Secretaría

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR CURSO 22-23

ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado de

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo

solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e

material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria,

educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes

sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22 (código de

COMENZO DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

DEBERÁ REALIZAR ESTE TRÁMITE:

- O alumnado que se escolariza por primeria vez no centro (nados no ano 2018)

- O alumnado que cambia de centro.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

- Do 1 ao 20 de marzo.

MODALIDADES DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

-Presentación presencial no centro (impreso de solicitude xa dispoñible no centro).

Pode descargar o impreso no documento adxunto ao final desta publicación.

- Telemáticamente a través da Sede Electrónica ou a través da aplicación Admisión Alumnado nos seguintes enlaces:

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Fase de reserva de prazas en centros adscritos

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 11 de xaneiro de 2021 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional ven de publicar a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes (código de procedemento ED330E).

O alumnado que obtivo vale para material escolar neste curso 2020/2021 será beneficiario directo, polo que non terá que realizar ningún tramite.

O alumnado que non obtivo vale para material escolar pero pertenza a familias cunha renda igual ou inferior a 6.000€ deberá presentar solicitude.

As solicitudes deberán presentarse presencialmente no centro  utilizando o formulario normalizado Anexo I, que atoparedes ao fondo desta publicación en ficheiro adxunto. Tamén está dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal ou no propio centro educativo.