PUNTO LARANXA NO CENTRO

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades publicou recentemente o Plan Integral contra o acoso e ciberacoso escolar,  así como a actualización do Protocolo Educativo para a prevención, detección e tratamento do acoso e ciberacoso escolar, que está publicado nesta páxina no apartado de convivencia.

Unha das medidas establecidas nestes documentos é a instalación do Punto Laranxa.

É un espazo físico e virtual. O Punto Laranxa físico está instalado na planta baixa, na hall da entrada, visible e accesible para toda a comunidade educativa.

O Punto Laranxa Virtual está habilitado na páxina web do colexio na barra dereita. Os usuarios e usuarias disporán dun formulario cun único campo de texto para escribir a súa mensaxe.

Aquí tedes a imaxe tal como queda no noso centro.