BENVIDOS

CEIP RAQUEL CAMACHO

CEIP- Raquel_Camacho

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

Listaxe DEFINTIVA de admitidos no Fondo de libros de texto de 3º e 4º de Educación primaria para o curso 2017/18

Listaxe DEFINTIVA de excluidos no Fondo de libros de texto de 3º e 4º de Educación primaria para o curso 2017/18

NOTA IMPORTANTE: Os libros serán entregados á persoa solicitante (pai/ nai/ titor-a legal) do alumnado o xoves día 07 de setembro en horario de 11:00 a 13:00 horas.

TEATRO NO COLE

A nosa noraboa ao profesor Alberto e aos seus alumnos e alumnas de 5º de primaria polo magnífico traballo realizado, xa que prepararon e representaron para todo colexio unha fermosa e divertida obra de teatro titulada "Qué me pasa, doutor?". Foi unha actuación marabillosa que fixo as ledicias de todos/as os/as asistentes. Picando na foto, vostedes tamén poden disfrutar do traballo destes estupendos e estupendas actores e actrices.

IV FESTIVAL OPERA PRIMA DE CURTAS 2017

A nosa noraboa ao alumnado de 6º de primaria ganador do premio ao mellor guión, que  participou no IV festival Opera Prima de curtas 2017 coa obra "Ninguén sabe nada".

Moitas felicidades a todos!!! Sodes fantásticos!!!.

VOZ NATURA 2016-17

O sábado día 3 de xuño celébrase en Acea de Ama a exposición de Voz Natura na que o noso centro participa cos traballos elaborados polos nosos alumnos e alumnas ao longo do curso. Convidámolos a dar unha volta polo posto do noso colexio e disfrutar dunha tarde en familia.

PROXECTO SEMENTE 2016-17

A nosa noraboa a todos os participantes do "Proxecto semente", alumnos e alumnas, titoras e familias, gañadores do premio ao "COLEXIO MÁIS IMPICADO". Sodes marabillosos e marabillosas e fixestes un magnífico traballo.

NOTA:  Debido a metereoloxía suspendeuse esta tarde a celebración no Obelisco do Mercado do Proxecto semente, quedando posposto para o vindeiro venres 2 de xuño.

Desde o Ceip Raquel Camacho convidámolos a todos a dar unha volta polo posto do no colexio, para que vexan o merquen algúns dos magnificos traballos realizados polos nosos alumnos e alumnas de 4º de primaria, que xunto coas súas titoras e coa inestimable colaboración das familias, traballaron arreo durante todo o curso  para poder ofertarnos tantas e tan fermosas mercadorías. No seguinte enlace "Proyecto semente: Una empresa en mi escuela" poden atopar información sobre este proxecto. Unha parte do recaudado coa venda dos prductos elaborados polos nenos e nenas será doado a "Cociña económica". Asique contamos coa visita e colaboración de todos vostedes.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar. Curso 2017-18

No DOG de hoxe día 22 de maio de 2017 publicase a Orde do 16 de maio de 2017  pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo de presentación de solicitudes abranguerá desde o día 23 de maio ata o 23 de xuño ámbolos dous inclusive.

Poden recoller o impreso de solicitude no Centro ou descargalo desde este enlace: SOLICITUDE (ANEXO I).

Máis información AQUÍ.

Data de DE PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS de solicitudes admitidas e excluídas no fondo solidario en E. Primaria no CEIP Raquel Camacho: 05 de xullo de 2017

Data de PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS de solicitudes admitidas e excluídas no fondo solidario en E. Primaria no CEIP Raquel Camacho: 12 de xullo de 2017 :

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2017-2018

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2017-2018

EDUCACIÓN INFANTIL

4º E.I.

5º E.I.

6º E.I.

EDUCACIÓN PRIMARIA

1º E.P.

2º E.P.

6º E.P.

LISTAXES DEFINTIVAS DE ALUMNADO NON ADMITIDO PARA O CURSO 2017-2018

EDUCACIÓN PRIMARIA

4º E.P.

PROGRAMA BOLSAS DE COMEDOR 2017-2018

O xoves 8 de maio de 2017, publícanse no BOP da Coruña as bases que rexen a nova convocatoria do Programa de Bolsa comedor do Concello da Coruña para o curso 2017-2018.

O prazo para solicitalas será do 9 ao 30 de maio, ambos os dous incluídos.

Os formularios de solicitude específicos para esta convocatoria, poderanos obter nos Rexistros Municipais, nos centros cívicos, na páxina web dos servizos sociais municipais (www.coruna.es/serviciossociales), ou na páxina web da sede electrónica (https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/tramites?method=enter#l242).

As bases e a información pódense obter na web municipal de servizos sociais (www.coruna.es/serviciossociales), no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos municipais.