4º5º6º Curso

Restaurant films!

Restaurant Films!

As an end of term project, we decided to use our food vocabulary to create short films set in restaurants. To prepare, in groups the children designed their own menus with starters, main courses, desserts and drinks for the restaurants and a script with a story board to show what they wanted to record. Each group decided on a name for their restaurant and who would be the waiter and who would be the guests. The children helped make the film and were extras in the background.  Watch them below!

Proxecto: Flores na escola

Mentras estabamos a traballar no horto escolar, o alumnado de 4º, 5º e 6º pensaron que sería boa idea decorar a entrada do noso centro con unhas flores. Aproveitando a motivación que tiñan propúxoselles que realizaran eles mesmos un proxecto e argumentaran a súa viabilidade.

Os primeiros pasos que deron foi escoller o lugar onde plantarían. Realizaron medicións e dividiron o espazo dispoñible, decidindo cantas plantas necesitarían.

O seguinte paso foi acompañalos a unha tenda local onde eles sós escolleron o tipo de flores e compararon prezos para despois calcular o presuposto que necesitarían para levar a cabo o proxecto.

Unha vez feitos todos os cálculos e con unha idea clara, presentárona ao profesorado, que lle demos viabilidade ao proxecto polo que se puxeron mans á obra con el.

Aquí deixamos as fotos do traballo feito, así como o resultado final dunha actividade na que o alumnado contribue no coidado e mantemento do seu centro e poñemos de novo en práctica o aprendido dunha maneira significativa: medicións, divisións e multiplicacións.

E ti...tes uns hábitos saudables?

Os alumnos e alumnas de 4º, 5º e 6º de educación primaria estiveron estas semanas traballando nas clases de Ciencias Naturais nun proxecto, empregando as novas tecnoloxías, para recadar información e analizala para sacar conclusións sobre se temos uns hábitos saudables no centro e nas nosas casas.

Para isto creáron unha enquisa, na que participaron eles, o profesorado do centro e tamén todo aquel que estivera interesado/a en colaborar.

Unha vez teñamos os datos, realizaremos o seu análise, empregando gráficas, para coñecer un pouco máis sobre os malos e bos hábitos que temos, e que podemos facer para melloralos.

O alumnado de 4º, 5º e 6º agradecen a colaboración de todos e todas os que participedes na enquisa!

Animádevos!

Enquisa hábitos saudables 4º 5º 6º