Escolares

Día da Paz 2018

Moreas de símbolos da Paz realizados polo alumnado encheron as nosas aulas e o centro para conmemorar esta celebración durante este curso escolar.

O curso anterior adicámoslle o día as mulleres da historia que loitaron pola paz en contra das desigualdades e inxusticias no mundo, e este ano coñecemos máis sobre un home que loitou por ela incansablemente, Nelson Mandela.

As nenas e nenos quixeron enviar as súas mensaxes e desexos elaborando a súa "Árbore pola paz", para que hoxe, e todos os días do ano, sexan o día da Paz!

Sorpresas á volta de Nadal!!

Regresamos das festas de Nadal!

Todas e todos viñamos coas pilas cargadas, aínda un pouco durmidas/os por ser o primeiro día pero con ganas de falar e contar todo o que fixeramos durante estas semanas.

Pero a pesar do que puidera costar voltar á rutina, cando chegou a hora do recreo atopamos estas sorpresas na nosa biblioteca escolar que nos fixeron abrir os ollos de par en par!

Unha morea de Legos para continuar coas nosas ansias de construir e crear, que como sabemos, o xogo non esta reñido coa aprendizaxe, senón todo o contrario. Os regalos perfectos para continuar cos proxectos relacionados coas STEAM que levamos a cabo durante este curso.

Seguro que pasaremos grandes momentos durante os nosos recreos e empregandoos tamén nas nosas clases!

BO NADAL E PRÓSPERO ANINOVO!

Escollendo a temática este ano do noso mural de Nadal decidimos inspirarnos nas paisaxes artísticas de Vicent Van Gogh.

O alumnado de 4º, 5º e 6º do centro decorou o fondo do noso mural coa sua versión do cadro "A noite estrelada", logo de falar sobre o artista e analizar as cores e a paisaxe da súa obra, traballando a pincelada tan característica deste artísta.

Mentras, o alumnado de 1º, 2º e 3º cambiou o cripres do cadro orixinal pola nosa árbore reciclada de nadal, decoraron adornos para ela e entre todos enviaron as seguintes mensaxes e desexos navideños para todas e todos:

LOVE

PEACE

O colexio encantado - Samaín, Halloween e Magosto 2018

MAGOSTO - SAMAÍNHALLOWEEN

"MAGOSAMALOWEEN"

Estas semanas realizamos no noso centro unha gran festa de outono, celebrando conxuntamente o Samaín, Halloween e Magosto ao que, por aclamación popular, pasa a denominarse a partires de hoxe "MAGOSAMALOWEEN".

Preparándonos para a gran ocasión, durante estas semanas o alumnado e profesorado estivemos a decorar o centro para que parecera un colexio encantado: colgáronse girnaldas, decoráronse as portas e enredámonos en mil telas de araña.

Na biblioteca realizamos unha selección de libros de medo, que estivemos a leer na escola e na casa, e tamén falamos da orixe de cada unha destas tradicións.

Happy Easter! / Feliz Pascua!

Happy Easter everyone! Here in Lousada we celebrated Easter in our English clases. A few weeks ago with the help of Lauren, Harriet and our teachers we had an Easter Egg Hunt! It was lots of fun and all of the clues to find the eggs were in English. Afterwards, we listened to a presentation about Easter in the UK and had a quiz to test what we had learnt. Classes 4, 5 and 6 made posters about Easter food, Easter games and Easter symbols using the presentation and the internet to find information. Classes 1, 2 and 3 made Easter cards and learnt new vocabulary.

HAPPY EASTER HOLIDAYS, SEE YOU IN APRIL!

Feliz Pascua a todos! En Lousada celebramos a Pascua nas nosas clases de inglés. Fai unhas semanas coa axuda de Lauren, Harriet e os nosos mestres fixemos a busca dos ovos de Pascua por todo o colexio, divertímonos moito e todalas pistas estaban en inglés. Despois,escoitamos unha presentación sobre a Pascua no Reino Unido, e fixemos un concurso para comprobar todo o que aprendemos. A clase de 4,5 e 6 fixeron murais sobre a comida típica, xogos e símbolos, para iso usamos a presentación e información de internet. A clase de 1, 2 e 3 fixemos postais de Pascua e aprendemos novo vocabulario.

FELICES VACACIÓNS DE SEMANA SANTA,VÉMONOS EN ABRIL!