Resolución provisional do fondo libros 2022 - 23

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E ADMITIDAS

Están dispoñibles as listaxes provisionais de admitidos e admitidas, e excluídos e excluídas de FONDOLIBROS para o curso 22/23.

APERTURA PRAZO DE MATRICULA

Apertura do prazo de matrícula do 20 ao 30 de Xuño.

Documentación necesaria: DNI do neno ou nena ou libro de familia, tarxeta sanitaria e anexo III-1.

REVISTA ESCOLAR 2021 - 2022

Non queríamos rematar o curso sen mostrarvos todas as actividades e proxectos que levamos a cabo no colexio durante este curso. Para que poidades velas e descubrir os nosos traballos, aquí vos traemos a revista deste curso 2021 - 2022.

Agardamos que vos guste!

A Idade Contemporánea

Quen quere viaxar cos alumnos de 6º de primaria aos comezos da idade contemporánea? A través de 5 episodios creados en Radio Ponte, os alumnos darán a coñecer e participaran nestes importantes feitos históricos. Acompañádesnos?

LETRAS GALEGAS 2022

O pasado 17 de maio conmemorouse o Día das Letras Galegas e, como non podía ser doutro xeito, celebrámolo tamén no noso colexio. Este ano dedicouse ao escritor Florencio Delgado Gurriarán e no centro decidimos facer uns murais inspirados nalgúns dos poemas que escribiu, relacionados coa nosa terra, as súas paisaxes e as nosas festas tradicionais.

AXUDA FONDOS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA OS CURSOS DE 1º A 6º DE PRIMARIA

Estimadas familias:

Hoxe comeza o prazo para a presentación de solicitudes do fondo de libros de texto e axudas para material. Este prazo remata o día 22 de xuño (incluído).

Nos arquivos adxuntos tedes toda a información pertinente e os Anexos que debedes utilizar para a solicitude.

Un saúdo

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022-2023. RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Procédese á admisión definitiva de todas as solicitudes recibidas neste centro para o curso escolar 2022-2023.

As listaxes definitivas de solicitudes poden consultarse de xeito:

MAIOS 2022!

O apasado xoves chegou “A Festa dos Maios” ao centro e recuperamos a tradición de decorar cos cursos de Infantil, 1º e 2º de Primaria o tradicional maio co que demos a benvida á primavera.

DÍA DO LIBRO

Coma todos os anos, este curso celebramos no centro o Día do Libro. Nesta ocasión as actividades que realizamos para conmemorar esta data foron dúas.

Por unha banda, decoramos e personalizamos uns marcadores que nos servirán cando realicemos o empréstito de libros na biblioteca.