Lexislación, Xornada de portas abertas, Datas e prazos de entrega, Coñécenos máis

Vacantes para o curso 2019-20

Podedes consultar no arquivo adxunto as vacantes en Educación Infantil e Primaria para o vindeiro curso.

Cadro resumo das datas importantes no proceso de admisión

Aquí vos deixamos un arquivo adxunto onde aparece un cadro resumo para que saibades as datas nas que tedes que estar atent@s no proceso de admisión do voso fill@.

Xornada de Portas Abertas no Flavia 2019

Tomar a decisión sobre a qué colexio irán vosos fillos e fillas o vindeiro curso  pode ser un pouco difícil, especialmente se non coñecedes como son os posibles centros educativos da vosa contorna. É por iso, que desde o Ceip Flavia queremos convidar aos pais e nais que contemplen a idea de escolarizar aos nenos/as no noso colexio. Animádevos a vir o martes 26 de febreiro ás 17.00. Xa veredes como vos gusta!!!

Vídeo de presentación do noso colexio

Aquí tedes un brevísimo resumo do que é o día a día no noso colexio. Disfrutade do vídeo.

Decreto e ordes do proceso de Admisión

Co fin de que consultedes se queredes a diversa lexislación existente para a admisión de alumnado aquí vos deixamos os arquivos.