ADMISIÓN COLABORADORES NO SERVIZO DE COMEDOR 2023/24

Está aberto o prazo ata o 8 de setembro para solicitar a colaboración voluntaria na atención ao alumnado usuario de comedor no curso 2023/2024. Poden descargar a solicitude nos arquivos adxuntos.

Anexo III: Solicitude.

Anexo IV: Aviso.

SERVIZO DE COMEDOR 2023/2024

Estimadas familias:

Xa esta aberto o prazo para entregar a AUTODECLARACIÓN (Anexo II) coa que solicitar o servizo de comedor. Ata o 20 de xullo recollerase a documentación no colexio, en horario de 09:30 a 13:00 h.

Deben presentar unha autodeclaración por cada alumno/a. Teñen dispoñibles os seguintes documentos adxuntos para descargar:

-Instrucción (lexislación)

-Anexo II (modelo de autodeclaración)

Un cordial saúdo

A dirección

Libros de texto para o curso 2019/20

Para o alumnado de Primaria: consultade nos arquivos adxuntos para saber os libros de texto que se necesitarán para o  curso 2019/20. En canto ao material de música: o libro do curso correspondente recollerase en Gráficas Padrón A PARTIR DO 1 DE SETEMBRO e o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria deben traer tamén a frauta. (Enderezo: Gráficas Padrón: Rúa Real nº 28).

Para o alumnado de Infantil: na reunión que haberá en setembro informarásevos do material que se precisará durante o curso.

AVISOS

- Están a disposición dos pais/nais os resultados individualizados das probas de AVALDÍA de 6º correspondente ao curso 2015 - 2016.

- Os pais/nais do alumnado que rematou 6º de Educación Primaria no curso 2015 - 2016 ou cursos anteriores poden pasar a recoller os HISTORIAIS ACADÉMICOS na Secretaría do Centro.