BENVIDOS

CEIP RAQUEL CAMACHO

CEIP- Raquel_Camacho

SOLICITUDE DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO ACADÉMICO 2017-2018

Desde o día 01 DE MARZO ata o 20 de marzo de 2017 ábrese o prazo para solicitar praza nos centros para alumnos de novo ingreso.

Para máis información sobre o proceso de admisión, poñemos a súa disposición os seguintes documentos:

Decreto 254/2012, do 13  de decembro, polo que se regula a admisión do alumnado nos centros docentes

Orde do 12 de marzo de 2013

Orden del 12 de marzo de 2013(cast.)

Orde do  25 de xaneiro de 2017

Mapa de Zona de Influencia dos Centros Públicos de Educación Infantil e Primaria.

SORTEO DE LETRAS DE PRIORIDADE

Resolución do sorteo das letras de prioridade para o desempate no proceso de admisión.

Comunicacións da Xefatura Territorial

Instruccións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos

Criterio Complementario

NOTA INFORMATIVA

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA E. INFANTIL:  Día 13 de marzo  de 2017  de 18:00   a 19:00     horas. (Ás 18:00  horas reunión conxunta e a continuación visita de aulas)

ACLARACIÓNS

Para as familias que presenten puntuación polo apartado da renda da unidade familiar (artigo 22.5 da Orde)  deberán facer constar a cantidade correspondente á base impoñible, no caso de declaración conxunta , ou á base impoñible de cada un dos declarantes da unidade familiar , no caso de declaración individual. A tal efecto, constará a cantidade que resulta da suma das casiñas 430 (base impoñible xeral) e 445 (base impoñible de aforro) da/s correspondente/s declaración/s do imposto sobre a renda das persoas físicas do ano 2014 dividida entre os membros da unidde familiar a 29 de febreiro de 2014.

Para  aplicación da puntuación deste criterio (artigo 8 da orde) utilizarase o Indicador público de renda de efectos multiples (IPREM) correspondente ao ano 2014, que está cifrado en 6.390,13 € anuais, con exclusión das pagas extraordinarias.

IMPRESOS

PLAZO DE MATRÍCULA:

Formalización da matrícula curso 2017-2018: educación Infantil e Primaria do 20 ao 30 de Xuño.

Actividade gratuita no Ágora

Entroido 2017

Un ano máis xa está aquí o Entroido e este ano no noso Centro, seguindo o Proxecto "E tíque pintas? Africa" cada aula disfrazouse dunha tribu africana. Neste vídeo poden ver unha mostra do que disfrutamos todos/as.

NOVO BLOGUE DE CENTRO

Esta semana queremos dar a benvida a un novo blogue de Centro creado polo Equipo de Dinamización da língua galega e pola súa coordinadora a profesora dona Inés: "AS VERBAS DO RAQUEL CAMACHO". Neste blogue o Equipo iranos deixando novas, vídeos, fotos.... Convidámolos a dar unha volta polas súas páxinas, a deixar os seus comentarios e a disfrutar das actividades que realizan os nosos alumnas e alumnas.

Poden acceder premendo na foto que está debaixo ou a través do enlace que figura no menú, á marxe dereita desta páxina, dentro do apartado de blogues.

Celebración do día da Paz

O luns 30 de xaneiro celebramos no colexio o día da Paz. Este ano  dedicamos o día ao pacifista Nelson Mandela, xa que durante este curso o eixo sobre o que xiran as distintas actividades do colexio é "Africa". No vídeo que poden ver a continuación atópase unha pequena mostra das actividades realizadas este día (murais, cancións, solta de pombas...) coas que todos disfrutamos ao ritmo das cancións "Jambo Bwana" e "cantarela dos nenos".

NADAL 2016

Na derradeira semana antes das vacacións de Nadal, tivemos no colexio dúas visitas que fixeron as ledicias dos máis pequenos: O Apalpador e os Reis Magos. Aquí deixamos un pequeno vídeo para compartilo con todos vostedes.

Samaín 2016

No seguinte vídeo poden ver unha pequena mostra da celebración do Magosto, da entrega de premios do concurso de cabazas e do concurso da biblioteca "Dame medo".  Noraboa a todos os gañadores e aos participantes.

Samaín 2016

Aquí deixamos un vídeo das fermosas e terroríficas cabazas elaboradas polos nosos alumnos e alumnas con motivo da celebración do Samaín. Noraboa a todos/as polo traballo realizado.

INICIO DE CURSO 2016-17

O inicio das clases en Educación Infantil e Primaria terá lugar o LUNS día 12 de setembro en horario de 09:00 a 14:00 horas.