INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS. PROGRAMA ALIMÉNTATE BEN.

Panxoliña de Nadal

Aquí tendes a panxoliña que preparamos entre todos os que formamos parte do Ceip Flavia. E todos nós queremos desexarvos unha Felices Festas.

O ritmo a través do Crebanoces

Este trimestre na clase de Educación Musical estivemos traballando distintas partes do Crebanoces. Agora deixámovolas aquí e podedes intentalo na casa!!! Tedes a axuda dos vosos compañeiros do Flavia. Mirade os vídeos atentamente e tratade de facer o mesmo. Seguro que o pasades xenial!!!

En primeiro lugar temos a Danza Rusa: Veña a mover o esqueleto!!!

En segundo lugar unha marcha onde marcamos o ritmo a través da percusión corporal.

Unha receita para este nadal

Dende o Ceip Flavia queremos compartir esta receita que soe gustar moito entre o alumnado do noso centro: o xamón asado. Estades preparados? Pois premede no debuxo e mans á obra!!!

Concurso de postais de nadal

Este ano tivemos un concurso de postais de nadal. Tras unha difícil deliberación, xa que todas eran fermosas, aquí están os gañadores: Victor, Sara, Eire e Xela. Parabéns!!!

ENTREGA DE MÁSCARAS AO ALUMNADO BENEFICIARIO DO VALE DE MATERIAL.

Estimadas familias:

O vindeiro 21 de decembro vaise facer entrega das máscaras ao alumnado beneficiario do vale de material  que traian asinado o impreso, que lles é enviado polos seus fillos e/ou fillas.

A dirección.

CELEBRACIÓN DO NADAL.

Falando con Papá Noel

Os nenos e nenas de Educación Infantil tivemos a sorte de falar con Papá Noel. Como non podía vir ao noso cole, fixemos unha videochamada con el. Se é que Santa Claus é moi bo e entre tanto axetreo ten un ratiño libre para falar con nós. Grazas, Papá Noel!!!