Visita ao Eroski

O 13 de maio o alumnado de 3 e 5 anos foi ao supermercado Eroski para coñecer os produtos que se venden, onde están colocados, adiviñar alimentos, probalos...

Regueifeiros no Flavia e do Flavia

O 13 de marzo o alumnado de 6º tivo un obradoiro de regueifas. Despois,  todo o alumnado tivemos a oportunidade de escoitar aos regueifeiros profesionais e aos regueifeiros "amateur" do noso centro (que traballaron anteriormente no obradoiro). Aquí tendes o vídeo.

A TVG retransmite dende o Ceip Flavia

O mércores 8 de maio a TVG acode ao Ceip Flavia para gravar planos recursos do noso centro educativo e entrevistar a unha psicóloga. Podedes velo a continuación a partir do minuto 10 do vídeo aproximadamente.

Clicade seguinte enlace:

Visita á exposición de bicicletas no Convento do Carme

O 25 de abril o alumnado de 3º a 6º de Primaria tivo a oportunidade de asistir a unha exposición de bicicletas no Convento do Carme en Padrón.

A exposición de "mulleres" do Ceip Flavia aparece publicado no xornal

Como ben sabedes os cadros elaborados polo alumnado do Ceip Flavia están expostos ata o 5 de abril. O xornal La Voz de Galicia publica esta noticia o martes 2 de abril. Aquí o tendes. Clica enriba da imaxe e accederás á noticia.

Exposición coa temática «mulleres»

Existen cambios nas datas da exposición de cadros. A inauguración será o 1 de abril á s 12'00 no Centro Social de Padrón e estará ata o 5 de abril.

8 marzo: Día Internacional da muller

Entroido 2019 no Flavia

O 1 de marzo celebramos no noso centro o Entroido. Aquí tedes un resumo para que vexades que ben o pasamos!!!

Aviso ás familias de folga

Estimadas familias:

Informamos que mañá, venres 8 de marzo, está convocada unha folga, motivo polo que a actividade docente pode sufrir algún cambio debido ao dereito á folga que os mestres e mestras do centro teñen dereito a exercer.

Un saúdo. A dirección

Xornada de Porta Abertas 2019