FESTA DO ENTROIDO 2020

Álbum: 1_CURSO 2019-2020 -> Entroido 2020

Presentámosvos a reportaxe gráfica da celebración do noso Entroido. Hai que admitilo: somos un cole de conto.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2020

Álbum: 1_CURSO 2019-2020 -> Portas abertas 2020

Abrimos o centro ás familias que queiran coñecernos. Por iso, convidámoste a vir ao colexio o xoves, 27 de febreiro, ás 17 horas.

Se non podes asistir, pídenos cita para vir ao noso colexio individualmente. Escríbenos un correo ao ceip.raquel.camacho@edu.xunta.es.

OS MANDADOS DO MECO 2020

Chega o Entroido e, con el, o tradicional Meco. Todos os días, este amigo ordenará traer algo posto e nós debemos obedecerlle. Por iso, pedimos a colaboración ás familias para que axuden aos cativos e cativas a buscar os mandados do Meco. Aquí vos deixamos un resumo do que vai pedir ao longo da semana que vén.

Se premedes nos carteis ao longo da semana, veredes fotos da xentiña disfrazada.

Luns: hai que levar algo na cabeza.

Martes: temos que poñer unha gravata no pescozo.

Mércores: traeremos os zapatos decorados con algo.

Xoves: vestiremos un disfrace que teñamos pola casa.

Venres: cada aula ou nivel disfrazarase dun colexio de conto.

FESTA DE ENTROIDO!!

A festa será DE BALDE para os SOCIOS da ANPA e deberán recoller a invitación no local da ANPA no horario habitual de martes de 9:00 a 10:00 h. e xoves de 16:00 a 18:00 h.

Os que NON SEXAN SOCIOS poden comprar a entrada ao prezo de 2€/neno nos mesmos horarios.

Todos os nenos teñen que quedar ao coidado dun adulto.

ESPERÁMOSVOS!!!

Ese día non haberá actividades extraescolares.

DÍA ESCOLAR DA PAZ E A NON VIOLENCIA 2020

Álbum: 1_CURSO 2019-2020 -> Día Escolar da Paz 2020

Unha gran onda humana pola paz asolagou hoxe o paseo marítimo. Máis de vinte colexios da nosa contorna xuntaron as súas mans para levantar unha onda imparable.

+ info no Rakonto

En prensa