ASPECTOS A TER EN CONTA

Para poder comunicarvos co centro e o centro con vós, instalade a Aplicación AbalarMóbil (No adxunto tedes as indicacións de instalación da aplicación).

Cómpre que accedades á esta páxina para ir vendo novas e actividades que se celebran no centro. Na galería iremos colgando as fotografías dos actos e celebracións.

ENTRADAS:

Servizo de mañanceiros, desde as 7.00 - 8.50. Organizado polo Concello de Arteixo.

Entrada pola mañá, a partir das 8.50 horas. Haberá profesorado de garda nos accesos de infantil e primaria.

Se se chega máis tarde das 9.05, peche do centro, a familia ou persoa acompañante ten que acceder co alumnado ao interior do centro, conserxería, e asinar a chegada tarde e xustificar a falta de puntualidade ao profesorado titor.

Se o alumnado se incorpora a media mañá o o recolledes no centro, é o mesmo, asinar a recollida e xustificar a falta.

SAÍDAS:

A saída é ás 14.00 horas. O alumnado de comedor ten dúas quendas de saída, 15.20 e 15.50 h. O alumnado de comedor entregarase na porta do hall da entrada ao centro, as familias accederán ata este hall.

ASISTENCIA:

É necesario xustificar as faltas de asistencia ao centro. Se hai 3 faltas de asistencia sen xustificar procederase ao inicio do protocolo de absentismo. As faltas de puntualidade serán contabilizadas tamén.

PRIMEIRO DÍA DE CLASE:

O alumnado de Educación Infantil accede polo seu patio ata as aulas correspondentes acompañado de profesorado de garda.

O alumnado de 4º de Educación Infantil entra en distinto horario acompañado das súas familias ata a propia aula.

O alumnado de 1º de Educación Primaria accederá coas súas familias ata o hall exterior do centro. Chamarase según o curso: 1º A ou 1º B e incorporanse a cada aula co profesorado titor.

O resto de alumnado de Educación Primaria accede ao patio exterior. Chámanse por grupos e suben ás aulas co profesorado titor.

COMEDOR

O servizo de comedor abrangue de 14.00 horas a 15.50 horas. Da organización e servizo informarase proximamente. Estanse rematando as obras do espazo de comedor.

ACTIVIDADES EXTRESCOLARES

De 16.00 a 18.00 organizadas polo Concello de Arteixo.

Manual AbalarMóbil2.53 MB