BENVIDOS

CEIP RAQUEL CAMACHO

CEIP- Raquel_Camacho

NOVO BLOGUE DE CENTRO

Esta semana queremos dar a benvida a un novo blogue de Centro creado polo Equipo de Dinamización da língua galega e pola súa coordinadora a profesora dona Inés: "AS VERBAS DO RAQUEL CAMACHO". Neste blogue o Equipo iranos deixando novas, vídeos, fotos.... Convidámolos a dar unha volta polas súas páxinas, a deixar os seus comentarios e a disfrutar das actividades que realizan os nosos alumnas e alumnas.

Poden acceder premendo na foto que está debaixo ou a través do enlace que figura no menú, á marxe dereita desta páxina, dentro do apartado de blogues.

Celebración do día da Paz

O luns 30 de xaneiro celebramos no colexio o día da Paz. Este ano  dedicamos o día ao pacifista Nelson Mandela, xa que durante este curso o eixo sobre o que xiran as distintas actividades do colexio é "Africa". No vídeo que poden ver a continuación atópase unha pequena mostra das actividades realizadas este día (murais, cancións, solta de pombas...) coas que todos disfrutamos ao ritmo das cancións "Jambo Bwana" e "cantarela dos nenos".

NADAL 2016

Na derradeira semana antes das vacacións de Nadal, tivemos no colexio dúas visitas que fixeron as ledicias dos máis pequenos: O Apalpador e os Reis Magos. Aquí deixamos un pequeno vídeo para compartilo con todos vostedes.

Samaín 2016

No seguinte vídeo poden ver unha pequena mostra da celebración do Magosto, da entrega de premios do concurso de cabazas e do concurso da biblioteca "Dame medo".  Noraboa a todos os gañadores e aos participantes.

Samaín 2016

Aquí deixamos un vídeo das fermosas e terroríficas cabazas elaboradas polos nosos alumnos e alumnas con motivo da celebración do Samaín. Noraboa a todos/as polo traballo realizado.

INICIO DE CURSO 2016-17

O inicio das clases en Educación Infantil e Primaria terá lugar o LUNS día 12 de setembro en horario de 09:00 a 14:00 horas.

DATAS REUNIÓNS PAIS/NAIS - TITORES/AS CURSO 2016-17

CURSO DÍA HORA