Enquisa Melloras no Cole

Fai clic na imaxe e completa a enquisa

LEMBRA clicar en ENVIAR cando remates!

INFORMACIÓN AXUDAS EDUCACIÓN INFANTIL (CURSO 2019-2020)

O día 10 de xuño ábrese o prazo para a presentación de solicitudes de axudas á Educación Infantil no curso 2019/20, financiadas polas concellerías de Educación  e de Benestar Social, que foron publicadas no BOP da Deputación de Pontevera o 6 deste mes.

A axuda é de 60 €.

Establécense dous prazos para a presentación:

English Theatre

Unha vez máis grazas a Kids&Us puidemos disfrutar no cole do teatro en inglés!

Nesta ocasión a peza era "The King´s servant" e pasamos un rato moi divertido saudando ao rei e axudando ao seu servente.

Mil grazas a Kids&Us,  coma sempre un pracer recibirvos no cole.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2019-2020

A Orde do 3 de maio de 2019, publicada no DOG de 20 de maio, regula:

a) Fondo solidario de libros de texto: 3º, 4º, 5º e 6º  de EP e 1º, 2º, 3º e 4º da ESO.

b) Axudas para adquirir libros de texto: 1º e 2º de EP e EE.

Inauguración da Biblioteca e Letras Galegas

Ampliamos a biblioteca e quedounos chulísima!!!! Por iso, tiñamos que facer unha inauguración por todo o alto. Invitamos ata a Conselleira, que atrevidos!

Xa sabedes canto nos gustan as visitas, así que o cole encheuse de personalidades!

Recitamos o poema "A aventura de escribir", de Antón Fraguas - autor homenaxeado este ano no Día das Letras Galegas.

Videoclip "Concepción Arenal"

Os que nos seguides xa sabedes canto nos gusta facer versións de cancións e gravar "videoclips". Tamén sabedes que un dos alicerces do noso cole é a IGUALDADE (3 dos nosos proxectos foron premiados no concurso de Boas Prácticas na Escola "Igualdá" do Concello de Vilagarcía e 1 mereceu o Premio Nacional do Ministerio de Educación).

Nesta ocasión, o alumnado de infantil (5 anos) mesturou a igualdade co proxecto deste curso "Sabela coñece Galicia" e traduciu e versionou a canción sobre Concepción Arenal de "Los Lunis de Leyenda".

Historia de Galicia en 10 minutos

O proxecto deste curso é "Sabela coñece Galicia" por iso cando atopamos o excelente vídeo "Historia de Galicia en 10 minutos", non podiamos deixar pasar a ocasión de usalo nas aulas.

Pero en Rubiáns, sempre vamos un paso máis alá. Así que pensamos...... e se o gravamos en galego??

Maios 2019

Como cada ano, traballamos arreo para facer os maios e ensaiar as coplas para cantar o día 1 en Vilagarcía.

Recollemos flores, fiuncho, margaridas, cocos, ovos, paus, xestas, follas de camelio... que adornarán os nosos preciosos maios. Pintamos os ovos, facemos colares de margaridas..... Moito traballamos!!!

Presentamos o cono tradicional, o horreo, a barca, a caixa e unha nova cruz. A que quedaron preciosos?

Día do libro 2019

O mal tempo nesta ocasión non nos permitiu gozar plentamente dunha das actividades que máis nos gustan, o apadriñamento lector.

Así que xa que non podiamos saír a ler polo patio, tivemos que facelo polos corredores do colexio. Aínda así, os maiores gozamos moito lendolles aos pequenos e os pequenos coma sempre ademais de divertirse coas historias que lles contaron fixeron uns marcapáxinas con moito cariño para agasallar aos seus "padriños".

Contacontos "Donas de si"

Dentro do Proxecta "Donas de si" o pasado venres 12 de abril recibimos no cole a visita dun contacontos diferente.

Ao tempo que nos contaban a vida e obra da pintora galega Maruja Mallo, a ilustradora que acompañaba ao contacontos, ía realizando un debuxo da propia pintora no momento que tivo que marchar exiliada.

Despois de coñecer a súa biografía, realizamos unha actividade na que seguindo as indicacións da ilustradora todos  os nenos e nenas fixemos un retrato da artista galega.