Benvida

MATERIAL DE AULA TOTALMENTE GRATUITO

BO NADAL!

Ola familias!

Este ano non quixemos perder a oportunidade de DESEXARVOS unhas FELICES FESTAS co noso "festival" de Nadal.

Que o 2021 veña cargado de cousas boas!

BO NADAL!

Ola familias!

Que o 2021 veña cargado de cousas boas!

UN LIBRO POR AGASALLO

A TRAVÉS DA SEGUINTE PRESENTACIÓN QUEREMOS COMPARTIR CON VÓS ALGUNHAS SUXERENCIAS DE LIBROS EN GALEGO DOS QUE PAPÁ NOEL E OS REIS MAGOS PODERÁN VALERSE PARA AGASALLAR ESTE NADAL AOS VOSOS FILLOS E FILLAS.

REGÁLANOS UN CONTO

25 DE NOVEMBRO

O pasado 25 de novembro conmemoramos o Día Internacional da eliminación da Violencia contra a muller»

Distribución de máscaras ao alumnado de primaria

Estimadas familias:

No DOG do 13/11/2020 publícase a Orde que regula o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.

CAMIÑOS SEGUROS

O DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN VIAL DO CONCELLO PON Á NOSA DISPOSICIÓN A INFORMACIÓN DOS CAMIÑOS ESCOLARES, QUE ADXUNTAMOS A CONTINUACIÓN.

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2020 - 2021

DENDE O EQUIPO COVID DO CEIP PONTE DE XUVIA, QUEREMOS POR A DISPOSICIÓN DA COMUNIDADE EDUCATIVA O PLAN DE ADAPTACIÓN AO NOSO CENTRO DEBIDO Á SITUACIÓN QUE ESTAMOS A VIVIR.

ENTRE TODOS E TODAS FAREMOS POR CUMPRIR AS NORMAS, RESPETANDO AS QUENDAS DE ENTRADA E SAÍDA, FACENDO USO RESPONSABLE DAS MÁSCARAS, MANTENDO A DISTANCIA SOCIAL, E EVITANDO AGLOMERACIÓNS.

VALES MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

XA ESTÁN DISPOÑIBLES OS VALES PARA RECOLLER EN SECRETARIA EN HORARIO DE 10 A 12 ,CHAMADE PREVIAMENTE PARA SABER SE O TEDES CONCEDIDO.

TELÉFONO CENTRO 881938190