PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO 2024-2025

Instrucións:

1. Prazo de presentación de solicitudes ordinaria de admisión.

O proceso de admisión de alumnado tramitarase mediante a aplicación informática admisionalumnado ( https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado)

O prazo de admisión abranguerá do 1 ao 20 de marzo de 2024.

2. Solicitudes

O modelo ED550B e os respectivos anexos están dispoñibles a partir da data de inicio do prazo de presentación na aplicación admisionalumnado, na sede electrónica da Xunta de Galicia e nos centros docentes onde se facilitará, de forma gratuíta, unha copia en papel ás persoas interesadas que o soliciten.

3. Forma de presentación

a) Presentación electrónica. Modelo ED550B - Anexo II e Anexo II bis, comprobación de datos e consentimento, para o que necesariamente tedes que dispoñer dun certificado de identidade e sinatura dixital ( como o certificado da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre ou calquera outro admitido pola sede) ou un sistema de usuario e clave como Chave365.

b) Presentación presencial

Pode presentarse no centro docente indicado en primeiro lugar na solicitude.

Tamén se pode  presentar en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

4. As solicitudes deberán ir acompañada de ser o caso de libro de familia, sentenza de separación, documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas...

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro

Orde o 21 de outubro 2022

Previsión postos escolares vacantes