Novas ANPA

ASEMBLEA XERAL ORDINARIA

Por acordo da Xunta Directiva do Anpa “La Esperanza”, convócase a tod@s @s Asociad@s á ASEMBLEA XERAL ORDINARIA que terá lugar o día 04 de Maio de 2021, ás 16:00 h en primeira convocatoria e ás 16:30 h en segunda, por videoconferencia,  segundo o seguinte:

ORDE DO DÍA:

1. Lectura e aprobación da acta da última asemblea.

2. Presentación e aprobación se procede das contas correspondentes ao curso 2019-2020.

3. Cambio empresa cátering do comedor, e presentación das propostas alternativas.

4. Votación.

5. Rogos e preguntas.

Á Asemblea poderán asistir tod@s @s asociad@s, pais/nais ou titor@s legais d@s alumn@s do CEIP Raquel Camacho da Coruña. Terán dereito a un voto por familia, podendo exercer ese dereito o pai, nai ou titor/a legal dos alumn@s.

Este ano, seguindo o protocolo Covid-19, a asemblea xeral será integramente en liña (enviarase un email a tod@s @s soci@s coa ligazón da reunión para conectarse).

Debido á importancia do tema para tratar, rogamos a maior asistencia posible e lémbrase que se realizará a votación tan pronto sexan presentadas as opcións dispoñibles.

A Coruña, 20 de Abril de 2021,

ANPA Ceip Raquel Camacho

ANPA - BO NADAL E FELIZ 2021

Prezadas familias,

Nestas datas tan sinaladas queremos desexarvos que desfrutedes do Nadal e que no 2021 se fagan realidade todos os vosos desexos.

Tamén queremos desde a directiva do Anpa felicitarvos e agradecervos a vosa paciencia e colaboración, e que seguro que entre todos imos saír adiante!!!

Coidádevos, e vémonos á volta!!!

CAMPAMENTOS NADAL NOS CENTROS CÍVICOS

Achegamos información sobre Campamentos de Nadal e visita de Papa Noel nos centros cívicos.

* A convocatoria de CAMPAMENTOS DE NADAL 2020 da Concellería de Benestar social, igualdade e participación do Concello da Coruña:.

Para nenos e nenas que nacesen entre os días (ambos inclusive): 01/01/2008 e 31/12/2016

Días do campamento:

23, 28, 29 e 30 de decembro de 2020.

4, 5 e 7 de xaneiro de 2021.

Como realizar a preinscrición?

Dúas opcións :

En liña, a través da web do concello.

Chamando por teléfono ao 010 que lle transferirá a chamada á empresa.

Días de Preinscrición:

10, 11 e 12 de decembro

* A visita de Papa Noel aos centros cívicos municipais. Para acudir hai que pedir cita. No caso do CCM San Diego hai que chamar ao teléfono 981184368 e no caso do CCM Monelos hai que chamar ao teléfono 981189817.

LOTERÍA NADAL ANPA

Se vos apetece xogar con nós, podedes comprala na administración de loterías nº 27 "La diosa fortunta" sita na rúa Barcelona nº 56.

Sorte!! Cartos

ALTA SOCIO ANPA 2020/2021

A través deste enlace podedes facervos socios da Anpa para o curso 2020/2021. Este ano non se poderá facer en papel e se fará so a través deste enlace.

Para dúbidas ou aclaracións, poñédevos en contacto no noso email: anpa.ceipraquelcamacho@gmail.com.