Reto 11: Legumes!

Xa estamos de volta coas baterías cargadas para afrontar a derradeira etapa deste curso escolar. O primeiro reto deste trimestre volve a estar relacionado coa alimentación saudable.

Nesta ocasión propoñémosvos elaborar diferentes pratos ou cociñar de distinto xeito as legumes: lentellas, alubias, chícharos, garabanzos,... Estes alimentos non só se poden comer en pratos de culler senón que se poden empregar en diferentes opcións: ensaladas, hummus, croquetas, hamburguesas.... Nos enlaces que vos achegamos podedes ver diferentes receitas que vos servirán de axuda.

Reto 10: Camiño de Santiago

Tranquilidade! Que ninguén se asuste con este reto. Non vos imos mandar a Roncesvalles!

Seguimos camiñando e/ou pedaleando, pero xa que estamos en Ano Santo e Pascua, imos a transformalo en Km do Camiño.

A continuación tedes un enlace de interese onde podedes planificar a distancia ou etapa que queirades percorrer.

Moi boas Pascuas a todos e que padriños e madriñas se porten ben coas roscas.

Ata a volta!!!

Coidádevos e coidémonos!!!

8M 2021 - Día da Muller

Cada ano dedicamos o mes a apoderar as mulleres. O 8 de marzo visita o cole unha muller relevante no campo do proxecto anual que estamos a desenvolver.

Este curso, a pesar de non haber visitas, non íamos quedar sen esta actividade. Así que realizamos unha conferencia virtual.

Tivemos a sorte de contar con Marisa Mariñán do Instituto Jane Goodall. (Pioneira e unha das protagonistas do noso proxecto "Mulleres Importantes da Historia" A esta institución pertence Raíces y Brotes, grupos de persoas distribuídas por toda España que limpan as praias e realizan outras accións de concienciación e coidado da natureza.

Marisa contóunos moitas cousas interesantes sobre os plásticos e microplásticos e como acaban convertendo as nosas marabillosas praias en auténticos vertedoiros de lixo.

Tamén nos falou dunha iniciativa moi interesante Movilízate pola Selva! pero eso xa volo contamos noutra entrada.

Ademais nas aulas fixeronse un montón de traballos diferentes para conmemorar esta data. Estade atententos/as que pronto haberá estreas!

Mobilízate pola selva!

Mobilízate pola selva! é unha campaña de reciclaxe de móbiles creada polo Instituto Jane Goodall España dende o seu programa de educación ambiental Raíces e Brotes, co apoio da primatóloga e conservacionista Jane Goodall, Premio Príncipe de Asturias 2003, Premio Internacional Cataluña 2015 e Mensaxeira da Paz por Nacións Unidas.

A reciclaxe dos móbiles permitirá:

• Reutilizar terminais e reducir a insustentable demanda dos seus elementos.
  • Reciclar elementos útiles e dispor adecuadamente de materiais tóxicos, evitando a contaminación do medio.
  • Recadar fondos para proxectos de apoio ao desenvolvemento de cidadáns congoleños, e aos programas de educación e conservación en R. do Congo, como o do Centro de Recuperación de Chimpancés de Tchimpounga. Alí o Instituto Jane Goodall coida de máis de 150 chimpancés rescatados, a gran maioría en pésimas condicións tras ser comisados a cazadores, traficantes ou particulares. Os fondos tamén se destinan a proxectos de reforestación e conservación de chimpancés en Senagal, e a proxectos educativos para nenos/as na República Democrática do Congo

Reto 8. O clube dos 1000 pasos!

O reto desta semana vai de camiñar. Anímaste a unirte ao noso clube?
Aproveita os espazos marabillosos que ofrece a nosa comarca, fai algunha ruta e trata de chegar aos 10.000 pasos. Parécenvos poucos? Non hai límite! Está nos vosos pés, a gastar zapatillas!!

Reto 7. Prato Nutritivo

Lanzamos o seguinte reto. Nesta ocasión volvemos a retomar o tema ALIMENTACIÓN e propoñémosvos a seguinte actividade.

O Prato Nutritivo é unha guía visual para axudar a educar e motivar a nenos e nenas a comer ben. Dunha ollada, a imaxe representa exemplos das mellores opcións para comidas, merendas, ceas e aperitivos saudables e resalta a importancia da actividade física como parte da fórmula para manterse san.

Consiste en dividir o prato do seguinte xeito: O 50% do prato ten que estar composto de verduras e hortalizas; un 25% de carnes ou peixes, ovos ou legumes; e por último outro 25% de cereais integrais ou tubérculos.

Do que se trata é de elaborar menús moi equilibrados con cantidades proporcionais dos diferentes nutrintes que deben compoñer a nosa alimentación diaria: carbohidratos, proteínas, graxas saudables e vitaminas.

Queredes volver a retomar o "Mandil de Chef" e deleitarnos coa vosa creatividade na composición de pratos "deliciosamente saudables"??

Agardamos as vosas fotos!!!!

ENLACE para ampliar información:

Reto 6. Paseo pola contorna

Desta volta toca pasear pola contorna, animádesvos?

Día de Rosalía 2021

Rosalía, a nosa, non só é un referente da literatura galega e universal senón que tamén é referente como muller loitadora e defensora da independecia, a liberdade e igualdade das mulleres, ademais de gran defensora da lingua galega.

Nos seus poemas denunciaba tamén inxustizas como o clasismo e exclusións, principalmente das mulleres.

Estos son algúns dos traballos que se fixeron no cole para conmemorar esta data.

Almorzo saudable

Continuamos animando ao noso alumnado a almorzar de maneira saudable, incluíndo leite, froita fresca e  cereais.

Damos as grazas a GADIS, que nos doou unha taza para cada un. Que contentos quedaron coa sorpresa! Mirade como as ensinan xunto coas súas pulseiriñas.

Podedes ver estes consellos para conseguir un almorzo do máis saudable.