Taboleiro de anuncios

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Logo dunha votación masiva da comunidade educativa do colexio, elixiuse este fermoso e directo lema. O CEIP Raquel Camacho súmase á condena rotunda contra esta pandemia global. Dicimos NON!

VOTACIÓN DO LEMA PARA O DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O CEIP Raquel Camacho quérese sumar á repulsa a esta lacra creando o seu propio lema. Axúdanos a elixir un que sexa directo, orixinal e impactante. A enquisa pecharase este luns, 25 de novembro, ás 14 horas.

Todas as clases escolleron un lema para esta actividade conmemorativa e realizamos unha pequena escolla. Aquí deixamos as catro frases finalistas.

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO

Para a celebración do Magosto o venres, 8 do presente mes de novembro, pedimos que as familias aporten unhas castañas adentadas (picada a pel) para seren asadas e degustadas polo alumnado. Poden traelas os días 6 e 7 do citado mes. Faranse xogos para os diversos cursos durante a mañá.

Cada alumno/a deberá traer da casa unha caixa feita con 2 medios brick e un cordón para colgar do pescozo co fin de usalos como depósito para as castañas e as mondas.

PONTE DE TODOS OS SANTOS

Na ponte de Todos os Santos, non haberá clase:

• xoves, 31 de outubro (Día do Ensino);
  • venres, 1 de novembro (Día de Todos os Santos);
  • e luns, 4 de novembro (día non lectivo elixido polo noso colexio).

Podes consultar todo o calendario escolar premendo na sección Calendario e horarios ou na imaxe de enriba.

CONCURSO DE CABAZAS DO SAMAÍN 2019

O luns, 28 de outubro, cada alumno/a que queira participar debe entregarlle a cabaza ao seu titor/a pola mañá. As que se entreguen pola tarde ou outro día non entrarán no concurso. Pola tarde, de 4 a 6, estarán expostas no pavillón II para que poidan pasar a velas as familias que o desexen.

Tema deste ano: Por un océano sen plástico.