Celebramos o fin de curso bailando zumba

Libros de texto para o curso 2019/20

Para o alumnado de Primaria: consultade nos arquivos adxuntos para saber os libros de texto que se necesitarán para o  curso 2019/20. En canto ao material de música: o libro do curso correspondente recollerase en Gráficas Padrón A PARTIR DO 1 DE SETEMBRO e o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria deben traer tamén a frauta. (Enderezo: Gráficas Padrón: Rúa Real nº 28).

Para o alumnado de Infantil: na reunión que haberá en setembro informarásevos do material que se precisará durante o curso.

Libros e xogos recomendados dende a biblioteca para o verán

Dende a biblioteca fanse unhas recomendacións da libros interesantes para ler  este verán.

O alumnado de Infantil sae de excursión

O martes 18 de xuño o alumnado de infantil foi de excursión á Casa do queixo en Sobrado dos Monxes.

O alumnado de 5º e 6º sae no xornal La Voz de Galicia.

O alumnado de 5º e 6º de primaria asistiron a unha charla enmarcada no programa Prensa escuela. Por este motivo saíron no xornal La Voz de Galicia.

O Club ciclismo padronés organizounos unha gincana a 3º e 4º de primaria

O alumnado de 3º e 4º de primaria demostraron as súas habilidades coa bicicleta nunha gincana que nos preparou o Club ciclista padronés.

Clase maxistral con David Arcay, campión do mundo de pesca sen morte.

Os cativos de 5º e 6º de primaria  estiveron acompañados dun invitado de luxo, o  o coruñes David Arcay, campión do mundo de pesca sen morte.

Excursión a Xanceda

O martes 11 de xuño, o alumnado de 1º e 2º saíu de excursión a Xanceda onde realizaron diferentes actividades e onde tiveron contacto directo cos animais da granxa. Que experiencia máis entretida!!!

Un alumno de infantil gaña o concurso de debuxo «desde mi ventana»

Un alumno de infantil do Ceip Flavia gaña o concurso de debuxo «desde mi ventana» que trata o tema do Medio Ambiente. Moitas felicidades!!!

Unha nai dá unha charla para sexto sobre os incendios forestais

O venres 7 de xuño houbo unha charla por parte da nai dun alumno de sexto acerca dos incendios forestais.