Departamento de Orientación

Bolsas e axudas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo (Curso 2020/21)

Está aberto o prazo para a solicitude de Bolsas e Axudas para aquel alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo para o presente curso escolar 2020/21. As solicitudes podédelas realizar desde o 9 de agosto ata o 30 de setembro de 2020 a través da páxina web do Ministerio de Educación Ciencia e Deporte (MECD)

ORIENTACIÓNS PARA AS FAMILIAS

¿Tu hijo tiene miedo a salir a la calle? Es normal familias no os preocupéis, llevan muchos días viendo noticias negativas, noticias que le han obligado a estar un mes y medio encerrados. Pero muchas veces no es que no quieran salir a la calle por miedo sino que han aceptado la situación, porque los niños/as son los/las que mejor se adaptan y han aceptado lo de “Quédate en casa”.

PROPOSTA PARA AS FAMILIAS

PROPOSTAS DE RECURSOS PARA AS FAMILIAS

Video didáctico con consellos para  pasar estes días, donde recomendamos crear unha rutina e un ambiente que propicie bos hábitos e conductas que faga desenvolver valores adecuados para unha sociedade en cambio díariamente, onde aprendamos a amoldarnos as situacións actuais sin que iso nos xenere frustación:

Bolsas e Axudas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo (Curso 2019/20)

Está aberto o prazo para a solicitude de Bolsas e Axudas para aquel alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo para o presente curso escolar 2019/20: As solicitudes podédelas realizar desde o 28 de xullo ata o 26 de setembro de 2019 a través da páxina web do Ministrerio de Educación Ciencia e Deporte (MECD)

Preme aquí para acceder á paxina do Ministerio.

Bolsas e axudas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo

Está aberto o prazo para a solicitude de Bolsas e axudas para aquel alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo. As solicitudes podédelas realizar desde o 15 de agosto ao 27 de setembro de 2018 a través da páxina web do Ministerio de Educación Ciencia e Deporte (MECD).

Preme aquí para acceder á páxina do Ministerio

TRABALLAMOS POLA INTEGRACIÓN (2º PARTE)

Aquí vos vai un pequeno resumo do que traballamos no primeiro trimestre e na propia Semana da Integración ademais da panxoliña. CLICA AQUÍ  e poderás velo.

Traballamos pola integración (I parte)

Este curso estamos tentando que os nenos/as de todo o centro participen activamente na INTEGRACIÓN de todas as persoas que forman parte da sociedade, independientemente das súas características persoais . Por este motivo levamos a cabo actividades que iremos vendo. Como adianto deste traballo, dirémosvos que achegámonos un pouquiño á aprendizaxe da lingua de signos, lingua que empregan moitas persoas xordas. Como mostra desta aprendizaxe aquí vos amosamos unha panxoliña en lingua de signos interpretada por nenos/as de infantil e primaria, así como o profesorado do centro. ¡¡¡Xa veredes canto aprendemos!!

Clica nesta televisiónpanxoliña lingua de signos e mira atentamente o vídeo

"