SAÍDA A CORREOS

Álbum: 1_Educación Infantil 2018-2019 -> Saída a Correos

Aproveitando que chega o Nadal, nas clases de 5 anos, fixemos unha postal para felicitar estas festas ás familias. Pensamos que sería unha boa idea ir a unha oficina de Correos levala. Así que nos puxemos mans á obra e preparamos todo o que necesitabamos.

Como xa tiñamos todo preparado, hoxe fomos levalas á oficina de Correos que está preto do cole. Alí estábannos esperando os carteiros Juan e Mari Carmen que nos permitiron ser carteiros por un día. Vimos como clasifican as cartas nos distintos casilleros que teñen os nomes das nosas rúas, fixemos xogos e ata montamos nunha moto de Correos! E como somos uns nen@s moi responsables puxémonos tamén o casco!

Pásamolo xenial e gustounos tanto o que fixemos que moitos xa teñen claro que de maiores queren ser carteir@s!

IMAXES DO PRIMEIRO DÍA MUS-E EN GALICIA

Álbum: 1_Educación Primaria 2018-2019 -> Primeiro Día MUS-E en Galicia

O outro día anunciábamosvos que se ía celebrar o Día MUS-E e hoxe traémosvos as fotos do evento. Podedes ver unha foto máis en La Voz de Galicia, que se fixo eco do evenco.

Imaxe: Ángel Manso.

MENU COMEDOR DECEMBRO

O APALPADOR E OUTRAS TRADICIÓNS DO NADAL

Imaxe: apalpador.gal

Chega o Nadal e, nos últimos anos, estamos a coñecer o Apalpador. Moitos cren, e non lles falta razón, que é un fenómeno dun lugar moi concreto de Galicia: as montañas de Lugo. Como tantas outras tradicións (Papá Noel, por exemplo), sempre xorden nun pequeno lugar e, desde aí, vanse espallando porque resultan atractivas. No Rakonto Pequeno, este venres, hai un artigo dedicado a este personaxe. Premede na imaxe para descubrir máis.

E esta é a canción de Pablo Díaz en pictos.

Papá Noel, dentro duns días, traerá agasallos a moitos nenos e nenas, a que si? Pois, queredes saber de onde é realmente? Imaxinades que virá de Estados Unidos, verdade? Premede na imaxe de embaixo para descubrir a orixe deste ben papudo amigo. Ou aquí nestoutro artigo.

Ou, parádevos nunha tradición máis de aquí: os Reis Magos. Sabedes por que se celebra? Premede na imaxe tamén para descubrilo.

Imaxe: Ocio Crítico.

PRIMEIRO DÍA MUS-E EN GALICIA

O CCM Os Mallos acolle a primeira edición do Día MUS-E Galicia o vindeiro martes, 11 de decembro, ás  11:30 da mañá. Neste acto cultural e educativo, daranse cita preto de 300 alumnos e alumnas cos seus familiares, representantes dos 5 centros escolares que participan do programa MUS-E este ano en Galicia.

Os sete artistas galegos que forman parte do programa e o seu alumnado representarán unha performance Soñarche, onde a través do teatro, a danza, as artes plásticas, unen nun traballo de encontro para soñar e traballar xuntos.