CHARLA INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS: 7 DE NOVEMBRO

Estimadas familias: Os vindeiro luns 7 de novembro ás 16:30 terá lugar no colexio unha charla informativa sobre o uso saudable das TRICS dirixida aos responsables do alumnado.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS. CURSO PROBLEMAS DE CONDUTA NA ADOLESCENCIA

Informamos da formación que terá lugar en Dodro destinada tanto a familias como a profesionais. Deixamos o  enlace para a inscrición na mesma:

Orientacións ás familias: Como facer agora que os nenos e nenas saen á rúa.

Porque sabemos que despois de tantos días na casa, de todas as noticias que se escoitaron podemos ter medo a sair á rúa e isto pódenos producir angustia, moitos nervios, intranquilidade... por iso temos que estar atentos e buscar as ferramentas de xestión do medo.  Aquí vos deixamos algún conto.

Orientacións ás familias: Como facer agora que os nenos e nenas saen á rúa.

Deixámosvos un conto, no que  Oso Goloso, conta como sair da casa, que precaucións hai que tomar, como nos podemos sentir antes de saír...

ORIENTACIÓNS PARA AS FAMILIAS

¿Tu hijo tiene miedo a salir a la calle? Es normal familias no os preocupéis, llevan muchos días viendo noticias negativas, noticias que le han obligado a estar un mes y medio encerrados. Pero muchas veces no es que no quieran salir a la calle por miedo sino que han aceptado la situación, porque los niños/as son los/las que mejor se adaptan y han aceptado lo de “Quédate en casa”.

Recursos para todo o alumnado

Aquí vos deixamos recursos que podedes empregar todos/as. Botádelle unha ollade e seleccionade o que máis vos interese!

PROPOSTA PARA AS FAMILIAS

PROPOSTAS DE RECURSOS PARA AS FAMILIAS

Video didáctico con consellos para  pasar estes días, donde recomendamos crear unha rutina e un ambiente que propicie bos hábitos e conductas que faga desenvolver valores adecuados para unha sociedade en cambio díariamente, onde aprendamos a amoldarnos as situacións actuais sin que iso nos xenere frustación:

Propostas para toda a familia. Selección de recursos.

Ola familias!!!

Sabemos que estos días están a ser moi diferentes, a normalidade do noso día a día parou de súpeto, e coa mesma rapidez á que estamos acostumados a camiñar no noso día a día temos que adaptarnos a esta nova realidade.