TELÉFONOS PARA AVISOS RELACIONADOS CO COVID-19

Os números de teléfono do colexio son:

981 257154 e 604 00 48 08 (de luns a venres de 9 a 14 horas e de 16 a 19 horas)

A estes números deben informar todas as familias as incidencias sanitarias relacionadas co COVID 19:

• Se algún alumno/a presenta na casa algún síntoma compatible co COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en aillamento por diagnóstico de COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en corentena por contacto estreito con algunha persoa con síntomas ou diagnosticadas de COVID-19.

LEMBRA sempre informarte polas canles oficiais do colexio.

PROGRAMA DE SUBMINISTRACIÓN DEL LEITE AO ALUMNADO

A Dirección do CEIP Raquel Camacho informa de que a partir do xoves, día 14 de xaneiro, e durante un período de 10 días lectivos consecutivos, o alumnado do colexio recibirá unha peza de froita fresca para tomar no recreo. A participación neste proxecto foi aprobada polo Consello Escolar no mes de xuño do ano 2020 dentro da convocatoria da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en colaboración co FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria).

CHISTES GAÑADORES DO RETO FAIME RIR

Lembras que no folleto trimestral che propoñiamos un reto para escachar coa risa. Pois xa temos gañadoras. O EDLG decidiu premiar con cadanseu diploma e unha merenda de chocolate con churros (quentiños para o inverno) na categoría de Educación Infantil a:

E na categoría de Educación Primaria, o chiste gañador foi o de:

E, ademais, queremos facer unha mención especial a outros dous grandes humoristas: