Skip to Content

Matemáticas

Proxecto: Flores na escola

Mentras estabamos a traballar no horto escolar, o alumnado de 4º, 5º e 6º pensaron que sería boa idea decorar a entrada do noso centro con unhas flores. Aproveitando a motivación que tiñan propúxoselles que realizaran eles mesmos un proxecto e argumentaran a súa viabilidade. 

Os primeiros pasos que deron foi escoller o lugar onde plantarían. Realizaron medicións e dividiron o espazo dispoñible, decidindo cantas plantas necesitarían.

O seguinte paso foi acompañalos a unha tenda local onde eles sós escolleron o tipo de flores e compararon prezos para despois calcular o presuposto que necesitarían para levar a cabo o proxecto.

Unha vez feitos todos os cálculos e con unha idea clara, presentárona ao profesorado, que lle demos viabilidade ao proxecto polo que se puxeron mans á obra con el. 

Aquí deixamos as fotos do traballo feito, así como o resultado final dunha actividade na que o alumnado contribue no coidado e mantemento do seu centro e poñemos de novo en práctica o aprendido dunha maneira significativa: medicións, divisións e multiplicacións. 

 

 

Traballando ángulos

Cada día explicamoslles aos nenos e nenas que o que aprendemos nos libros debemos empregalo na nosa vida diaria, que non soamente debémos memorizar o contido. 

Mediante os proxectos que levamos a cabo no centro, conseguimos que vexan utilidade aos coñecementos que traballamos na aula previamente. 

Neste caso, na aula de mátematicas de 4º,5º e 6º de Primaria estivemos a tratar un problema que nos xurdíu no noso horto e invernadoiro escolar. 

Todos os días o alumnado vai regar o horto, pero se queríamos que as nosas pequenas plantas medraran moito e tiveran todos os nutrintes e vitaminas que logo íamos consumir no noso comedor, debíamos buscar outra maneira de rego. 

Que se nos ocorreu? Un aspersor! 

 

Pero agora viña o problema...Como instalábamos ese aparato? Hacia onde tiña que mirar? Cal era o punto do horto no que debiamos clavalo para que regara todo a partes iguais? 

Foron moitas as preguntas que nos fomos facendo, así que puxémonos máns á obra e empezamos a empregar o que aprendemos na aula: medimos, calculamos e empregamos os famosos ángulos, que sempre debuxamos nas libretas pero que parecen carentes de significado. 

Distribuir contido


by Dr. Radut