2º E. Primaria

Contacontos no Pazo de Cultura de Pontevedra

O venres 27 de abril o alumnado de 1º e 2º asistiu a un contacontos no Pazo de Cultura de Pontevedra.

Saída ao conservatorio histórico de Santiago

O martes 13 de marzo os alumn@s de Infantil, 1º e 2º de Primaria fomos ao Conservatorio Histórico de Santiago. Alí, estivemos cantando, bailando, tocando e coñecendo algúns instrumentos musicais e disfrutamos moito!!!

XORNADA DE CONTACONTOS

Hoxe o alumnado do CEIP Flavia contou con Olga unha marabillosa contacontos que nos alegrou a mañán cos seus contos.

O MUNDO DAS EMOCIÓNS CA FUNDACIÓN MENIÑOS

Da man da Fundación Meniños contamos cun material para seguir afondando no traballo do mundo das emocións. Para máis información premede no enlace:

Saída ó Auditorio

O pasado xoves día 9 de febreiro, os nenos e nenas de Infantil, 1º e 2º de Primaria, fixemos unha pequena, pero moi divertida, saída ó Auditorio de Padrón.

2ºA