BENVIDOS E BENVIDAS AO NOSO CENTRO

* SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018/19

-  CALENDARIO DE MATRÍCULA

-  DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

-  IMPRESO ANEXO II DE SOLICUTUDE DE ADMISIÓN: (  Pódese recoller no centro ou descargar na páxina da Consellería de  Educación no apartado Admisión Alumnado).

- LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2018/19

*  4º DE E. INFANTIL

*  6º DE E. INFANTIL

*  1º DE E. PRIMARIA

- INFORMACIÓN SOBRE USUARIOS DE COMEDOR ESCOLAR E TRANSPORTE EXCEPCIONAL

*  SOLICITUDE TRANSPORTE EXCEPCIONAL

*  ANEXOII

- RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-19

- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-19

- RELACIÓN DE ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR

ACTIVIDADES DE FIN DE CURSO

No final de curso quixemos celebralo con distintas actividades. Este ano con máis razón por estar de Aniversario.

O mércores, día 20, tivemos sesións de maxia co mago DANIEL; logo divertímonos con OVIDIO, nunha sesión de animación musical onde todos moveremos o esqueleto.

O xoves, día 21, asistimos á obra de teatro representada polo alumnado de 6º  "Lendas da noite de San Xoán". A continuación tivemos un tentempé especial nas aulas e rematamos cuns partidos de brilé.

Esperamos que todos e todas o pasáramos moi ben e que vaiamos felices para gozar do verán.

BOAS VACACIÓNS!!!!!!!

PREMIO PARA O NOSO COLE

Como sabedes o noso cole participou no proxecto "REDUTILICICLAR", dentro do programa RECíCLATE con SOGAMA. Pois ben, despois de traballar todo o curso en distintas actividades, fomos recompensados co 3º Premio.

Agradecemos ás mestras que levaron o peso de todo e que fixeron que en todo momento estiveramos pendentes de facer actividades dentro deste proxecto.

PARABÉNS PARA TODOS E TODAS!!!!!!!

CONCURSO XXXIX CERTAME TERRA CHÁ

Varios nenos e nenas deste centro participaron No XXXIX certame Terra Chá neste curso, resultando premiadas as nenas:

Icía Riveira Díaz de 2º de Ed. Primaria

María Seoane González e Lucía López Alvariño de 6º de El Primaria

Poderán recoller os premios o 5 de agosto, ás 6 da tarde, no Festival de Pardiñas en Guitiriz.

PARABÉNS!!!!

CINE PARA INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil trasladouse a Lugo para asistir a unha sesión de cine no Centro Comercial "As Termas", para visionar a película "SHERLOCK GNOMES", o venres, día 15 de xuño, pola mañá.

Ruta Xacobea

O alumnado de 2º de Primaria, realizou andando, o tramo do Camiño de Santiago que vai dende Goiriz ata o colexio. Cando regresaron estaban moi contentos e sorprendidos de poder andar tantos kilómetros.

A GALIÑA AZUL

O día 7 de xuño, visitáronnos 36 nenos e nenas da EEI "A Galiña Azul", acompañados das súas educadoras, para coñecer o cole. O noso alumnado fixo un pequeno agasallo para que levaran de recordo.

Visita a SOTAVENTO

O alumnado de Ed. Infantil, visitará o venres, día 8 de xuño o Parque Experimental Sotavento, situado en "A Serra Loba" no concello de Xermade.

Saída a SANTIAGO

O alumnado de 6º de Ed. Primaria, ten previsto unha saída a Santiago de Compostela,o día 8 de xuño,  para visitar o MUPEGA, a sede da Xunta de Galicia, o Parlamento  e o Museo do Pobo Galego.

SAÍDA Á MARIÑA LUCENSE

O alumnado de 3º realizou unha saída á Mariña Lucense, para visitar O Barco-Museo Boniteiro "Reina del Carmen" onde poderán coñecer os medios e métodos de pesca tradicionais empregados para a pesca do bonito e a forma de vida da tripulación cando estaban embarcados.

Tamén visitaron a fábrica de xeo, que suministra aos barcos de Burela e outros.

A continuación, trasladáronse a San Cibrao para visitar o Museo do Mar para ver a colección de obxectos relacionados co mar que nos mostran a súa riqueza biolóxica e etnográfica.

Podedes ver algunha imaxe da visita pinchando aquí.