4º E. Primaria

Excursión

O luns 5 de xuño o alumnado de terceiro e cuarto foi de excursión ao camping os Fieitás en O Grove, onde fixeron moitas actividades ao aire libre.

Reflejarte 2018/19

O alumnado de 4º B estivo traballando o proxecto Reflejarte adicado a Cristina Iglesias. Este proxecto xunto con outros dímolo a coñecer o martes 28 ás 15,45.

Visita da escritora María Reimóndez

O alumnado de 3º e 4º de primaria tivo a sorte de coñecer e interactuar coa escritora María Reimóndez,  que é a autora do libro que estiveron lendo este segundo trimestre "O Segredo das froitas". Moitas grazas, María!!!

Contamos historias en 4º coa técnica Kamishibai

Os alumnos/as de 4º A e B estivemos disfrutando da técnica de Kamishibai, que é unha forma xaponesa de contar historias. Aquí tedes algunhas imaxes.

Xincana contra a violencia de xénero

O día 24 de xaneiro os nenos/as de 4º A e 4º B participaron na celebración dunha xincana contra a violencia de xénero, co fin de promocionar a súa igualdade.

Intercambiamos postais de Nadal

Os alumnos e alumnas de 4º intercambiamos postais de Nadal o último día de clase do 2017. Foi unha experiencia inesquecible!!!