Departamento de Orientación

Bolsas e axudas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo

Está aberto o prazo para a solicitude de Bolsas e axudas para aquel alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo. As solicitudes podédelas realizar desde o 15 de agosto ao 27 de setembro de 2018 a través da páxina web do Ministerio de Educación Ciencia e Deporte (MECD).

Preme aquí para acceder á páxina do Ministerio

TRABALLAMOS POLA INTEGRACIÓN (2º PARTE)

Aquí vos vai un pequeno resumo do que traballamos no primeiro trimestre e na propia Semana da Integración ademais da panxoliña. CLICA AQUÍ  e poderás velo.

Traballamos pola integración (I parte)

Este curso estamos tentando que os nenos/as de todo o centro participen activamente na INTEGRACIÓN de todas as persoas que forman parte da sociedade, independientemente das súas características persoais . Por este motivo levamos a cabo actividades que iremos vendo. Como adianto deste traballo, dirémosvos que achegámonos un pouquiño á aprendizaxe da lingua de signos, lingua que empregan moitas persoas xordas. Como mostra desta aprendizaxe aquí vos amosamos unha panxoliña en lingua de signos interpretada por nenos/as de infantil e primaria, así como o profesorado do centro. ¡¡¡Xa veredes canto aprendemos!!

Clica nesta televisiónpanxoliña lingua de signos e mira atentamente o vídeo

"