ENTROIDO 2024

O pasado venres 16 de febreiro celebramos o Entroido no cole. Aproveitando o programa de actividade física e hábitos saudables que estamos desenvolvendo no centro disfrazámonos das diferentes clases de alimentos da pirámide alimentaria. Uns foron de froitas, outros de legumes e hortalizas, outros de produtos lácteos e os mais maiores de alimentos proteicos. As nais da ANPA foron as cociñeiras e o noso Meco foi unha lambonada... Pasamos unha xornada con chocalatada, churros e outros produtos típicos desta data moi divertida!

Aquí vos deixamos un pequeno vídeo da xornada

MAGOSTO 2023

O pasado 17 de novembro celebramos o Magosto no cole. Con xogos populares, chouripán e castañas asadas pasamos unha xornada fantástica. Agradecemos a ANPA Sobreira  a súa colaboración.

Aquí vos deixamos un vídeo da xornada.

Conmemoracións

Conmemoracións. Durante o curso escolar celebraranse as seguintes conmemoracións:

– 25 de novembro: Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

– Do 1 ao 11 de decembro: conmemoración da Constitución e do Estatuto de

autonomía de Galicia.

– 10 de decembro: Día da Declaración Universal dos Dereitos Humanos.

– 30 de xaneiro: Día da Paz.

– 8 de marzo: Día Internacional da Muller Traballadora.

– 15 de marzo: Día Mundial dos Dereitos do Consumidor.

– Do 11 ao 15 de marzo: Semana da Prensa. Un día desta semana traballarase

na aula con xornais.

– Entre o 12 e o 30 de abril: Día do Libro.

– 7 de abril: Día Mundial da Saúde.

– 9 de maio: Día de Europa.

– Do 9 ao 17 de maio: Semana das Letras Galegas.

– 5 de xuño: Día Mundial do Ambiente.

Nestas datas organizaranse actividades para salientar a importancia das

referidas conmemoracións.

XA CHEGA O ENTROIDO!!!!

Atent@s!!! Xa están aquí as ordes do MECOVIRUS!!!

Día Bibliotecas Escolares 2020

• El Ministerio de Cultura publica en este apartado una serie de vídeos con motivo de la celebración del Día de las Bibliotecas.
  • Todos ellos están inspirados en el lema: 'Bibliotecas, siempre a tu lado' y quieren rendir homenaje a bibliotecarios y bibliotecas.

Día de Rosalía 24-febreiro-2.020

Celebramos o día de Rosalía de Castro, 24 de febreiro, data do seu nacemento (hoxe cumpliría 183 anos).

Para celebrar este día, o alumnado de 3ºEP explicounos o que aprenderon da súa biografía. A continuación, cada clase recitou algúns dos seus poemas.

Este curso, organizamos as actividades deste Día baixo o lema #errantesPoloMundo. Todas as clases recibimos unha carta da “Sobreira Faladeira” pedíndonos que escribamos postais para enviar aos compis do CEIP Pablo Sarasate de Móstoles con poemas e imaxes de Rosalía de Castro.

Visita a Vitrasa

As alumnas e alumnos de 3º e 4º coñeceron o funcionamento do transporte público na cidade.

Coñeceron os vehículos e as instalacións, así como o día a día de traballo no taller e no tren de lavado tras o servizo na cidade. Moitísimas grazas a Jorge por guiarnos na visita e facela tan divertida. Pasámolo xenial e sobre todo...aprendemos un montón!!!

Parabéns a Vitrasa polos seus 50 anosSorrisoSorriso

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Festival Nadal 2018

Celebramos o Festival de Nadal que, como cada ano por estas datas, con tanto agarimo preparamos.

Moitas grazas por acompañarnos!!!

Volta por Nadal

SorprendidoSorprendidoO noso reno está este Nadal no Hospital Álvaro Cunqueiro.SorrisoSorriso

O reno que preparamos, en novembro do ano 2015, para participar na actividade "reno parade".

rescatamos este apuntamento daquel momento:

Os alumnos e alumnas de 4º decoraron este reno que participará na exposición e subasta para recadar fondos.

Unha "invasión" de Renos no Centro comercial Gran Vía para colaborar co proxecto Down Vigo.

VISITA AO MERCADO DO PROGRESO

O pasado luns 12 de novembro, o alumnado de 3º e 4º de Primaria visitou o Mercado do Progreso para aprender un pouco máis sobre alimentación saudable. Da man de Vegalsa-Erosky e co respaldo do Concello de Vigo participamos no proxecto "Come rico. Vive san".

Unha fantástica experiencia!!!!

Clica aquí para ver máis fotos

Magosto

Este xoves 8 de novembro celebramos o Magosto

na escola.

Castañas e "choripan" nunha xornada de convivencia.