O APALPADOR

Imaxe: apalpador.gal

Chega o Nadal e, nos últimos anos, estamos a coñecer o Apalpador. Moitos cren, e non lles falta razón, que é un fenómeno dun lugar moi concreto de Galicia: as montañas de Lugo. Como tantas outras tradicións (Papá Noel, por exemplo), sempre xorden nun pequeno lugar e, desde aí, vanse espallando porque resultan atractivas. No Rakonto Pequeno, este luns hai un artigo dedicado a este personaxe. Premede na imaxe para descubrir máis.

SAÍDA AO FÓRUM METROPOLITANO

Imaxe: Concello de A Coruña.

Informamos da saída programada para 2º de Ed. Primaria a realizar o venres, día 15 de decembro de 2017, ao Fórum Metropolitano para asistir a unha obra de teatro. Preme na imaxe para descargar a circular.

SEGUNDA SESIÓN DO CURSO - COMUNICACIÓN E LINGUAXE

Esta semana tivemos a visita de Beatriz Sanjurjo Hermina, logopeda especializada no traballo con persoas con TEA que exerce o seu traballo en Aspanaes.

Ofreceunos información moi interesante e práctica acerca da Comunicación e Linguaxe no alumnado con TEA.

Algúns dos puntos que se trataron foron:

• Os aspectos comunicativos das persoas con TEA.
  • Como debemos comunicarnos con eles/as.
  • A linguaxe receptiva.
  • A importancia de coñecer ao noso alumnado, os seus intereses e preferencias.
  • A importancia, o uso e a elaboración dos apoios visuais.
  • Os Sistemas Alternativos e/ou Aumentativos de Comunicación.

Agradecemos enormemente a Beatriz a súa intervención, comezaremos xa a poñer en práctica os seus consellos.

SAÍDA AO FÓRUM METROPOLITANO

Imaxe: Concello de A Coruña.

Informamos da saída programada para 4º de Ed. Primaria a realizar o venres, día 1 de decembro de 2017, ao Fórum Metropolitano para asistir a unha obra de teatro. Preme na imaxe para descargar a circular.

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

No Rakonto podedes ver un artigo sobre esta conmemoración e poder ver unha fermosa canción titulada Chea de vida. Premede na imaxe para acceder.

PROXECTO MUS-E

Fonte: Menuhin Foundation.

Co gallo da participación do alumnado de 4º, 5º e 6º de E. Primaria do noso centro no proxecto MUS-E promovido pola fundación Yehudi Menuhin (no marco dun convenio coa Fundación Paideia e a Consellería de Educación e aprobado polo Consello Escolar), de cara ao fomento da expresividade artística como ferramenta para mellorar a integración multicultural e o os valores de convivencia e tolerancia na escola, cómpre facer algunhas indicacións para o seu correcto desenvolvemento.

O proxecto levarase a cabo no centro ao longo dunha sesión nos vindeiros xoves, comezando o día 30 de novembro, ata completar un total de 12 sesións, repartidas en dous bloques de 6, adicadas á danza (ata o Entroido) e ao teatro (de febreiro a maio). As sesións estarán dirixidas por dous profesionais expertos en cada unha das devanditas disciplinas artísticas coa presenza e participación do profesorado titor.

Para que o alumnado poida tomar parte neste proxecto compre que se respecten certas normas relativas á indumentaria. Os/as nenos/as deberán vir ao centro, cada xoves que lle corresponda a actividade, con roupa cómoda preferiblemente cinguida (tipo malla), chándal ou outra de estilo deportivo. En calquera caso, quedan totalmente descartados os pantalóns texanos e as saias. Tamén deberán asistir co cabelo recollido, no caso de que o teñan longo e, dado que algunhas actividades realizaranse descalzos, é importante que traian dous pares de calcetíns ou uns que sexan bastante grosos.

VISITA DE MARÍA CANOSA Á NOSA BIBLIOTECA

Imaxe: Rakonto.

Onte visitounos a escritora María Canosa. Veu a falarnos de Megumi, a súa especial Cazadora de estrelas. Tamén nos contou a súa paixón pola escrita e polos libros. Para saber máis, premede aquí ou na imaxe para accder ao artigo do Rakonto.

SAÍDA AO CGAI

Imaxe: CGAI.

Informamos da saída programada para 5º e 6º de Ed. Infantil a realizar o mércores, día 22 de novembro de 2017, ao CGAI.

SUSPENDIDA pola alerta laranxa por fenómeno meteorolóxico.

MAGOSTO 2017

O pasado venres festexamos o tradicional magosto. Comezamos a mañá prendendo os fogóns e enchendo aos poucos as potas coas castañas (por certo, grazas ás familias pola colaboración). O recendo das castañas asadas espallouse polo colexio e entráronnos as gañas de xogar. No patio, montamos unha chea de xogos con castañas e fomos pasando por todos eles.

Esgotados e esgotadas de correr, sentamos no pavillón onde, en primeiro lugar, entregáronse os premios dos concursos do Samaín: o de cabazas e o de relatos Dáme medo. Parabéns aos premiados e premiadas! Se queredes ler os contos no Rakonto, premede nesta ligazón.

Xa para rematar, o máis importante dun magosto: comer as castañas. Mirade as fotos: houbo quen comeu un par de ducias delas.

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO

Para a celebración do Magosto o venres, día 10 do presente mes de novembro, pedimos que as familias aporten unhas castañas adentadas (picada a pel) para seren asadas e degustadas polo alumnado. Poden traelas os días 8 e 9 do citado mes. Faranse xogos para os diversos cursos durante a mañá.

Cada alumno/a deberá traer da casa unha caixa feita con 2 medios brick e un cordón para colgar do pescozo co fin de usalos como depósito para as castañas e as mondas.

Preme na foto para descargar a circular.