LISTADO DE ALUMNADO EN RESERVA QUE FINALMENTE RESULTOU ADMITIDO NO COMEDOR 2019/2020

Trala xuntanza do Consello Escolar celebrada o 3 de setembro de 2019 resultaron admitidos os alumnos/as que se atopaban en situación de reserva. Poden consultar o listado picando sobre a imaxe.

O alumnado admitido deberá cubrir o modelo de autodeclaración de prezos públicos recollido no Anexo II da Instrucción 2/2019 para determinar a contía que lle corresponde aboar polo servizo de comedor. Poderano recoller na administración do centro ou descargar desta web e entregalo no colexio nos primeiros días de setembro.

Así mesmo, o alumnado admitido deberá informar e xustificar no centro calquer problema de intolerancia ou alerxia que poda presentar.

AnexoTamaño
ALUMNADO ADMITIDO PARA O COMEDOR EN REUNIÓN DO CONSELLO ESCOLAR DO 3 DE SETEMBRO DE 2019.pdf246.4 KB