Titorial "Aprendendo a facer Radio"

Aquí vos deixamos un titorial para os que queredes animarvos a facer radio. Está dividido en 5 capítulos coas partes máis importantes que precisades ter en conta á hora de facer un programa. Agardamos con interese os progamas que ides realizar. Ánimo!!!

AXUDA MATERIAIS CONCELLO DE NARÓN

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

NO ARQUIVO ADXUNTO TEDES A RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO

VALES MATERIAL E LIBROS DE TEXTO 2021 - 22

Xa están dispoñibles para recoller os vales de libros e material. Se repartirán os días 5 e 6 de xullo en horario de 10 a 13 horas.

Se tedes algunha dúbida chamade para ver se o tedes concedido.

Teléfono 881938190

AXUDA FONDOS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA OS CURSOS DE 1º A 6º DE PRIMARIA

NO ENLACE QUE ESTÁ ACONTINUACIÓN TEDES A INFORMACIÓN NECESARIA PARA SOLICITAR AS AXUDAS AO FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E NOS ARQUIVOS ADXUNTOS TEDES OS ANEXOS DA SOLICITUDE.

O PRAZO REMATA O 22 DE XUÑO (INCLUIDO).

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 21/22

TODO O ALUMNADO QUE FIXO RESERVA NO CENTRO ESTÁ ADMITIDO.

AS FAMILIAS DO  ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL SERÁN CONVOCADOS PARA UNHA REUNIÓN O VINDEIRO MES.

PRAZO DE ADMISIÓN CURSO 2021/2022

O PRAZO DE ADMISIÓN EN CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS VAI DO 1 AO 22 DE MARZO.

Distribución de máscaras ao alumnado de primaria

Estimadas familias:

No DOG do 13/11/2020 publícase a Orde que regula o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2020 - 2022

DENDE O EQUIPO COVID DO CEIP PONTE DE XUVIA, QUEREMOS POR A DISPOSICIÓN DA COMUNIDADE EDUCATIVA O PLAN DE ADAPTACIÓN AO NOSO CENTRO DEBIDO Á SITUACIÓN QUE ESTAMOS A VIVIR.

ENTRE TODOS E TODAS FAREMOS POR CUMPRIR AS NORMAS, RESPETANDO AS QUENDAS DE ENTRADA E SAÍDA, FACENDO USO RESPONSABLE DAS MÁSCARAS, MANTENDO A DISTANCIA SOCIAL, E EVITANDO AGLOMERACIÓNS.