Boas Festas!

A Comunidade Educativa do CEIP Plurilingüe de Rubiáns deséxavos unhas moi Felices Festas e todo o mellor para o vindeiro ano.

Sabela felicitando as festas dende un cine

Festival de Nadal 2019: Actuación 6º

Un ano máis despedimos o 1º trimestre co noso popular Festival de Nadal.

A choiva quixo ser tamén protagonista pero non conseguiu amedrentar ao público que un ano máis encheu o centro cultural de Rubiáns.

Aos maiores tócalles facer o popurrí de panxoliñas que tanto nos gusta.

Fíxerono moi ben, non credes?

Festival de Nadal 2019: Actuación 5º

Un ano máis despedimos o 1º trimestre co noso popular Festival de Nadal.

O alumnado de 5º representaron a obra de teatro orixinal "Luces de Vigo en acción" do guionista Mateo.

Fíxerono de cine, non credes?

Festival de Nadal 2019: Actuación 4º

Un ano máis despedimos o 1º trimestre co noso popular Festival de Nadal.

O alumnado de 4º representou o baile "Hoxe vou ser rei león" da película "O rei león"

Excelente traballo, non credes?

Festival de Nadal 2019: Actuación 3º

Un ano máis despedimos o 1º trimestre co noso popular Festival de Nadal.

O alumnado de Terceiro cantou "Ven conmigo" en lingua de signos.

Fixérono de marabilla, non credes?

Festival de Nadal 2019: Actuación 1º

Un ano máis despedimos o 1º trimestre co noso popular Festival de Nadal.

O alumnado de Primeiro fixo un popurrí de varias películas moi coñecidas (Ghostbusters, Brave, Mary Poppins, Rey León, Polar Express...)

Estiveron fantásticos, non credes?

Festival de Nadal 2019: Actuación 5 anos

Un ano máis despedimos o 1º trimestre co noso popular Festival de Nadal.

O alumnado de 5 anos realizou unha adaptación da famosa película "Singing in the rain" (Cantando baixo a choiva) que non poido ser máis adecuada.

Fixérono fenomenal, non credes?

Visita do Rei Melchor

Hoxe tivemos unha visita moi especial, estabamos tan nervosos que xa non sabiamos se era Papá Noel ou un Rei Mago.

Despois dos nervos iniciais falamos un rato con Melchor que nos deu consellos e tamén apertas e caramelos. Nós, en agradecemento, cantámoslle unha panxoliña.

Grazas pola visita!!

Reciclaxe en familia 2019

Como cada curso facemoslle unha proposta ás familias de crear unha "obra" relacionada co proxecto con materiais de refugallo.

Este curso xuntóusenos cos monicreques do Samaín e sabemos que as familias non tiveron demasiado tempo. Por iso, máis que nunca queremoslle agradecer á súa participación.

Xa que o proxecto deste curso é "Sabela, cámara e acción" as pezas tiñan que ser de cine!

Propuxemos reciclar caixas de cartón e coma sempre a creatividade e orixinalidade deixounos sen palabras.

Películas tan entrañables como "E.T", "Mary Poppins", "Polar Express" comparten protagonismo coas máis populares creacións de Disney, aínda que tamén apareceron películas non tan infantís "It" ou "Celda 211"

Como podedes comprobar en Rubiáns o que sobra, é ¡maxinación.

Magosto 19

Este ano o tempo mantívonos expectantes toda a semana.

Finalmente a choiva deu unha tregua e puidemos celebrar o Magosto.

Primeiro comemos as castañas, que ricas estaban!!! e despois pasámolo en grande xogando a xogos tradicionais.

Graciñas ao profe Peque, que tan ben asou as castañas!!