COMPLEMENTARIAS E EXTRAESCOLARES

A semana pasada tivemos no centro dúas actividades culturais moi interesantes.
O martes 27 de febreiro, a editorial Anaya agasallounos coa visita do autor David Rodríguez, que fixo unha sesión de contacontos con final musical moi entretida, homenaxe ao recentemente falecido escritor, comunicador e mestre, El Hematocrítico.

O pasado venres, 1 de marzo, a animadora sociocultural do Concello trouxo ao cole a Laura Martínez Rey cos seus Danzacontos "Viaxando coas anduriñas: ritmos na selva".
Foi unha actividade na que o alumnado do PAI e os máis pequenos do noso cole exploraron múltiples emocións a través da lingua e da música, tendo como protagonistas a amizade, o respecto e a natureza.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º EP partocipou, o pasado 2 de febreiro, na fase local de cross escolar nas Pontes de García Rodríguez, dentro do programa XOGADE.

Os obxectivos desta actividade son:

- Fomentar unha práctica deportiva, educativa e saudable.

- Difundir os valores da competición dende unha perspectiva máis regrada.

- Facilitar a práctica nunha modalidade de gran tradición histórica en Galicia.

Os faros non entenden de fronteiras, iluminan a todo o mundo por igual.

VER GALERÍA DE IMAXES