Quen é quen?

Este curso vai ser de cine!

Para empezar terás que recoñecer os personaxes das que veñen caracterizados os profes e a que peli pertencen!

É moi fácil! Fíxate ben!

Completa a ficha que te entregaron no cole e, cando finalices deposita o papel na caixa de correos da entrada da biblioteca antes do 17 de stembro.

Se tes todo correcto recibirás cromos para completar o álbum de Sabela.

Boa sorte e ..... Sabela, cámara e acción!!

Inicio de curso 2019-20

Comezamos un novo curso cargados de ilusión.

Este vai a ser un ano de película pois o proxecto será: Sabela cámara e acción!

Así que, da man de Sabela, aprenderemos un montón de cousas sobre o cine.

Todo estaba preparado para a gran estrea no Cine Rubiáns e aínda que os verdadeiros protagonistas son o noso alumnado, esta vez os mestres decidiron recibilos caracterizados de protagonistas de película! Foi moi divertido!

A nota predominante de toda a xornada foi a ledicia polo reencontro pero tamén tivemos algún que outro chouro (pouca cousa eh!)

Finalizamos a xornada cos xogos de benvida que nesta ocasión estiveron ambientados en diferentes películas infantís.

Pasámolo en grande!

Domicialiación do pago do comedor

Os usuarios de comedor que deban aboar os menús consumidos deben entregar o documento de domiciliación no centro antes do venres 13 de setembro.

CENTRO E-DIXGAL

O noso centro foi seleccionado para participar no progama E-dixgal, polo que o vindeiro curso o alumnado de 5º de primaria non empregará libros de texto en papel como base da súa aprendizaxe.

As familias que presentaron a solicitude de axudas para a adquisición de material escolar e cumpra os requisitos, mantén o dereito a elas.

Listaxe definitiva de préstamo de libros para o curso 2018-19

A listaxe definitiva de libros concedidos en préstamo para o curso 2019-20 pode consultarse no documento adxunto.

Observacións:

Nos casos onde pon "Máis 1 libros de adquisición complementaria" non hai que mercar ningún libro.

alumnado de 5º deberá agardar a que saia a listaxe definitiva de centros admitidos no programa Edixgal.

Os libros recolleranse na primeira semana de setembro para forrar e poñer o nome.

Os vales que non foron entregados recolleranse na primeira semana de setembro.

Estade atentos ao calendario e horario de secretaría.

Bo verán!

Autorizacións de uso de transporte escolar 2019/2020

Adxúntanse as autorizacións para solicitar o uso da praza de autobús nas paradas:

• Rotonda das Carolinas
  • Avenida das Carolinas

Deberase entregar a autorización antes do 2 de setembro.

Formulario Autoliquidación do comedor 2019/2020

Deberase entregar no cento o formulario de autoliquidación antes do 4 de setembro.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO 2019-2020

Aquí lles deixamos a listaxe dos libros de texto de Educación Primaria para o próximo curso escolar 2019-2020.

Telexornal 2019

Un ano máis presentámosvos o Telexonal de Rubiáns, un resumo a modo de noticiero de todo o que pasa no cole durante o curso.

O alumnado de 6º é o encargado da súa elaboración, quedoulles moi chulo, non si?

Esperamos que vos guste!!

Contigo

Como cada ano por estas datas chega a canción do verán!

Nesta ocasión fixemos un repaso do máis representativo da nosa terra (lugares, gastronomía, música e lingua)

Tiñamos o listón moi alto despois dos éxitos dos veráns pasados (Que bonito é ser muller!, O Bosque de Sabela ou Coida o mar!  A máquina do tempo) pero a canción deste ano vai soar en todas as festas!