De Artes e Oficios

Aprendendo DITOS e REFRÁNS dos OFICIOS

Nas aulas de educación infantil, estamos a recoller DITOS e REFRÁNS dos oficios.

Aprendendo o oficio dos XOGUETEIROS

Na aula de 6ºA de educación infantil, están cos oficios tradicionais.

Investigaron as artes e ferramentas dos XOGUETEIROS

Aprendendo o oficio dos TECELÁNS

Na aula de 6ºA de educación infantil, están cos oficios tradicionais.

Investigaron as artes e ferramentas dos TECELÁNS

Aprendendo o oficio dos OLEIROS

Na aula de 6ºA de educación infantil, están cos oficios tradicionais.

Investigaron as artes e ferramentas dos OLEIROS

Aprendendos as FERRAMENTAS de cada OFICIO

Na aula de 6ºB de educación infantil, estamos a relacionar cada oficio coas súas ferramentas identificativas.

Entroido "De ARTES e OFICIOS" na Sobreira

Un entroido De ARTES e OFICIOS!!

O entroido da Sobreira tivo moita arte cos pintores e pintoras, profesións do circo e músicos. Tamén os oficios tradicionais de oleiros, teceláns e xogueteiros. Así como os oficios no mundo do deporte, da xustiza e do voluntariado e axuda aos cidadáns.

Lettering pola PAZ

20200130_140258.jpg

Entregamos os premios do II Concurso de Lettering pola PAZ.

As rapazas e rapaces amosaron a súa arte para escribir mensaxes de PAZ cunha elevadísima participaciónRisaRisa

Día Bibliotecas Escolares 2019

Este 24 de outubro, Día das Bibliotecas Escolares,  desvelamos o Proxecto Documental Integrado para este 2019-20 , este curso vai...

DE ARTES E OFICIOS!!SorrisoRisa

Entregamos as mochilas viaxeiras a cada titoría e repasamos as imaxes que xa apareceran nas pistas das semanas previas.

Nas últimas  semanas, foron aparecendo as pistas xunto ao personaxe da biblioteca “Don Preguntón”, para que o alumnado tentase adiviñar o PDI.

Dia_Bibliotecas1.jpgDia_Bibliotecas2.jpg

Proxectamos imaxes dos andeis da "Leoteca Bibliosoños", do nº9 ata a nº1 correspondéndose coa CDU xa que cada titoría investigará o tema “De Artes e Oficios” centrándose en distintos subapartados.

O alumnado foi agasallado cun punto de lectura:

Don Preguntón 2.019

Derradeira pista para adiviñar o tema do cole deste curso !!

Achégate a Don Preguntón e se queres escribe nun post-it da corticeira da biblioteca cal pensas que será o Proxecto deste curso.

Saberémolo o Día das Bibliotecas Escolares (24 de outubro) RisaRisa