DÍA DO ANIVERSARIO DO COLEXIO

Álbum: CURSO 2018-2019 -> 50º aniversario do colexio

Neste venres, cumprimos oficialmente 50 anos.

O 15 de novembro de 1969 apareceu publicada no BOE (Boletín Oficial do Estado) a constitución da Escuela Graduada Mixta “Raquel Camacho”, no barrio Agra do Orzán, con 14 unidades escolares. Fixádevos: 6 eran clases para os nenos, 6 para as nenas e 2 para os párvulos (E. Infantil). Tamén había vivendas para os profesores e profesoras, onde hoxe está a Escola Infantil Municipal Agra do Orzán.

Anos máis tarde, as clases pasaron a ser mixtas como agora (de nenos e nenas xuntos) e o colexio tivo outros nomes. Nun marabilloso artigo na revista escolar do curso pasado, o alumnado de 6ºA de Primaria quixo amosarnos todos eses nomes homenaxeando, de paso, a todos os directores e directoras que mandaron no colexio. Ofrecíannos unha lista de todos eles e elas desde a súa creación ata hoxe en día. Cinco mulleres e tres homes aos que lles debemos moito.

Escuela Graduada Mixta Raquel Camacho

1ª. Dona M. Pilar Marcote Vázquez (1969-1971).

Colegio Nacional Raquel Camacho

2ª. Dona M. Teresa Silva Cabarcos (1971-1984).

3ª. Dona Elisa Fernández Núñez (1984-1989).

4º. Don José Nieto Vázquez (1989-1993).

Colexio Público Raquel Camacho e CEIP Raquel Camacho

5º. Don Xesús Manoel Pazos Moscoso (1993-2007).

6º. Don Rafael de la Torre Muñoz (2007-2011).

7ª. Dona M. Jesús Barreiro Rial (2011-2017).

8ª. Dona Rosa M. Mosteiro Neira (2017-actualidade).

A xeración do 62 | Imaxe: Manolo Hermo.

CANCIÓNS DE ANIVERSARIO EN GALEGO

Sabes que este será un ano especial para nós porque celebramos o noso aniversario. Cumprimos 50 anos!

Aí vos deixamos unhas cancións en galego para festexar os cumpres en galego. Cancións para celebrar o cumpre hai moitas e algunhas delas están na nosa lingua. Neste artigo do Rakonto Pequeno, ofrecémosvos tres temazos para cantar ese día ao grande. Preme na imaxe para acceder ao artigo.

LISTA DEFINITIVA DAS BOLSAS DE COMEDOR

Para beneficiarse da bolsa hai que presentar o documento de aceptación da mesma entre o 11 de novembro e o 22 de novembro, ambos inclusive.

MAGOSTO 2019

Álbum: 1_CURSO 2019-2020 -> Magosto 2019

O pasado venres, 16 de novembro, celebramos o magosto no colexio.

Desde moi cedo, o aire comezou a recender a castañas asadas. Coa primeira tixolada delas, un grupiño de nenos e nenas de Infantil fomos elaborando sobres agasallo con tres castañas (lembrade a canción). Para que? Para levárllelos os pequenos e pequenas da EIM Agra do Orzán. A xentiña da escola infantil quedou encantada.

Como había previsión de chuvia, non puidemos visitar as outras dúas escolas que tiñamos previstas. Así que a semana que entra, acudiremos a Os Pequerrechos e a Parrulos. Tampouco puidemos realizar os tradicionais xogos do Magosto. Outro ano será!

Ao final, sentamos nas tradicionais pozas (son de papel, non vos preocupedes), repartíronse os premios do concurso de cabazas do Samaín e do de relatos Dáme medo.

HISTORIETAS NÚMERO 1

Unha das publicacións históricas do noso colexio chamábase Historietas. Publicada por primeira vez no curso 1998-99, tratábase dunha recompilación de bandas deseñadas, cómics ou tebeos (nin eles e elas o tiñan claro; como se pode ver na portada) creada polo alumnado de todos os cursos.

Neste primeiro número mesmo se poden ver un par de cómics da xente de 1º e 2º da ESO que, daquela, aínda asistían ao noso colexio (eran os antigos 7º e 8º de EXB, claro). Os máis vellos e vellas do lugar recordarano.

Continuará.