Equipo de Actividades Extraescolares e Complementarias

Os supersans do Flavia

Benvidos aos Supersans do Flavia

Ola a todas e todos. Benvidos!

Este curso imos converternos nos  superheróes dos bos hábitos alimentarios para medrar sans.

Bo nadal, Europa

Celebración do Magosto e o Samaín

Ola a tod@s!!!

Aquí podedes ver un resumo do que fixemos co gallo da celebración do Magosto e o Samaín. Esperemos que vos guste!!!

XOGOS CON MATERIAL DE REFUGALLO

O alumnado de 1º e 2º elaborou tres xogos con material de refugallo que coa colaboración da mestra de Educación Física foron levados aos máis pequechos do cole.

Entroido 2017

O pasado xoves día 23 de febreiro celebramos no noso colexio a tradicional festa de Entroido.

Despois de ir quentando motores durante a semana, facendo caso das consignas do Meco, o xoves viñemos disfrazados de casa cada un/unha como quixo.

Empezamos a festa degustando todo tipo de postres típicos destas festas, aportados polas familias dos nenos/as e despois baixamos ó patio grande para bailar.

aquí vos deixamos unha presentación de fotos dese día para que vexades o ben que o pasamos:

RECOMENDACIÓNS PARA O TURISTA

Para saber que facer nós, como turistas, aí van as seguintes recomendacións:

Saída ó Auditorio

O pasado xoves día 9 de febreiro, os nenos e nenas de Infantil, 1º e 2º de Primaria, fixemos unha pequena, pero moi divertida, saída ó Auditorio de Padrón.

O Día da PAZ no CEIP Flavia

O 30 de xaneiro se celebra o Día escolar da Non Violencia e a Paz.

No Ceip Flavia, como todos os anos, nos sumamos a esta celebración.

Como xa ven sendo tradición ultimamente, decoramos a nosa pirámide con diversas mans:

pirámide decorada

O luns 30 de xaneiro saímos todos os nenos e nenas do colexio ó Salón de Pasos Perdidos para cantar unha bonita canción de Migallas que nos ensinou Nuria, a profe de música. O estribillo da canción o cantamos coa nosa voz e coas nosas mans, para que as persoas con xordeira tamén nos entendan:

Aquí vos deixamos o video da canción para que a poidades disfrutar: