Eleccións Consello Escolar

Estimadas familias,

Este ano hai eleccións para renovar os membros do consello escolar.

Según indica o calendario publicado na Resolución do 10 de setembro, é preciso constituir a Xunta Electoral previamente.

Esta Xunta Electoral estará constituida pola directora, 1 representante do profesorado, 1 representante das familias e 1 representante do Persoal de Administración e Servizos.

Para designar tanto ao representante do profesorado como ao das familias, levarase a cabo un sorteo público o vindeiro venres. día 18 ás 12 horas.

Festa da bicicleta

O alumnado de 5º e 6º participou no Día da bicicleta, organizada por La Voz de Galicia e coa colaboración do Concello de Vilagarcía.

Pasámolo moi ben e comprobamos o divertido que é andar en bici pola nosa Vila. Foi un día xenial.

Moitas grazas a Protección Civil, Policia Local, Rodas e o alumnado do TAFAD por acompañarnos e facernos sentir seguros nesta aventura.

REPERCUSIÓN NOS MEDIOS.

Deporte baile y diversión

Semana Europea do Deporte: Pádel

Celebramos a Semana Europea do Deporte Escolar coa visita de María Varela, adestradora e xogadora internacional de tenis e pádel. Puidemos probar o pádel e animóunos a utilizar as posibilidades que ofrece a Escola Municipal a través da Fundación de Deportes que nos permite practicar esta modalidade deportiva dous días por semana por un módico prezo anual.

Por se fora pouco, tivemos a sorte de ver unha exhibición que nos ofreceron María e a teacher, compañeiras no equipo feminino do Arousa Pádel co que se proclamaron campionas de Galicia. Para rematar, sumáronse os profes Peque e Borja, que non o fixeron nada mal.

Grazas, sobre todo a María por amosarnos un novo deporte. Esperámoste máis veces!

Inicio curso 24-25

Comezamos un novo curso con moita ilusión!

Este ano Sabela vai coñecer todos os segredos da nosa vila, queredes acompañarnos? Empezamos a aventura coa compañía do marqués García de Caamaño (fundador da Vila) e o Excmo. Sr. Alcalde Alberto Varela, que inauguraron o curso.

Despois cos guías de Sabelatis Tour fixemos un roteiro ata chegar ás aulas. Máis tarde realizamos unhas cucañas mariñeiras para dar fin a unha xornada aínda que de incio de curso moi festiva.

REPERCUSIÓN NOS MEDIOS:

11/09/24 - Diario de Arousa - Una aventura con regreso al futuro: García Caamaño se apunta a la vuelta al cole.

Documentación comedor curso 2024/2025

Informamos que todos os usuarios do comedor escolar deben cubrir e entregar a ficha adxunta. Ademais, aquel alumnado que presente algún tipo de alerxia é preciso que cubra o documento correspondente acompañado do informe médico.

Pódese entregar por correo electrónico ou presencialmente no centro en horario de 10 a 13:30.

O prazo de entrega da documentación é o vindeiro luns, 9 de setembro. É preciso que toda a documentación estea entregada para poder facer uso do servizo.

Reunión inicio de curso alumnado 4º Educación Infantil

Informamos que o vindeiro xoves, día 5 de setembro ás 11 horas, terá lugar no centro educativo unha reunión informativa para as familias do alumnado de 4º de Educación Infantil.

Axudas á escolarización para o alumnado de Educación Infantil

O Concello vén de convocar as axudas á escolarización que cada ano pretenden servir de axuda económica ás familias do alumnado de Educación Infantil.

Como figura nas bases, as familias que reúnan os requisitos recibirían unha axuda de 70€ por neno ou nena.

O prazo de solicitudes está aberto do 1 ao 30 de setembro.

Nos documentos adxuntos pódense consultar as bases e descargar o formulario de solicitude, que se tramitará no propio concello.

Listaxes provisionais das axudas de material e fondo libros para o curso 2024/2025

Dende hoxe están publicadas as listaxes provisionais das axudas de material e fondo libros para o curso 2024/2025. Pódense consultar na seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/  (é necesario ter certificado dixital) ou ben no centro educativo en horario de 10 a 13 horas.

O período de reclamacións será ata o vindeiro venres, día 5 de xullo.

Autorización uso do transporte escolar curso 2024/2025

Adxúntase o formulario para solicitar o uso dunha praza de autobús polo alumnado que non cumpre os requisitos de usuario lexítimo, Considérase usuario NON lexítimo e, polo tanto, debe entregar esta autorización, aquel alumnado con domicilio de residencia ou laboral a menos de 2 km ou aquel que resida fóra da zona de influencia do centro, é dicir fóra dos límites das parroquias de Cea e Rubiáns.

A parroquia de Cea remata á altura do número 46 de Avda. das Carolinas. Ante calquera dúbida poden poñerse en contacto co centro.

O prazo para entregar a documentacion remata o xoves, 5 de setembro de 2024.

O horario de entrega da documentación será:

Do 2 ao 12 de xullo: de 10 a 13 horas.

Do 2 ao 5 de setembro: de 10 a 14 horas.

Libros de texto curso 2024/2025

Faise pública a listaxe de libros de texto para o curso 2024-25 (ver adxunto). O alumnado de 5º e 6º de primaria non precisará libros por pertencer ao programa Edixgal.