APOIO ESCOLAR GRATUÍTO DE 3º A 6º DE E. PRIMARIA

Desde o Departamento de orientación, informamos dunhas actividades de apoio escolar gratuíto para o alumnado de 3º a 6º de Educación Primaria. Consultade toda a información premendo nesta imaxe de embaixo.

SAÍDA Á FUNDACIÓN MARÍA JOSÉ JOVE

Imaxe: Fundación MJ Jove.

Informamos da saída programada para 6º de Ed. Infantil a realizar o mércores, día 25 de outubro de 2017, á Fundación María José Jove. Saída: 9:30. Preme na imaxe para descargar a circular.

SAÍDA AO FÓRUM METROPOLITANO

Imaxe: Concello de A Coruña.

Informamos de que o 3º curso  de Ed. Primaria ten programada unha visita para o venres, día 20 de outubro de 2017, ao Fórum Metropolitano para ver unha obra de teatro. Saída: 11 horas. Preme na imaxe para descargar a circular.

EXPOSICIÓN SOBRE ARTE FRICANA NA BIBLIOTECA

Esta semana organizouse unha exposición na bilioteca do colexio, enmarcada dentro do Proxecto E ti, que pintas? África. Hai que agradecer o labor realizado tanto á coordinadora da bilioteca, como a Salvador e María, membros do Centro de Arte Atlántica. Achegaron ao colexio valiosas pezas de arte africana e explicaron de xeito formidable as características e historia de cada unha ao noso alumnado e familias. Publicamos un artigo no blog da biblioteca onde podedes ver un vídeo e consultar máis información sobre a exposición premendo aquí.

SAÍDA AO MUSEO DE BELAS ARTES

Imaxe: Wikipedia.

Informamos de que o 5º curso  de Ed. Primaria ten programada unha visita para o martes, día 24 de outubro de 2017, ao Museo de Belas Artes de A Coruña. Saída 9:30 horas.

CIRCULAR SOBRE SEGURO ACCIDENTES

Achegamos a circular enviada hoxe por parte da ANPA sobre o seguro de accidentes. Preme na imaxe para vela.

SAÍDA AOS MARIÑEIROS

Realizamos unha saída organizada para os alumnos de 5º de Ed. Infantil o venres, día 29 de outubro de 2017, ás 10:30 horas ao parque dos Mariñeiros. Na nota enviada había un erro: a saída era en setembro, non en novembro.

Para ver máis fotos da nosa excursión, premede na foto.

VISITA A CASA DAS CIENCIAS

Informamos da saída programada para 5º de Ed. Primaria a realizar o mércores, día 4 de outubro de 2017, á Casa das Ciencias. Preme na imaxe para descargar a nota informativa.

Imaxe: Turismo de Galicia.

ACTIVIDADES DA ANPA 2017-2018

Achegamos o arquivo pdf coas actividades organizadas pola ANPA durante este curso. Preme na imaxe para descargalo.

Imaxe: Arasaac.

DÍA EUROPEO DAS LINGUAS 2017

Galicia, na súa condición de comunidade oficialmente bilingüe, non pode deixar de sumarse, xunto a outras moitas institucións e organismos de Europa, a esta festa que, cada 26 de setembro, nos lembra a importancia e mais a necesidade de preservar e fomentar a rica diversidade cultural e lingüística de Europa, así como de incrementar o grao de entendemento intercultural e lingüístico a través do impulso da aprendizaxe de linguas. Neste sentido, non se deben pasar por alto datos como que en todo o continente europeo existen arredor de 200 linguas nativas, que a Unión Europea é a institución do mundo máis plurilingüe ao recoñecer 24 linguas oficiais (ás que cómpre sumar arredor de 60 linguas denominadas rexionais ou minoritarias) ou que se falan no seu territorio algo máis de 100 linguas procedentes doutros continentes do mundo que usan a diario persoas inmigrantes.

Este texto, extraído de O portal da lingua galega, expresa a importancia de preservar todas as linguas como patrimonio único herdado dos que nos precederon. Se premes na imaxe de embaixo, poderás realizar múltiples actividades relacionadas coas linguas.

Unha das actividades máis interesantes é unha especie de Sabías que...? no que podes descubrir datos sorprendentes:

• Sabías que... polo menos a metade da poboación mundial é bilingüe ou plurilingüe, é dicir, fala dúas ou máis linguas?
  • Sabías que... só en Londres, fálanse máis de 300 linguas (árabe, turco, kurdo, bérber, hindú, punjabi, etc.)?
  • Sabías que... o bilingüismo e o plurilingüismo tamén comportan beneficios económicos: atopar emprego é máis doado para aquelas persoas que falan varias linguas e as empresas multilingües teñen máis vantaxe competitiva con respecto ás monolingües no mercado?