Proxecto ARCO

« Xuño 2021 »

Sobreira Solidaria

Xa está publicada no portal educativo a convocatoria da Consellería para participar no

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

O PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES  TANTO NO CENTRO COMO TELEMÁTICAMENTE

REMATA O 22 DE XUÑO

PODEDES DESCARGAR O IMPRESO E CONSULTAR TODA A INFORMACIÓN NO SEGUINTE ENLACE

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

Xa está publicada no taboleiro interior do centro a listaxe definitiva de alumnado admitido para o vindeiro curso.

TODOS OS SOLICITANTES OBTIVERON PRAZA

O PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA É

DO 20 AO 30 DE XUÑO

REQUÍRESE A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

- ANEXO III-1 (clica aquí para descargar)

- FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA

- FOTOCOPIA  DA CARTILLA DE VACINACIÓN

- FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA

- DNI DO NENO (se o ten)  E DOS PROXENITORES

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS......VIRTUAIS

Debido á situación excepcional da pandemia este ano non haberá xornadas de portas abertas presenciais.

PINCHA AQUÍ para ver toda a información sobre o fucionamento do centro: servizos ofertados pola ANPA, vacantes para o vindeiro curso, instalacións...

Recomendacións verán 2.021

Eric Carle

DÍA DAS LETRAS GALEGAS DEDICADO A XELA ARIAS

Xela Arias

¡Bos días!

Convidámosvos a remexer nos diferentes recursos e xogos dedicados a gran escritora e poetisa Xela Arias.

Eva Mejuto

LETRAS GALEGAS 2021 - XELA ARIAS

Unha serie de carteis que  explican a vida e obra de Xela Arias e que destacan pola súa orixinalidade, creatividade e a diversidade das técnicas empregadas.

Estes carteis foron feitos polo alumnado do CEIP Plurilingüe Porto Cabeiro, de Redondela.

Bolos, Billarda e Chave.

O alumnado de 6º de educación primaria participou nunha actividade do programa Xogade (Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar).

O Secretario xeral para o Deporte, José Ramón Lete Lasa, destacou a importancia dos deportes populares que son “parte da idiosincrasia de Galicia, parte fundamental da nosa cultura e da nosa tradición que debemos promover entre os máis novos para que sigan convivindo connosco durante moitos anos máis”.