AVISO.

Xa están subidas as tarefas en cada curso para esta semana. Sentimos as molestias ocasionadas polo mantemento das aplicacións ao longo desta mañá.

O equipo directivo.

AVISO BIBLIOTECA. DEVOLUCIÓN LIBROS

SOLICITUDE DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2020-2021

Adxuntamos a información para proceder á solicitude de libros de texto e material escolar para o curso 2020-2021, así como as datas de entrega dos libros deste curso escolar 2019-2020.

O equipo directivo.

DÍA DOS MUSEOS. VISITAS VIRTUAIS

Hoxe día dos museos, queremos deixar mostra dalgúns que podedes visitar virtualmente.

15 DE MAIO DÍA DA FAMILIA

NOVO CALENDARIO DE ADMISIÓN CURSO 2020-20201

Atención ás familias.

AVISO IMPORTANTE. ADMISIÓN DO ALUMNADO.

Orientacións ás familias: Como facer agora que os nenos e nenas saen á rúa.

Porque sabemos que despois de tantos días na casa, de todas as noticias que se escoitaron podemos ter medo a sair á rúa e isto pódenos producir angustia, moitos nervios, intranquilidade... por iso temos que estar atentos e buscar as ferramentas de xestión do medo.  Aquí vos deixamos algún conto.