Reivindicación en contra do cambio climático

Como xa sabedes, o 21 de setembro celebrouse unha protesta mundial en contra do cambio climático, e dende o CEIP de Lousada, non quixemos perder a oportunidade de participar deste acontecemento no que reivindicamos un futuro para o planeta.

Aquí vos deixamos unhas fotos para recordar dito día.

Benvida

Benvid@s un novo ano ao CEIP Plurilingüe de Lousada. Comezamos  o curso 2019/2020 coa ilusión de construir un colexio no que profesoras, persoal non docente, alumnos e alumnas e familias síntanse orgullosos e felices de pertencer a esta Comunidade Educativa.

Ao longo do curso iremos colgando tanto na web como no blog informacións de interese para a comunidade educativa así como as actividades que se realizan no centro para celebrar as diferentes conmemoracións.

Agardamos que os contidos desta web sexan do voso interese.

Axudas, fondo e banco de libros e material escolar CURSO 2019/20

INFORMACIÓN SOBRE A SOLICITUDE DE AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR E INFORMACIÓN SOBRE O FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E O BANCO DE LIBROS DO CENTRO

PARA O CURSO 2019/2020

A. INFORMACIÓN XERAL

MATRÍCULA PARA O CURSO 2019-2020

INFORMACIÓN PÚBLICA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

LISTADO DEFINITIVO DE ALUMNADO ADMITIDO.

Comunícase que todo o alumnado solicitante de praza escolar para o vindeiro curso escolar 2019/2020 foi admitido.

Lembren que deben formalizar a matrícula correspondente entre o día 20 de xuño e o día 01 de xullo.

CENTROS ADSCRITOS / DE ADSCRICIÓN

ESCOLA DE NAIS E PAIS: Educación dixital - Antonio Rial

Un ano máis realizamos no centro a Escola de Nais e Pais.

Esta iniciativa nace debido á participación do profesorado en Plans de Formación Permanente do Profesorado (PFPP), por segundo curso consecutivo, e á existencia de tres Grupos de Traballo do profesorado no centro. Estes grupos de traballo están vinculados a tres proxectos levados a cabo durante este presente curso escolar 2018-2019: “Edulingüe: centro Plurinfantil e Plurilingüe”, “EDIXGAL: educación dixital” e “Introdución á robótica educativa na educación primaria”.

No centro somos conscientes da importancia da actualización e continua formación do profesorado para poder acadar os obxectivos que nos propoñemos en cada proxecto levado a cabo no centro. Do mesmo xeito, consideramos que é importante a formación das familias paralelamente en asuntos de grande interese, tanto no ámbito da escola como fóra dela, para a educación e desenvolvemento persoal e social dos/as vosos/as fillos/as.