Benvida

MATERIAL DE AULA TOTALMENTE GRATUITO

O Bambam: "Mundo animal con Carlos Rodríguez"

Hoxe traémosvos un episodio superespecial, un Bambam único e irrepetible. Hoxe acompáñanos Carlos Rodríguez de Ondacero para abordar asuntos do "Mundo animal". Esperamos que vos guste oílo tanto como a nós facelo, e que pasedes un tempo divertido na nosa compañía.

Locutores: Naomi, Alejandra, Alba, Tiago L e Antón G.

Técnicos: (Principal) Celso, (Axudante) Antón V.

Guión:

Sección Entrevista e chistes: Antón G, Alba e TiagoM

Extinción: Uxía, Adrián B, Adrián S e Yago F

Bookfluencers Episodio 1

Coñeces o clube Bookfluencers?... No? pois a que esperas!! Libros, lectura, contos, curiosidades, amigos, Nicoleo e todos os que queirades participar... neste clube, cabemos todos!!! Podedes participar enviando contos, recomendacións de libros etc... ao mail radiopontexubia@gmail.com, veña animádevos.

"Uns minutos con: Red Natura 2000"

Jesús de Red Natura 2000 e tras facer unha excursión con nós pola contorna explicándonos cousas do ecosistema, concediunos unha entrevista moi interesante sobre a fauna e a flora do noso concello, non vos perdades detalle.

Entrevista "Volvendonos máis sensibles"

Hoxe traémosvos un novo episodio do programa "Uns minutos con", que adoitamos facer cando alguén ven ao colexio e queremos facerlle unha entrevista. Nesta ocasión facemoslla a Yessica, que estivo desenvolvendo uns obradoiros sobre sensibilidade ao Envellecemento e ás Diversidade Funcional, esperamos que aprendades tanto coma nós.

Presentadores e guión: Celso, Naomi e Erea. Técnico: Celso.

PRAZO DE ADMISIÓN CURSO 2021/2022

O PRAZO DE ADMISIÓN EN CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS VAI DO 1 AO 22 DE MARZO.

Isto é Vida Episodio 6

Para rematar esta serie de Episodios de Isto é Vida, polo momentootro equipo de alumnos de 5º EP inventan unha historia sobre a importancia da rehabilitación para recuperar as funcións do aparello locomotor e ademais contarannos curiosidades , todo cun chisco de humor. Esperamos que vos guste!!!

Isto é Vida Episodio 5

Nesta nova entrega de "Isto é Vida", os alumnos de 5º de EP falan do sistema nervioso e os órganos dos sentidos, traennos curiosidades, e fannos reflexionar sobre as consecuencias de non ter bos hábitos de sono. Esperamos que vos guste e aprendades moito. Guión orixinal, selección de músicas e presentación: Alejandra, Laura, Erik e Yago A.Técnico de son e grabación: Alejandra

Isto é Vida Episodio 4

Neste novo capítulo de isto é vida os alumnos de 5ºEP abordan o aparello dixestivo cun debate de fondo, é bo comer chocolate ou non? Esperamos que aprendades moito e que pasedes un bo tempo.

Guión orixinal, selección de músicas, e presentación: Antón V., Fabiola, Antón G e Adrián S.

Técnico de son e grabación: Antón G.

8-m: Día da muller traballadora

Este ano para conmemorar o 8 demarzo, día da muller traballadora, o profesorado do centro elaborou este vídeo no que se amosan mulleres galegas importantes na historia.

Agardamos que vos guste