Somos xornalistas por un día!!!

O 14 de novembro os alumn@s de 6º de Educación Infantil (5 anos) e os de 2º de Primaria fomos xornalistas por un día no Hostal dos Reis Católicos en Santiago. Iamos coa nosa acreditación e todo!!! Debaixo hai catro arquivos adxuntos para ver imaxes.

Os alumnos do instituto contáronnos un conto

O venres 9 de novembro os alumnos/as de 1º da ESO do Instituto Camilo José Cela viñeron a contarnos un conto aos nenos/as de Infantil. Foi moi entretido!!!

Campaña de recollida de alimentos

O xoves 8 de novembro os alumnos/as IES Camilo José Cela en Padrón viñeron a informarnos sobre unha campaña de recollida de alimentos que se desenvolverá ao longo do curso, para aquelas familias que queiran colaborar de xeito voluntario. A Fundación Amigos de Galicia, unha entidade sen ánimo de lucro,  será a encargada de repartir estes alimentos entre as persoas e/ou familias que máis o necesitan. Durante este mes de novembro os alimentos que se recollerán serán  GALLETAS e CACAO.

Circular nº 1 para a elección dos representantes de nais e pais ao Consello Escolar

A continuación deixamos á vosa disposición a circular nº1 que foi enviada ás familias o 6 de novembro do 2018.

Aviso alerta metereolóxica

A Axencia Estatal de Meteoroloxía e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por refachos de vento superiores a 100km/h, que comezará as 12:00/15:00 horas do martes día 6.11.2018 e prolongarase ata as 00:00 horas do día 7.11.2018

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou  a SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES NO EXTERIOR durante a xornada na que se desenvolverá este adverso.

Proceso para as eleccións ao Consello Escolar

No presente curso 2018/19 hai unha renovación parcial do Consello Escolar. Para iso hai un calendario que deixamos á vosa disposición para que o consultedes. Clicade na imaxe e veredes o documento.

O Samaín e o Magosto no Flavia

O 31 de outubro estivemos celebrando o Samaín e o Magosto no noso colexio. Podedes ver un resumo deste día no seguinte vídeo.

Celebramos o aniversario de EF

O mércores 24 de outubro celebramos o aniversario da mascota da biblioteca do noso centro. Xa ten 6 anos!!! Parabéns, EF. Podedes consultar máis información no Blog da Biblioteca.

Reunións de inicio de curso para Educación Infantil e Primaria

Estas son as datas e o horario correspondente para as reunións coas familias de inicio de curso.

•   16:00 a 16:45: Educación Primaria 1º e 2º.
  •   16:45 a 17:45: Educación Primaria 3º e 4º.

25 de setembro:

•   16:45 a 17:45: Educación Primaria 5º e 6º.

•   16:45 a 17:45: Educación Infantil

Prégase a asistencia sen nenos/as.

Comezo das clases

O mércores 12 de setembro comezan as clases para Educación Infantil e Primaria.  O horario para o primeiro día  será o seguinte:

Educación Infantil: 10:30 a 12:30

O alumnado que comeza en 3 anos terá o horario establecido no período de adaptación.

Educación Primaria: 10:00 a 12:30