROPOSTAS PARA LER

FELIZ DÍA DO LIBRO!!

Aproveitando que hoxe se celebra o día deses grandes amigos que nos sumerxen en aventuras inimaxinables, deixamos unha recopilación de libros dixitais e audiolibros que seguro os van gustar.

Clicade na imaxe:

Carteles y frases de animación a la lectura | Animacion a la ...

 

AUTOCONCIENCIA EMOCIONAL

A autoconciencia ou autocoñecemento é a capacidade de recoñecer as nosas propias emocións e cómo afectan ao noso estado de ánimo e, por conseguinte, cómo nos comportamos debido a elas. É importante recoñecer a maneira na que o noso estado anímico afecta ao noso comportamento, cales son as nosas capacidades e cales son os nosos puntos débiles.

Por exemplo, este aspecto pódenos axudar a non tomar decisións cando estamos nun estado psicolóxico pouco equilibrado. Tantos si nos atopamos demasiado alegres ou excitados, como si estamos tristes e melancólicos, as decisións que tomemos estarán medidas pola pouca racionalidade. Así pois, o mellor será esperar unhas horas, ou días, ata que volvamos a ter un estado mental relaxado e sereno, co que será máis sinxelo valorar a situación e tomar decisións moito máis racionais.

BANCO DE ACTIVIDADES

- A editorial "Palabras Aladas" proporciónanos para estes días de confinamento o libro AMAR con distintas actividades.

Pinchade sobre o libro e as ligazóns:

Amar: Amazon.es: Núñez Pereira, Cristina, R. Valcárcel, Rafael ...    Actividade 1       Actividade 2

- EMOCIONBOT: Os compañeiros e compañeiras do CEIP Milladoiro de Bergantiños comparten esta actividade para axudarnos a expresar e xestionar as emocións durante esta tempada de cuarentena.

Clicade na imaxe para descargala:

Robot Valentine's box || Craft Smith || At Michael's Stores ...

 

APRENDE COS NENOS E NENAS A RECOÑECER AS EMOCIÓNS: a tristeza, o enfado, a ledicia...

Clica na imaxe para ver a información ao completo:

Educación emocional na casa - Aulas Galegas

 

INTELIXENCIA EMOCIONAL

Bos días e benvidos/as a unha nova semana de confinamento! Nestes momentos que estamos vivindo toda a comunidade educativa, vamos a deternos e darlle a importancia que se merece ás habilidades básicas da intelixencia emocional, así que ao longo desta semana iremos subindo unha entrada con actividades para traballar e reflexionar acerca destas habilidades.

Hoxe simplemente vamos a facer unha pequena reflexión acerca de qué é a intelixencia emocional...

Inteligencia emocional: el poder de controlar las emociones - Blog ...

BENVIDOS/AS AO TERCEIRO TRIMESTRE!!

Ola a todos e todas!!

Hoxe comeza un trimestre diferente, no que se bota de menos o bullicio dos nenos/as, das mestras/es e de todo o persoal que forma o colexio. Faltan eses "bos días!" cos que sempre comezamos, e seguro que os pais/nais e alumnos/as tamén o botedes en falta. A todos/as nos encantaría poder volver a nosa rutina... Polo momento non pode ser, así que debemos armarnos de paciencia e tranquilidade e afrontar esta nova situación da mellor forma posible. Agora, máis que nunca, os esforzos deben centrarse en procurar unha boa convivencia familiar, na que non falte unha conexión emocional forte cos nosos fillos/as, o que lles aportará seguridade e benestar.  

Nuestros hijos estan haciendo su parte,... - Latin Working Mommy ...

Déixovos unha guía aos pais e nais para o acompañamento emocional na infancia durante o período de confinamento que, se tedes un ratiño, podedes ler e reflexionar se vos parece interesante.

GUÍA ACOMPAÑAMENTO EMOCIONAL

Conto "Rosa contra o virus" que aparece na guía. Pincha na imaxe:

DÍA MUNDIAL DA CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

Ola a todos e todas!!

Hoxe, 2 de abril, celébrase o Día Mundial da Concienciación sobre o Autismo

Día Mundial de Concienciación sobre el Autismo

 

El 2 de abril se celebra el Día Mundial de Concienciación sobre el Autismo, decretado por las Naciones Unidas con el objetivo de mejorar la calidad de vida tanto de la población infantil como los adultos que sufren este trastorno y así poderles brindar una mejor calidad de vida. 

Proposta de manualidade para facer en familia. Pincha na imaxe:

Amazon.es: autismo: Joyería

O CORONAVIRUS EN PICTOGRAMAS

AQUÍ VOS DEIXAMOS INFORMACIÓN SOBRE O CORONAVIRUS EN PICTOGRAMAS. XENIAL PARA EXPLICALO AOS NENOS/AS MÁIS PEQUENOS

Pincha nas imaxes

ANNA, LA HERMANA DE ELSA DE FROZEN, NOS EXPLICA EL CORONAVIRUS

PINCHA EN LA IMAGEN Y ANNA, LA HERMANA DE ELSA DE FROZEN, TE EXPLICARÁ EL CORONAVIRUS

Resultado de imagen de elsa frozen

CUENTO: CORONAVIRUS NO ES UN PRÍNCIPE (NI UNA PRINCESA)

AQUÍ TENÉIS UN CUENTO PARA LEER EN FAMILIA SOBRE ESTE VIRUS QUE, ENTRE TODOS/AS, VENCEREMOS. Pincha sobre la imagen

Resultado de imagen de coronavirus no es un principe ni una princesa

10 CONSEJOS ÚTILES PARA GESTIONAR LA CUARENTENA DEL COVID-19

10 consejos para gestionar psicológicamente la cuarentena del coronavirus

INSTRUCCIONES PERSONAS CON DISCAPACIDAD

El Ministerio de Sanidad dicta una instrucción que permite a las personas con trastorno del espectro del autismo salir a la calle acompañadas mientras dure el estado de alarma

CÓMO TRABAJAR LA ATENCIÓN CON NUESTROS HIJOS

 Actualmente, uno de los problemas más comunes en la infancia son los trastornos de atención. Muchos padres se quejan de que su hijo/a no se sienta a hacer los deberes más de un minuto o que no es capaz de atender cuando se le está explicando lo que tiene que hacer.

JUEGOS PARA TRABAJAR Y ENTRENAR LA ATENCIÓN

- Cubo de Rubik o mágico: Rompecabezas cuyas caras están dividida en cuadros de un mismo color. El objetivo consiste en desarmar la configuración inicial y volverla a armar. Se trabaja la discriminación y agudeza visual. 

Familia de cartas o parejas del mundo: Un clásico de los juegos de naipes infantiles. En este juego se trabaja con la asociación visual. 

Trabajar y entrenar la ATENCIÓN

 

 -        Asociación Visual: Consiste en relacionar unos símbolos con otros (“encuentra la pareja”). Es una actividad muy mecánica que exige sobre todo concentración y persistencia (resistencia a la fatiga). 

CONSEJOS PARA AYUDAR A LAS PERSONAS TEA A MANEJAR EL CORONAVIRUS

EN ESTOS DÍAS, CUANDO EL CORONAVIRUS (COVID-19) HA LLEGADO A NUESTRO PAÍS, NOS PREGUNTAMOS SOBRE LA EVOLUCIÓN DE LA PROPAGACIÓN DEL VIRUS Y, SOBRE TODO, LOS PADRES DE PERSONAS TEA, SE PREGUNTAN CÓMO ENFRENTAR DE REPENTE CUALQUIER EMERGENCIA QUE OCURRA.

Además de las recomendaciones del Ministerio de Salud es bueno conocer y poner en práctica, si es necesario, algunas reglas simples con nuestros hijos para que sea lo más simple posible gestionala agitación que podría implicar el cierre forzado en el hogar o la hospitalización en una estructura que no sea su hogar.

CONSEJOS PSICOLÓGICOS PARA LARGOS PERIODOS EN CASA

 La situación de confinamiento en casa durante varios días puede generar mucho malestar psicológico. Afortunadamente, se han estudiando algunos factores de protección que nos ayudan a sobrellevar esto.