Secretaría, Impresos descargables, Libros de texto, Admisión e matrícula

LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2021/22

Desde hoxe están expostas no taboleiro do colexio as listaxes de alumnado admitido e non admitido para o curso que vén.

PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

Documentación necesaria

• Solicitude de admisión (anexo II que se pode descargar máis abaixo ou recoller na secretaría). Deberá estar cumprimentada e asinada por ambos proxenitores (na última e penúltima folla).
  • DNI do alumno/a ou Libro de familia (orixinal e copia) para acreditar a idade.
  • Sentenza de separación ou divorcio (de ser o caso).
  • Certificado de empadroamento no que figure que levan máis dun ano empadroados/as (se optan aos puntos do padrón).
  • Título de familia numerosa (de ser o caso).
  • Certificado de discapacidade (de ser o caso).

Prazos

• 1 ao 22 de marzo de 2021: presentación solicitude.
  • 25 de marzo a 9 de abril: presentación documentación acreditativa en caso de baremar.
  • Antes do 26 de abril: listaxe provisional de admitidos e non admitidos.
  • Antes do 15 de maio: publicación das listaxes definitivas.
  • Do 20 ao 30 de xuño: formalización matrícula.

Documentos e impresos

Lexislación básica

VISITAS GUIADAS INDIVIDUALIZADAS AO NOSO COLEXIO

Solicita xa a túa visita guiada individualizada para coñecernos.

Nestes momentos, a saúde de todos e todas supón para nós unha prioridade. Vimos aplicando estritos protocolos de prevención durante este curso e, durante a túa visita ao centro, tamén a manteremos.

Temos moitas ganas de contarche como traballamos no CEIP Raquel Camacho; queremos explicarche a nosa metodoloxía, instalacións, servizos e todo o que o noso centro ofrece.

Escríbenos un correo ao ceip.raquel.camacho@edu.xunta.es ou chámanos ao 981 25 71 54 para solicitar a túa cita.