M.V. MORENO COMO ESTUDANTE

Fixo o bacharelato en Barcelona e licenciouse en Filoloxía Románica na Universidade de Madrid, onde tivo de profesores a Rafael Lapesa e Dámaso Alonso. Máis info aquí.

Descargables relacionados co cartel (máis aquí)

Ligazóns de interese

Pasa-palabra do CEIP A Ponte

M.V. MORENO: DE ONDE ERA?

María Victoria Moreno naceu en Valencia de Alcántara, unha vila de Cáceres (Estremadura) que, noutro tempo, pertenceu a Portugal, e que está a doce quilómetros da fronteira. Si, pasou a súa infancia na Raia. Que por que é isto importante? Porque viviu o seus primeiros anos entre dous territorios, nos límites, entre dúas linguas: o español e o portugués. Porque, para fuxir dos horrores da posguerra en Estremadura, inventaba historias. Porque o seu afecto polos idiomas foi decisivo á hora de escoller en cal quería vivir e escribir [...]. Máis info en RIOS, E. e AGRA, E. (2016).

Todos estes traslados levan a preguntarnos se pode afirmarse que María Victoria era "estremeña". Cremos que non. Naceu nunha vila de Cáceres por azar, de pai e nai que non tiñan raíces en Estremadura. Viviu tres anos en Badaxoz, para marchar en 1943 a Segovia. Máis info en CASALDERREY, F. e ALEIXANDRE, M. (2018).

Actividades descargables relacionados co cartel (máis aquí)

PROGRAMA DE FROITA FRESCA

Imaxe: CEIP Friáns.

A dirección do CEIP Raquel Camacho informa de que, durante as semanas do 16 ao 20 de abril e do 23 ao 27 de abril, o alumnado recibirá unha peza de froita fresca de maneira gratuíta (pera, mazá, mandarina, plátano…). Polo que recomendamos que reduzan a cantidade de alimento que envían aos seus/súas fillos/as para o recreo.

A participación neste proxecto foi aprobada polo Consello Escolar no mes de xuño do ano 2017 dentro da convocatoria da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en colaboración co FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria ).