Libros de texto para o curso 2019/20

Para o alumnado de Primaria: consultade nos arquivos adxuntos para saber os libros de texto que se necesitarán para o  curso 2019/20. En canto ao material de música: o libro do curso correspondente recollerase en Gráficas Padrón A PARTIR DO 1 DE SETEMBRO e o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria deben traer tamén a frauta. (Enderezo: Gráficas Padrón: Rúa Real nº 28).

Para o alumnado de Infantil: na reunión que haberá en setembro informarásevos do material que se precisará durante o curso.

AVISOS

- Están a disposición dos pais/nais os resultados individualizados das probas de AVALDÍA de 6º correspondente ao curso 2015 - 2016.

- Os pais/nais do alumnado que rematou 6º de Educación Primaria no curso 2015 - 2016 ou cursos anteriores poden pasar a recoller os HISTORIAIS ACADÉMICOS na Secretaría do Centro.