TEA na escola

O APALPADOR E OUTRAS TRADICIÓNS DO NADAL

Imaxe: apalpador.gal

Chega o Nadal e, nos últimos anos, estamos a coñecer o Apalpador. Moitos cren, e non lles falta razón, que é un fenómeno dun lugar moi concreto de Galicia: as montañas de Lugo. Como tantas outras tradicións (Papá Noel, por exemplo), sempre xorden nun pequeno lugar e, desde aí, vanse espallando porque resultan atractivas. No Rakonto Pequeno, hai un artigo dedicado a este personaxe. Premede na imaxe para descubrir máis.

E esta é a canción de Pablo Díaz en pictos.

Papá Noel, dentro duns días, traerá agasallos a moitos nenos e nenas, a que si? Pois, queredes saber de onde é realmente? Imaxinades que virá de Estados Unidos, verdade? Premede na imaxe de embaixo para descubrir a orixe deste ben papudo amigo. Ou aquí nestoutro artigo.

Ou, parádevos nunha tradición máis de aquí: os Reis Magos. Sabedes por que se celebra? Premede na imaxe tamén para descubrilo.

Imaxe: Ocio Crítico.

XOGOS PATIOS DINÁMICOS: POLIS E CACOS

Álbum: Material PFPP TEA na escola -> Xogos patios dinámicos

CANCIÓN PARA O DÍA DO LIBRO CON PICTOS

E, se premedes na foto de embaixo, accederedes ao pdf da letra da canción con pictogramas.

MATERIAL FONÉTICO PARA E. INFANTIL

Álbum: Material PFPP TEA na escola -> Material fonético para Infantil

Este foi o material de discriminación, visual, fonética, construción de frases, conceptos básicos matemáticos e quebracabezas que elaboramos.

MATERIAL PFPP: APRENDEMOS INGLÉS

Álbum: Material PFPP TEA na escola -> Material para inglés

En inglés traballamos o tópic dos alimentos "Food" elaboramos flash cards para presentar o vocabulario, xogo de momoria con debuxos e palabras, un dominó, escribir o nome dos alimentos coa estrutura" I like.../I don´t like... e moitas máis actividades para  favorecer que o noso alumnado en xeral e en particular o alumnado con TEA poida aprender inglés.