Socios/as ANPA

ALTA ANPA 2020/21

Benvid@s a este novo apartado,

En primeiro lugar, queremos explicarvos as funcións e vantaxes desta Asociación:

*Nexo (representación) Pais- Escola (Profesorado, Dirección, Consello Escolar)

*Proporciona e xestiona os servizos de comedor, madrugadores e as actividades extraescolares.

*Representación dos Pais ante os organismos oficiais. Por isto resulta moi importante que sexades socios, xa que a maior número de socios, máis fortes podemos ser para presionar á hora de conseguir melloras na escola que beneficien @s nos@s fill@s.

En canto ás actividades extraescolares, facerse socio proporciona a vantaxe de obter descontos en diferentes empresas da zona que colaboran coa Anpa para desfrutar en moitas e variadas actividades directamente nos seus locais. Como xa vos informamos, polas exixencias dos protocolos do Covid, este ano resultounos imposible ofrecérvolas no propio centro (sí as da Federación de Anpas xa que eles manexan protocolos propios e nos proporcionan o seu equipo Covid). De tódolos xeitos, queríamos seguir apoiando ás familias que necesitasen conciliación prestando este tipo de servizo, aínda que non fora dentro do centro escolar, así como tamén apoiar ás empresas nestes momentos de tanta complexidade e incertidume.

Quenes somos?: somos un grupo de nais do cole, que formamos parte desta Asociación de forma voluntaria e sen ánimo de lucro para que o cole dos nosos pequenos dispoña dos servizos que mencionamos antes; por iso, queremos invitarvos a participar e facervos saber que somos un Anpa aberta, tanto ás vosas propostas, coma a unirvos a nos… Calquera axuda será benvida!!!

Como vos imaxinades ademáis do Anpa temos os nosos traballos, polo que pedímosvos un pouco de paciencia, porque non sempre podemos contestar os vosos correos e chamadas/whatsApps no momento. Pensade que, coma vós, tamén temos vida persoal que atender. Pero afrontamos estas tarefas con moita ilusión e intentando facelo o mellor posible.

Grazas a tod@s pola vosa comprensión e paciencia...esperamos resultarvos útiles...e quedades todos invitados a unirvos cando así o decidades.

Un afectuoso saúdo dos membros da Anpa Esperanza.

Para facerse socio da Anpa 2020/21 prema aquí.