BENVIDOS E BENVIDAS AO NOSO CENTRO

TABOLEIRO DE SECRETARÍA

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

AVISO IMPORTANTE

Todas as solicitudes de admisión que se presentaron para 4º de Educación Infantil están

admitidas.

No caso das solicitudes para 1º de primaria, dada a insuficiencia de postos escolares dispoñibles

para atender todas as solicitudes de admisión presentadas para o curso 2024/2025 e de

conformidade co disposto no artigo 30.2 da Orde de 21 de outubro de 2022, ábrese un prazo de

10 días hábiles para a presentación, de forma presencial, da documentación xustificativa dos

criterios de baremo alegados para realizar a valoración e establecer a orde de prelación das

solicitudes que se relacionan.

O prazo será do 21 de marzo ao 11 de abril , ambos inclusive.

Para calquera dúbida podedes chamar á secretaría do centro :982870890

ADMISIÓN ALUMANDO

Prazo de presentación de solicitudes

O prazo de presentación de solicitudes será do 1 ao 20 de marzo.

Documentación necesaria:

-Solicitude admisión (Modelo ED550B) debidamente cuberto e asinado. Pódese presentar a través da aplicación admisión alumnado, sede electrónica ou presencialmente no centro.

-Fotocopias do libro de familia.

-Fotocopia do DNI do pai e nai , ou titores legais e do alumno/a ( de telo).

-Fotocopia da tarxeta sanitaria.

-Informe médico.

-Certificado de convivencia/empadroamento expedido polo Concello e que acredite o domicilio de todos os membros da unidade familiar.

-Dúas fotografías tamaño carné.

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN

-Praso de solicitude: do 1 ao 20 de marzo

-Publicación de listaxes provisionais de admitidos: 25 de abril

-Publicación listaxes definitivas de admitidos : 15 de maio

-Formalización de matricula: do 20 ao 30 de xuño

NORMATIVA QUE REGULA O PROCESO

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que e regula a admisión de alumnado e a Orde do 21 de outubro de 2022.

VACANTES QUE OFERTA O CENTRO

INFANTIL

4º INFANTIL: 20

5º INFANTIL:1

6º INFANTIL: 0

1º PRIMARIA:   18

2º PRIMARIA:  0

3º PRIMARIA:   2

4º PRIMARIA:   0

5º PRIMARIA:   6

6º PRIMARIA:    4

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Aquelas familias que  o desexen poden visitar o noso centro o vindeiro 28 de febreiro ás 16:00 h.

RESERVA PRAZA CURSO 2024-2025

As familias que queiran que o seu fillo ou filla estude 1º de Educación Secundaria Obrigatoria no IES Santiago Basanta Silva, centro de adscrición do CEIP Manuel Mato Vizoso deberán entregar a solicitude de reserva de praza (anexo I) do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro.

Formas de presentación de solicitudes:

1. Na aplicación admisionalumnado. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

2. Na sede electrónica da Xunta de Galicia.

3. Na secretaría do CEIP Manuel Mato Vizoso.