Programas de radio

Elaborando os programas de radio

O alumnado de sexto curso de primaria elaborou catro programas de radio nos que intentaron achegar aos ointes como foron os inicios do centro, a nosa historia, entrevistaron a persoeiros que teñen unha grande vinculación co colexio (persoal de servizos como o primeiro conserxe e unha das primeiras cociñeiras, anteriores mestres, directores e alumnos e alumnas), ademais de lembrar noticias, xogos, retaílas e a música que se podía escoitar nos anos de inauguración do Centro.

Queremos agradecer a colaboración de todas as persoas que fixeron posible este bonito traballo, así como a Radio Principal Vilalba, Cadena Ser por cedernos o seu tempo e instalacións, especialmente a Javier polo seu taballo e paciencia.

Agardamos que vos guste. Gracias a todos.

Aquí podes ver algunha fotografía.

Promoción

1:15 minutes (1.71 MB)