Extraescolares

HORARIOS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2023-24

As actividades que non aparecen no recadro NON se levarán a cabo.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2023-24

OFERTA ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2023-24

*As actividades con asterisco non están ofertadas pola Federación de ANPAs

Para inscribirse en calquera destas actividades é imprescindible facerse soci@ da ANPA a través deste formulario.

BAILE MODERNO E BALLET

Clases de baile para tódalas idades ideades impartidas por profesionais en Baile Moderno e Ballet.

PRAZO DE INSCRICIÓN

Aberto o prazo só para Ballet.

PRAZAS DE BAILE MODERNO ESGOTADAS.

PERÍODO DE REALIZACIÓN

Do 3 de outubro de 2023 ao 21 de xuño de 2024.

COTAS MENSUAIS A ABOAR

1 hora por semana 12€/mes, 2 horas por semana 17€/mes.

Desconto para irmáns!!  2h semana 30€/mes @s 2 irmás/áns

FÚTBOL SALA

Fútbol sala para todos os cursos de educación primaria, impartido por adestrador@s do Distrito Ventorrillo FS, unión do Ventorrillo FS e o Distrito V FS, dous clubes de referencia no fítbol sala coruñés.

A partir do 11 de setembro

PERÍODO DE REALIZACIÓN

Do 3 de outubro de 2023 ao 21 de xuño de 2024.

COTAS MENSUAIS A ABOAR

2 horas por semana 22€/mes

ACTIVIDADES DA FEDERACIÓN DE ANPAs

DALLE AQUÍ PARA VER A DESCRIPCIÓN DAS ACTIVIDADES: CATÁLOGO DE ACTIVIDADES FEDERACIÓN

www.fedapascoruna.org/inscripciones

PRAZO DE INSCRICIÓN

Rematou o 17 de setembro de 2023.

PERÍODO DE REALIZACIÓN

Do 2 de outubro de 2023 ao 21 de xuño de 2024.

COTAS TRIMESTRAIS A ABOAR

Aboaranse 3 cotas ao longo do curso 23/24 nos seguintes períodos:
• Período outubro-decembro: 21€ por participante e escola deportiva ou obradoiro / 45€ por Inglés.

• Período xaneiro-marzo: 21€ por participante e escola deportiva ou obradoiro / 45€ por Inglés.
• Período abril-xuño: 21€ por participante e escola deportiva ou obradoiro / 45€ por Inglés.
(*) Os solicitantes que xustifiquen ser beneficiarios da bolsa comedor para o curso 23/24, terán un desconto do 50% na cota ordinaria, aboando 10,50€ trimestrais por actividade e escolar / 22.50€ por inglés.

@s escolares inscrit@s aboarán ademais unha única cota de 4€ en concepto de seguro de accidentes, que lles dará cobertura en todos os programas xestionados pola Federación de Anpas para o curso 23/24.

ROBÓTICA E PROGRAMACIÓN

Actividade extraescolar STEM para tódalas idades que inclúe unha hora de clase presencial máis o acceso a unha plataforma educativa online con actividades complementarias, retos, xogos e curiosidades que poden realizar dende casa. Os contidos da actividade son:

• Robótica.
  • Programación de Videoxogos.
  • Deseño e impresión 3D (cas impresoras 3D nas aulas).
  • Montaxe e uso de drones.
  • Domótica.
  • Desenvolvemento Web.

ACTIVIDADE SUSPENDIDA POR FALTA DE INSCRITOS

PROGRAMA DE NATACIÓN ESCOLAR 2023-2024

• Dirixido a: Ed. Primaria (2º, 3º e 4º curso).
  • Inscricións: Do 11 ao 22 de setembro.
  • Lugar: Piscina de Riazor.
  • Datas curso: Do 2 de outubro ao 31 de maio.
  • Horario clases: Luns de 16:15-17:00
  • Bus:
    • Hora recollida: 15:45
    • Hora de entrega: 17:30
    • Lugar: na parada bus urbano, Ronda de Outeiro, 269
  • Prezo: 53.47 €. Cota única que inclúe o traslado dende o centro e unha cobertura sanitaria.

A inscrición e pago realizarase por orden de chegada, entregando a folla de inscripción debidamente cuberta máis un documento identificativo (DNI,NIE, pasaporte, libro de familia) tanto d@ alumn@ como o da nai/pai/representante legal) nas oficinas da C. D. de Riazor. (será necesario pedir cita previa no seguinte enlace: https://citaprevia.coruna.gal/citaprevia/?idCliente=3 )

INFORMACIÓN IMPORTANTE (MATERIAIS E RECOMENDACIÓNS) AQUÍ

RECORDAMOS QUE PARA INSCRIBIRSE EN CALQUERA ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR QUE OFERTE A ANPA TEDES QUE SER SOCI@S DA ANPA

ACTIVIDADES CON DESCONTO PARA SOCI@S

Este ano volvemos ofrecer un desconto e prezos especiais (só para soci@s da Anpa 23/24) na seguinte empresa que ofrece actividades extraescolares no noso barrio.

Para desfrutar destos descontos, pediranvos o QR de soci@ do curso 2023/24 que, se ainda non recibechedes, tedes que solicitarnos ao noso email: anpa.ceipraquelcamacho@gmail.com.

Esperamos que o poidades aproveitar!

EDUKAJUDO

"O noso obxetivo é instaurar hábitos de práctica deportiva e valores sociais para que @s nos@os alumn@s podan gozar dunha vida saudable e equilibrada".

(R/Almirante Mourelle, 41. Tlfo: 981 90 00 71 email: info@edukajudo.com

JUDO: do 11 de setembro ó 30 de xuño.1 día á semana 20€/mes, 2 días á semana 30€/mes. Inscrición e horarios AQUI.