.

A Comunidade educativa do CEIP de Rubiáns agradécevos as todas as persoas e entidades que participáchedes e/ou participades no nosos proxecto para establecer hábitos saudables no noso alumnado (familias, clubes deportivos, empresas, institucións, asociacións...) e que nos fixo merecedores deste galardón.

GRAZAS! Sen vós non sería posible.

Magosto 2018

Como dicía o refrán? Ah, si! "Polo San Martiño trompos ao camiño". Pois a cumprir coa tradición e a xogar a este e outros xogos tradicionais. E as canicas do premio? Preparadas xa para outro torneo.

Como non pode faltar a música bailamos unhas cancións na roda todos xuntos. Canto nos gusta!

Para rematar o magosto asamos as castañas. Que ricas estaban, e que ben sentan quentiñas...

Samaín 2018

Un ano máis pasamos un día de medo! Igual é o último porque queimámolos todiños.

Despois de decorar o cole cunhas fermosas cabazas que facían referencia a diferentes aspectos de Galicia, lemos os relatos gañadores do concurso e os profes contáronnos uns contos de medo... Que mediño pasamos!

Pero logo queimamos os nosos medos nunha fogueira purificadora; así que agora xa somos máis fortes e podemos co que nos boten.

Educación viaria

Cada ano o cole participa no programa de Educación Viaria do Concello de Vilagarcía, grazas a el aprendemos un montón de cousas útiles para ser mellores peóns e condutores de bicicletas.

Os de 6º son sempre os que mellor o pasan pois poñen en práctica todo o aprendido no circuíto de bicis e karts que a Policía Municipal prepara para elo, esta vez en FEXDEGA.

Pasámolo xenial!

Moitas grazas un ano máis, á Policía Local.

Theatre

O vindeiro luns teremos a sorte de volver a disfrutar dunha obra de teatro en inglés.

Grazas a Kids&Us pasaremos un rato “terrorífico” coa súa representación da obra “Phantom Manor”

Haberá dous pases da mesma, á primeira función ás 11:00 para infantil e primeiro e a continuación será o alumnado de 2º a 4º o que sin duda se divertirá con esta peza.

Comezamos así as actividades para conmemorar o Samaín/Halloween que tanto nos gusta.

Graciñas coma sempre a Kids&Us por achegarnos ao cole o teatro en inglés.

Día Europeo do Deporte Escolar

Xa sabedes que en Rubiáns nos gusta un montón facer deporte e coidar a nosa alimentación para medrar fortes e sans. Por iso non podiamos deixar de conmemorar o 28 de setembro o Día Europeo do Deporte Escolar.

Fixemos unhas carreiras de relevos moi divertidas, non importaba quen gañara porque facendo Deporte gañamos todos!

Curso 2018 - 2019

O inicio de curso é un momento cheo de emoción, nervios, algunhas bágoas... pero este ano o recibimiento que fixeron os mestres foi sobre todo inesperado!

Este ano, Sabela vai coñecer a nosa terra e vainos ensinar un montón de cousas: xeografía, gastronomía, cultura.... por iso os mestres estaban vestidos con roupas tradicionais e as gaitas, pandeiretas e tambor soaron por todo o alto.

Quedamos abraiados! Isto si que non o esperabamos! Subimos ás clases todos contentos porque ademais recibimos unha chapa da nosa querida Sabela.

A ledicia foi a nota predominante de toda a xornada que completamos xogando con xogos tradicionais cedidos polo Concello de O Grove.

FELIZ CURSO A TODOS/AS!!!

Sello de Vida Saudable

O Ministerio de Educación e Formación Profesional, a través da Secretaría de Estado de Educación e Formación Profesional, ven de recoñecer o traballo realizado no noso centro para o fomento de hábitos de vida saudables, tanto por medio da actividade física como da alimentación, coa concesión do "Sello de Vida Saludable", en resolución do 25 de xuño.

O programa "Ponte as pilas e móvete" leva en marcha no noso centro dende hai varios anos, crecendo cada curso un pouquiño máis e sempre buscando motivar e incentivar a actividade física e o establecemento de hábitos alimenticios saudables a través de diversas actividades coma o consumo de froitas, hortalizas e produtos do mar e o coidado do horto escolar, que nos permite achegarnos á produción ecolóxica e ao coidado do medio.

Neste punto, compre agradecer a todas as persoas e entidades que ano tras ano colaboran connosco, ben a través de achegarnos os seus produtos, ben con vales para realizar diferentes actividades deportivas; así coma os hosteleiros locais que colaboran con Chef de Rubiáns.

Cómpre lembrar, que este curso a aula de 4 anos obtivo o 2º premio no concurso "Chefs Saudables" (convocado pola Consellería de Sanidade) e o premio "Fai Eco do Lóxico" (promovido polo Consello Regulador de Agricultura Ecolóxica de Galicia (CRAEGA). Así mesmo, o alumnado de 4º e 5º de educación primaria mostraron o traballo realizado no centro no I Congreso Aliméntate ben, organizado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, en cooperación coa Consellería de Sanidade, coa Consellería do Mar, coa Consellería de Medio Rural e a Escola Galega de Consumo, e en colaboración con Sogama e a USC.

REPERCUSIÓN NOS MEDIOS

03/07/18 -FARO DE VIGO -  Premian el fomento de hábitos saludables del colegio de Rubiáns.

A máquina do tempo!

Tiñamos o listón moi alto despois dos éxitos dos veráns pasados (Que bonito é ser muller!, O Bosque de Sabela ou Coida o mar! ) pero volvémolo facer!

Este ano compuxemos "A máquina do tempo" unha pegañosa canción sobre a historia que vai camiño de converterse no novo hit do verán.

A orquestra Panorama está interesada en incluíla no seu repertorio e a vós, gústavos??

(se queres ver o vídeo en pantalla completa preme na palabra Vimeo)