Entroido no Flavia 2018

No mes de febreiro celebramos o Entroido con moitos doces, bailes e moita diversión. Aquí tedes un pequeno resumo!!!

24 de febreiro. Día de Rosalía

Vídeo de presentación do noso colexio

Aquí tedes un brevísimo resumo do que é o día a día no noso colexio. Disfrutade do vídeo.

Xornada de Portas Abertas no Flavia

Tomar a decisión sobre a qué colexio irán vosos fillos e fillas o vindeiro curso  pode ser un pouco difícil, especialmente se non coñecedes como son os posibles centros educativos da vosa contorna. É por iso, que desde o Ceip Flavia queremos convidar aos pais e nais que contemplen a idea de escolarizar aos nenos/as no noso colexio. Animádevos a vir o martes 27 de febreiro ás 16,30. Xa veredes como vos gusta!!!

Abecedario pola paz

Desde o centro estamos traballando pola paz. Por iso creamos un abecedario coas palabras que teñan que ver coa paz. Mirade cántas palabras pode haber.

Aliméntate ben!!!

O noso Centro solicitou a participación no programa "Aliméntate ben" para a

concesión de axudas de subministración de froitas frescas e leite líquido o cal nos foi concedido. O obxectivo é traballar unha alimentación saudable contribuíndo a promoción destes produtos e tamén de consumidores responsables. Así, durante 5 días á hora do recreo repartirase a todo o alumnado unha peza de froita variada.

Celebramos o Nadal e o Fin de ano polo alto!!!

No Flavia estivemos celebrando o Nadal. Primeiro viñeron os Reis Magos

Despois cantamos unhas panxoliñas e celebramos as campanadas de Fin de Ano con uvas e todo!!!

Felicitamos o ano en distintas linguas de Europa

Ola a tod@s!!!

Os nen@s do Flavia imos felicitarvos o ano en distintas linguas de Europa.

Nota informativa aos pais/nais

Bo nadal, Europa