Fondo solidario para adquisición de libros e material escolar.

Xa saíu a Orde do 9 de maio de 2018 (DOG, 21 de maio) pola que se regula a participación no fondo solidario para adquirir libros de texto e material escolar para o vindeiro curso. Estade atentos ás datas:

Presentación das solicitudes: do 23 de maio ata o 22 de xuño do 2018

Ver toda a información no documento que se adxunta.

Unha alumna de 6º do noso centro gaña o concurso mellor xornalista infantil e xuvenil

A alumna Elsa Montenegro de 6º de Primaria resultou ser a gañadora do XV concurso á mellor xornalista Infantil e xuvenil que realiza anualmente La Voz de Galicia. A noticia que escribiu fai alusión ao gran científico Stephen Hawking. Clica na imaxe e poderás ver a súa noticia. Moitos parabéns!!!

Aprendemos a debuxar con Anxo Fariña

O luns 21 de maio estivo no noso centro o ilustrador Anxo Fariña. Grazas a el aprendemos moitas técnicas novas para realizar os nosos debuxos. Seguro que serán de gran utilidade!!!.

Día das Letras Galegas

Para celebrar o Día das Letras Galegas, nas aulas estivemos imprimindo en  camisetas debuxos coas portadas dos libros de María Victoria Moreno, a homenaxeada deste ano. Aquí tedes unha mostra do noso traballo

ADMISIÓN DO ALUMNADO CURSO 2018-2019: Información sobre as listaxes

Estimadas familias: comunicamos que todas aquelas persoas que realizaron o proceso de admisión no noso centro, tanto en Educación Infantil como en Educación Primaria, están admitidas. Queremos lembrarvos que o período de matrícula abranguerá do 20 ao 30 de Xuño.

María Canosa vén ao CEIP Flavia

A escritora María Canosa veu ao noso  centro o 19 de abril co gallo da celebración do Día do Libro.

Clicade no link e veredes o artigo de prensa.

O alumnado de 5º e 6º de Primaria sae na Voz de Galicia

O alumnado de 5º e 6º de Primaria sae no xornal La Voz de Galicia porque están a desenvolver o programa de Prensa-Escola. Podedes acceder a través do seguinte link:

Contacontos no Pazo de Cultura de Pontevedra

O venres 27 de abril o alumnado de 1º e 2º asistiu a un contacontos no Pazo de Cultura de Pontevedra.

Visita aos museos da Coruña

O pasado martes 24 as alumnas e alumnos de 5º e 6º fomos de viaxe á Coruña para visitar os museos científicos: o Domus, o Acuarium e a Casa das Ciencias.

Pasamos o día nesta cidade visitando todas estos lugares nos cales vimos unha peli en 3D fantástica, descubrimos un monton de cousas sobre os ecosistemas mariños e viaxamos polas estrelas.

Día internacional das mulleres, 8 de maio

O 8 de maio é o Día Internacional das mulleres é por iso, que no centro estivemos reflexionando acerca do papel da muller na sociedad galega e internacional. Non deixedes de visitar a web da biblioteca para ver  máis. Clica na imaxe e accederás directamente