Benvida

MATERIAL DE AULA TOTALMENTE GRATUITO

As saídas escolares para os socios estan subencionadas pola ANPA

FONDO SOLIDARIO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS.LISTAXE DEFINITIDO

Premer na seguinte ligazón

Listaxe  de admitidos para o curso 2016 - 17, premendo na imaxe.

becas e axudas

Na Orde do 25 de agosto de 2015 (DOG do 1 de setembro), convócanse axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016.

Para máis información podedes consultar os seguintes enlaces:

Orde do 25 de agosto de 2015.

SOLICITUDE: podedes descargar a solicitude premendo no seguinte enlace: ANEXO I

Becas Alumnado con necesidad educativa e de apoio educativo

Resolución do 24 de xullo de 2015, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, pola que se convocan axudas para o alumnado con necesidad específica de apoio educativo, para o curso académico 2015-2016.

Para máis información premede na imaxe inferior.

Becas   A.N.E.A.E.

COMEZAMOS O CURSO!!!

NUNS DÍAS COMEZAMOS O NOVO CURSO E XA TEMOS O HORARIO DE COMO NOS IMOS ORGANIZAR. DEIXOVOS UN ADXUNTO NO QUE PODEDES FACER CLIC E XA VEREDES EN QUE GRUPO ESTÁ O VOSO FILLO OU VOSA FILLA E QUE DÍA E HORA COMEZA...

BENVIDOS DE NOVO AO NOSO COLE... COMEZA A AVENTURA 2015/2016!!!!

O NOSO COLEXIO

COLEXIO BILINGUE

Impartimos clase de Inglés no 1º,2º, 3º e 4º nivel de Primaria na materia de Plástica

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS
Aqueles alumnos/as de 6º que desexen facer 1º da ESo no CPI O FEAL deberán cubrir o anexo I e entregalo antes do 15 de Febreiro.

ADMISIÓN O proceso de admisión comprenderá entre o 1 e o día 20 de marzo.
O Anexo II poderá recollerse na secretaria do centro ou descargalo no seguinte enlace

1.    Reserva de praza no centro de orixe:1-15 de febreiro

2.    Data do sorteo público a efectos de desempate:última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo

3.    Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo

4.    Presentación da solicitude de admisión : 1 ao 29 de marzo

5.    Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión

6.    Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril

7.    Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas  e non admitidas: antes do 15 de maio.

8.    .Remitir a Xefatura Territorial no prazo de 3 días hábiles seguintes ao da relación definitiva a seguinte documentación:

·       Listaxe definitiva

·       Número de postos escolares non cubertos detallados por cursos e niveis

·       Listaxe definitivo do alumnado non admitido no centro, xunto coa documentación presentada , se é o caso

9.    Formalización da matrícula en educación infantil e Primaria : 20 ao 30 de xuño.

VACANTES CURSO 2016-2017

CURSO                                                                       VACANTES
4º DE EDUCACIÓN INFANTIL 22+3
5º DE EDUCACIÓN INFANTIL 5