6º E. Primaria

Area de ciencias naturais 6º primaria

Unha mostra  das actvidades feitas polos alumnxs de 6ºB na clase de ciencias naturais."Clasificación dos insectos"

Obradoiros na Escola Galega de Consumo

A publicidade está moi presente no noso día a día e temos que ser reflexivos e non deixarnos enganar. É por iso, que o xoves 29 de novembro os alumnos e alumnas de 6º de primaria do Ceip Flavia puidemos asistir a uns obradoiros de consumo onde aprendemos a ler etiquetas, a publicidade e os seus usos, a creación de caráctulas dos videoxogos... É sorprendente o que puidemos descubrir.

Segunda quedada literaria

O 27 de novembro os alumnos/as de 6º de Primaria tiveron a segunda quedada literaria cos alumnos de 1º de Primaria do Ceip Rosalía onde lle contaron historias . Esta vez foron os nosos alumnos os que se desplazaron ao seu centro educativo. Unha gran experiencia!!!. Se queredes máis información podedes clicar na imaxe.

Concurso Educando en igualdade

Os alumnos e alumnas de sexto participaron nun concurso de Educando pola igualdade. Aquí está o vídeo

Plan director: violencia de xénero

O martes 20 de novembro o alumnado de 5º e 6º de primaria tivemos a sorte de contar coa participación da garda civil para falarnos acerca da violencia de xénero. Posteriormente, pola tarde, para aquelas familias interesadas, tamén puideron informarse acerca deste tema.

Unha alumna de 6º do noso centro gaña o concurso mellor xornalista infantil e xuvenil

A alumna Elsa Montenegro de 6º de Primaria resultou ser a gañadora do XV concurso á mellor xornalista Infantil e xuvenil que realiza anualmente La Voz de Galicia. A noticia que escribiu fai alusión ao gran científico Stephen Hawking. Clica na imaxe e poderás ver a súa noticia. Moitos parabéns!!!

María Canosa vén ao CEIP Flavia

A escritora María Canosa veu ao noso  centro o 19 de abril co gallo da celebración do Día do Libro.

Clicade no link e veredes o artigo de prensa.

O alumnado de 5º e 6º de Primaria sae na Voz de Galicia

O alumnado de 5º e 6º de Primaria sae no xornal La Voz de Galicia porque están a desenvolver o programa de Prensa-Escola. Podedes acceder a través do seguinte link:

SAÍDA AOS MUSEOS

Aquí unha mostra da saída realizada polos alumnos e alumnas de 5º e 6º de Primaria.

Mitoloxía Galega