Taboleiro de anuncios

TELÉFONOS PARA AVISOS RELACIONADOS CO COVID-19

Os números de teléfono do colexio son:

981 257154 e 604 00 48 08 (de luns a venres de 9 a 14 horas e de 16 a 19 horas)

A estes números deben informar todas as familias as incidencias sanitarias relacionadas co COVID 19:

• Se algún alumno/a presenta na casa algún síntoma compatible co COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en aillamento por diagnóstico de COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en corentena por contacto estreito con algunha persoa con síntomas ou diagnosticadas de COVID-19.

LEMBRA sempre informarte polas canles oficiais do colexio.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2020-2021

Libros de texto

Listaxes de material

DOCUMENTOS DE COMEZO DE CURSO

1. Organización das entradas e saídas do centro para este curso

2. Guía para familias do Protocolo COVID do CEIP Raquel Camacho

3. Guía resumo do Protocolo elaborado pola Consellería

4. Protocolo COVID da Consellería versión do 31 de agosto

5. Resumo das medidas sanitarias do Protocolo COVID elaborado polo noso centro

BORRADORES DOS PLANS COVID-19 PARA O COMEZO DE CURSO

A continuación publicamos a os borradores dos dous documentos principais para a organización deste novo curso atípico. Hai que destacar algo importante: son borradores e, polo tanto, poden sufrir variacións nos vindeiros días. Por iso, verás espazos aínda sen cubrir que están pendentes de concretar. Colgámolos na web para que poidas ir botándolle un ollo.

1. Borrador Plan de adaptación á situación COVID-19

Este é o borrador 1 do Plan de adapatación á situación COVID-19 do CEIP Raquel Camacho. Animamos as familias a realizar aportacións, enviando as propostas ao correo do colexio: ceip.raquel.camacho@edu.xunta.gal.

2. Borrador Plan de acollida

De acordo coas Instrucións do 30 de xullo 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, elaboramos o borrador do  Plan de acollida para o curso 2020/2021. Unha vez revisado e aprobado polo Claustro e Consello escolar publicarase a versión definitiva.

3. Presentación resumo dos documentos do colexio

Repetimos, de momento son borradores. Unha vez realizadas as distintas aportacións e correccións e despois de ser aprobados, publicarase a versión definitiva de cada documento.