Benvida

MATERIAL DE AULA TOTALMENTE GRATUITO

As saídas escolares para os socios estan subencionadas pola ANPA

COLEXIO PLURILINGÜE

Impartimos clase de Inglés en todos os niveis de Primaria na materia de Plástica

INICIO CURSO ESCOLAR

COMEZO DAS CLASES LUNS 12 DE SETEMBRO ÁS 9 HORAS AGÁS 3 ANOS QUE TERÁN PERIODO DE ADAPTACION

PERÍODO DE ADAPTACIÓN 2016/2017

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEREDES VER A ORGANIZACIÓN DO PERÍODO DE ADAPTACIÓN PARA O CURSO 2016/2017. ESTE DOCUMENTO ESTARÁ A PARTIR DO 1 DE SETEMBRO NO TABOLEIRO DA ESCOLA E TAMÉN PODEDES PASAR A PEDIR UNHA COPIA SE O PRECISADES.

TENTAMOS RESPECTAR AS VOSAS PREFERENCIAS EN HORARIOS E AGRUPAR A NENOS E NENAS QUE SE COÑECESEN OU TIVESEN RELACIÓN, PERO NON EN TODOS OS CASOS FOI POSIBLE. INDA ASÍ, COMO VEREDES NO DOCUMENTO, XA PRONTIÑO VIRÁN TODOS XUNTOS.

EN BREVE RECIBIREDES NOTICIAS DA REUNIÓN QUE TEREMOS ANTES DO INICIO DO CURSO. PARA CALQUERA DÚBIDA PODEDES CHAMAR OU PASARVOS POLA ESCOLA OU ESCRIBIR AO CORREO aclasedemaria@gmail.com ,

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!

FONDO SOLIDARIO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS.LISTAXE DEFINITIVO

Premer na seguinte ligazón

Listaxe  de admitidos para o curso 2016 - 17, premendo na imaxe.

becas e axudas

Na Orde do 25 de agosto de 2015 (DOG do 1 de setembro), convócanse axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016.

Para máis información podedes consultar os seguintes enlaces:

Orde do 25 de agosto de 2015.

SOLICITUDE: podedes descargar a solicitude premendo no seguinte enlace: ANEXO I

Becas Alumnado con necesidad educativa e de apoio educativo

Resolución do 24 de xullo de 2015, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, pola que se convocan axudas para o alumnado con necesidad específica de apoio educativo, para o curso académico 2015-2016.

Para máis información premede na imaxe inferior.

Becas   A.N.E.A.E.

COMEZAMOS O CURSO!!!

NUNS DÍAS COMEZAMOS O NOVO CURSO E XA TEMOS O HORARIO DE COMO NOS IMOS ORGANIZAR. DEIXOVOS UN ADXUNTO NO QUE PODEDES FACER CLIC E XA VEREDES EN QUE GRUPO ESTÁ O VOSO FILLO OU VOSA FILLA E QUE DÍA E HORA COMEZA...

BENVIDOS DE NOVO AO NOSO COLE... COMEZA A AVENTURA 2015/2016!!!!