Día Internacional dos Museos

Co gallo da conmemoración do Día Internacinal dos museos o alumnado de 5º realizou a divertida actividade "Recrea un cadro"

Se queredes ver máis exemplos podedes seguír #gettymuseumchallenge en instagram.

Listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2020-21

Todo o alumnado que presentou a solicitude dentro de plazo foi admitido. Recomendamos que chamen ao centro para comprobar que o alumno/a está na listaxe.

As listaxes só poderán expoñerse dentro do centro cumprindo coa normativa relativa á Lei de Protección de datos.

Solicitude do fondo solidario de libros de texto e axuda para a adquisición material escolar.

A Consellería de Educación ven de publicar a ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B). (DOG do 19 de Maio de 2020), que regula:

a) Fondo solidario de libros de texto: 3º, 4º, 5º e 6º  de EP e 1º, 2º, 3º e 4º da ESO.

b) Axudas para adquirir libros de texto: 1º e 2º de EP e EE.

c) Axudas para adquirir material escolar: EP, ESO e EE.

d) Axudas para adquirir material escolar: Cursos de E-DIXGAL

Presentarase unha única solicitude para todos os fillos que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2020/21.

Letras Galegas 2020

Este ano non podemos conmemorar como se merecen as nosas Letras.

Deixamos aquí actividades realizadas polo EDLG e Equipo de Biblioteca do cole para que poidades facelas na casa.

Vídeo conto "As pitas baixo a choiva"

Actividades da BIBLIOTECA

Solicitude de comedor e transporte

Como cada ano é preciso solicitar a praza de comedor e transporte de cara ao vindeiro curso 2020-2021. Dadas as circunstancias excepcionais nas que nos atopamos habilitamos dúas opcións para a entrega do formulario:

• Enviar por correo electrónico, sempre que sexa posible.
  • Entregar no centro, aquelas familias que presenten a solicitude de axuda para os libros de texto.

O prazo de entrega finaliza o venres 19 de xuño.

*O alumnado de nova incorporación realizará este trámite no mes de xullo cando formalice a matrícula.

*Está previsto que a orde que regula as axudas de libros de texto sexa publicada a vindeira semana e terá cambios nos límites de renta e contías.

Day of families - Día das familias

Hoxe, 15 de maio, é o día Internacional das familia (International Day of Families)

Temos unha proposta moi bonita para vós.

A profe Monica vos explica no vídeo a actividade que Remei @theglitterteacher, (profe noutro cole) comparte con nós. Thank you so much!

Animádesvos a facela?

Imprime as páxinas do pdf que necesites e colorea como o/a artista que eres!

Envía a foto do teu cadro familiar á teacherrubians@gmail.com. Tes ata o domingo á tarde!

Presenza do alumnado no centro no final de curso

A Consellería ven de comunicar no portal educativo que a partires do 25 de maio poderá volver ao centro de maneira voluntaria o alumnado de 2° de Bacharelato e fin de diclo de FP, polo tanto Infantil e Primaria non se incorporarán no que queda de curso ao centro escolar.

Cando teñamos instrucións sobre a entrega de materiais ou calquera outra nova informarémosvos ao respecto.

Proposta medio ambiente

Para esta semana temos unha proposta moi chula do equipo de medio ambiente!

Se vos animades enviade as vosas fotos á profe Silvia.

decora o teu balcón

#Colouringtheworld

Thanks for participating!

Matrícula: novos prazos

Reanúdase o proceso de admisión do alumnado para o curso 2020-2021. O alumnado que xa pertence ao centro non ten que realizar ningún trámite, así coma as familias que xa entregaron a documentación ao comenzo do proceso.

PRAZOS

Presentación de solicitudes: do 11 ao 18 de maio, ambos incluídos. Recoméndase facelo, preferentemente, de xeito telemático na aplicación ‘admisionalumnado’ (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado), que posibilita que os proxenitores cubran a solicitude na aplicación, marquen os criterios do baremo que, chegado o caso, queiran que se lles valoren, e poidan presentala por vía electrónica a través da propia aplicación, ou de maneira presencial no centro. Ademais, deste modo, poden consultar o estado de tramitación da solicitude nas distintas fases do procedemento utilizando o código que xera a aplicación ao cumprimentar a solicitude, xunto co DNI do proxenitor ou proxenitora asinante.

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o 26 de maio.

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: antes do 9 de xuño.

Reclamacións ás listaxes provisionais: 3 días hábiles contados desde o seguinte día de publicación das mesmas.

Publicación das listas definitivas: ata o 26 de xuño.

Formalización da matrícula: do 1 ao 10 de xullo.

PROTOCOLO DE ACTUACIÓN NA ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN: