AVISO DE TRANSPORTE ESCOLAR

Publícase o comunicado recibido no centro para información das familias:

Comunicámoslles que hoxe día 15/02/2024 está programada unha concentración de tractores con posibles cortes de tráfico na entrada da cidade da Coruña. Dita movilización tería comezo ás 11.30 horas na Avenida Alfonso Molina con dirección á sede da Delegación do Goberno no centro da cidade. Esta convocatoria pode ter repercusións importantes no tráfico da cidade e das súas áreas metropolitanas.

De acordo os horarios previstos da movilización, estimase que podería dar lugar a atrasos nas expedicións de saída o mediodía do transporte escolar, tanto na recollida nos centros escolares coma na chegada ás paradas dos vehículos escolares.

Agradecemos a difusión desta información a través das canles de comunicación coas familias para facilitar a coordinación do necesario.

Grazas pola súa colaboración.

Un saúdo.

Inspección de Servizos Complementarios